לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של יהב הנסיך :]


אני יהב, בן 6, וזה הבלוג שלי, מקווה שתיכנסו, תקראו ותהנו!

כינוי:  יהב בן 6 :]

בן: 23

ICQ: 452141459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

ולאחר שלושה חודשים...


 

כבר שלושה חודשים עברו מאז שהתראינו והתגעגעתי מאוד, אבל עוד לא שכחתי אתכם. לא עידכנתי בגלל שאחות שלי הגדולה לא מקשיבה למה שאני אומר לה! [חוצפן^^]

קרו לי הרבה דברים חדשים מאז שדיברנו בפעם האחרונה ואני רוצה לספר לכם.

כמו שכבר סגיפרתי לכם פעם כבר הגעתי לבצפר ואני מאוד מתקדם בקריאה ובכתיבה וגם באנגלית. הייתי תורן כיתה  והייתי צריך לנקות את הכיתה אבל זה היה נורא קשה אבל הצלחתי והייתי עם שירה והיה לנו קשה אבל בסדר. כיף לי בהפסקות וכיף לי גם לשחק רק שלפעמים ההפסקות הגדולות נראות לך קצרות! אין לי ממש חברים, אבל למרות זאת עדיין כיף לי. יש לי רק איזה שני חברים שקוראים להם רועי ואייל ועכשיו הם שניהם רבו וזה לא נעים לי אני רוצה שהם ישלימו!

יש לי מורה שקוראים לה נחמה והיא המחכנת שלנו והמורות שלנו הן: המורה לאומנות נאווה, המורה למדעים מלכה, המורה לשירה חבצלת, המורה לספורט בני, המורה לזהירות בדרכים ויקי.

הייתה לי תחרות שחייה בפעם הראשונה שלי בחנוכה ואני כמעט ניצחתי, אבל לא כי שחו איתי ילדים בני 7 ואני מקווה שבפעם הבאה אני אנצח!

יש לי גם ג'ודו, ואני לא כזה חזק אבל אולי כשאהיה גדול אהיה יותר חזק אבל אני לא אוהב את זה כל כך.

אני סיימתי חוג קריאה וכתיבה לילדים בכיתה א' ואני קורא וכותב ממש טוב וזהו.

 

עד לפעם הבאה (ונשתדל לעדכן במהירות יותר),

יהב.

נכתב על ידי יהב בן 6 :] , 21/12/2007 19:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Octopus. ב-26/12/2007 14:20



1,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהב בן 6 :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהב בן 6 :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)