לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Footsteps


"Everything is eternal / Nothingness does not exist / No thing has ever become nothing / And nothing has never become something / What is has always been and will always be"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014

28/4


נראה לי שאני ככה כבר חודש. אולי טיפה יותר. זה בטח התחיל בערב ההוא שהתחלתי עם הילה. זה היה השם שלה, אני חושב.


זה לפחות מה שהיא טענה.


היא נפנפה אותי, זרקה אותי, שיקרה לי; שיחקה בהתרגשות עד הדקה ה90 ואז החליפה תלבושת.


העיניים שאמרו תבוא שתקו והשפתיים שיקרו.


היא יכלה לקחת אותי לאינסוף והייתי הולך, עוקב אחר שיערה השחור ובורח מהכל,


אבל היא בחרה לברוח לבד-


 


ומאז אני מוקסם ממרחבים.


תנו לאוויר לנשום ולהתרחב ותנו לעיניי להסתחרר ולא להצליח לקלוט את הכל.


תנו לי לרוץ כמו הכתיבה חסרת המעצורים והמהירה של הסופרים הצעירים-


תנו לי לאהוב את עצמי ואת בורא הכלום והכל ואת המוזיקה שמנגן הטבע כשאנחנו לא מקשיבים.


תשחררו אותי מהפאבים החשוכים, מהבמות הפתוחות הקטנות ומישיבות ארוכות בבתי קפה-


קחו אותי לפתוח לטבעי למחלץ איברים-


ותחזירו אותי לאותם מקומות כאדם שנושם בקצב אחר ומנגן יותר טוב.


 


יומיים לאחר מכן ראיתי אותה על הרכבת הקלה והרגשתי כמו קאפקא.


אני חושב שזאת הייתה הילה.

נכתב על ידי Feed Your Head , 28/4/2014 23:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feed Your Head

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeed Your Head אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feed Your Head ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)