לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנסו להבין


בלי שהראש או הלב יישברו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פולין, פולייין!


חזרתי מפולין והיה בזונה!

חוויתי את האלכוהול הזול שלהם, את הסיגריות המגעילות ובעיקר את השואה שלנו.

תוך כדי שילוב מופתי של חווית האלכוהול והשואה כתבתי שם שיר

 

כל מילה שנאמרת קופאת

באוויר ריח ואווירה של מוות

סערת רגשות בקור הנורא

אבל הלב חם כמו מדורה

 

והבלבול מטפטף כמו הגשם

והכאב דוקר כמו הדשא

מסביבי יש אנשים כמו חול

ומפחד לחשוב מהו העפר סביבי

 

והרוח מנשבת בעצים

כי אנשים נפלו פה כמו עלים בשלכת

כאן אני מבולבל ולא יודע אם ללכת

רוצה להשאר איתן כמו מתכת

 

כשהברד הקפוא מכה

בין האנשים את עצמי אני לא מוצא

וכבר לא יודע מה אני רוצה

וממש לא בטוח, מה עם עצמי אני עושה

 

רוצה רק לדעת אם זו גאווה

או הרגשת הרחמים שבי גואה

הנשמה בוכה

אבל העין נותרה יבשה

 

בין העבר,בין עצמי וההווה

את עצמי אני לא מוצא

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 17:08  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה




3,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe russi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The russi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)