לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של יהב הנסיך :]


אני יהב, בן 6, וזה הבלוג שלי, מקווה שתיכנסו, תקראו ותהנו!

כינוי:  יהב בן 6 :]

בן: 23

ICQ: 452141459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

עידכון מהבצפר :)


שלום לכם שוב!

אני בבצפר נהנה מאוד להכין שיעורים של נחמה ואני גם אוהב שיעורים בצביעה כי אני מאוד אוהב לצבוע. התחלתי ג'ודו, ואני מאוד אוהב וביום הראשון שלי בג'ודו פחדתי קצתואמרתי לאמא שלי שזה לא מתאים לי אבל היא נתנה לי עוד הזדמנות למרות שלא רציתי עוד אחת, אבל ביום השני שלי ראיתי שחבר שלי שגיב שהיה איתי בשיעור הספורט שלי שנה שעברה גם בג'ודו הזה. אז נורא נורא רציתי ומאז אני ממשיך בג'ודו ומאוד נהנה!

סיפרתי לכם כבר על השחייה, אבל אני רוצה להגיד לכם פרט מאוד מאוד חשוב בשחייה שאם אתם שוחים אז כדאי לכם להתחיל ללמוד שחיית חזה. השחייה שאני למדתי הייתה לי מאוד קלה, ומה אני יכול להגיד לכם? זה מאוד כיף עכשיו לשחות, ובגלל שזה מאוד כיף המשכתי לי.

ובסוכות התחלתי לעזור לאבא שלי לבנות את הסוכה ועכשיו הסוכה שלנו מלאה בקישוטים, צבעונית ויפהפיה ומאוד כיף להיות בתוכה, היא גם עם אורות צבעוניים וגם עם אורות רגילים ויש בה מלא מלא מלא מלא קישוטים!

 

 

אז חג סוכות שמח לכולם!!!

 

 

וזהו מבלוג יהב!

 

נכתב על ידי יהב בן 6 :] , 26/9/2007 12:30  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Octopus. ב-25/10/2007 21:32



1,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהב בן 6 :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהב בן 6 :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)