לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

חמישייה - הפוסט הכי קוויקי שיצא לי עד כה


פעם ראשונה שאני משתתפת בפרוייקט. ועוד שמופיע בנושא החם... בררר...

אבל זו כבר פעם שניה שיונת הסלע מזמינה אותי לפרוייקט, וכשג'ינג' מזמינה אי אפשר להגיד לא (אפשר כבר ללנקק לך, את שם במחתרת?) אז החלטתי להרים את הכפפה.

 

אז הנה, 5 דברים שלא ידעתם עלי (ויש עוד מלא, נו, מרוב התרכזות בניתוח הזה הרבה זוטות מעניינות נשארו בחוץ):

 

1. לפני חצי שנה א', האקס מגיל 20-25 הוציא ספר של סיפורים קצרים, שברובם כתובים... עלי! הוא והעורכים שלו חשבו שהם מחמיאים לי, אבל התיאורים הכל-כך אינטימיים וספציפיים עלי היו חדירה מטורפת לפרטיות שלי, שכעסתי עליו נורא נורא. כן. כולל תאורים מפורטים של איברים מאוד צנועים שלי. כולל איך לא הסכמתי פעם לשכב איתו. כולל... בקיצור, ספר. עלי.

 

2. לא אוכלת מאכלי ים, משום סוג. בטיול בדרום אמריקה קצת ניסיתי, לפעמים מלית ברירה, אבל לא אוהבת. אין מה לעשות. זה מהבית, כמובן. אמא שלי ניסתה להאכיל אותי דג בהבעת גועל כשהייתי קטנה. אז למה אפשר לצפות. עניין משפחתי ללא יוצאים מן הכלל.

 

3. בגיל 15 וחצי עד 18 הייתי כת"צית (כתבת צעירה) ב"ראש 1". היו צחוקים. הפקתי, ערכתי, כתבתי מלא כתבות מפגרות של גיל ההתבגרות, ראיינתי אח"מים. החבר הראשון שלי היה העורך המוסיקלי של העיתון, שנתן לי פינה לכתיבת ביקורת על הופעות חיות. הוא קרא לפינה הזו "זיעה". מזעזע, אני יודעת. קריירת העיתונאות המשגשגת נקטעה בעקבות אי התקבלותי ל"במחנה", ואני לא מצטערת על זה לרגע.

 

4. אותו חבר ראשון חזר בתשובה אחרי הפרידה, אח"כ התחרפן ויש אומרים שאף אושפז כמה וכמה פעמים במחלקות פסיכיאטריות. הוא היה בן של משורר ידוע ומוערך, וההורים שלי טוענים שהוא מצלצל אליהם לפעמים ושואל אם אני בבית. הם תמיד מספרים לי את זה כמה חודשים מאוחר יותר.

 

5. החלטתי ללמוד פסיכולוגיה, כי הייתי צריכה מוטיבציה להוציא ציון גבוה בפסיכומטרי. פשוט ככה: הסתכלתי על טבלת תנאי הקבלה לאוניברסיטה. במקום הראשון היה אז רפואה שלא רציתי. אח"כ משפטים, שהחלטתי שלא מתאים לי ואז פסיכולוגיה. סימנתי לי את הציון הזה, והחלטתי שזה מה שאלמד, אחרי שאעמוד ברף. בפעם הראשונה לא עמדתי בו. ואז כבר ממש החלטתי שאני רוצה. עשיתי שוב, שיפרתי ב- 50 נקודות והלכתי ללמוד את המקצוע ששינה את חיי!

 

שיו. חשבתי שזה יהיה קשה. אבל היה מה זה מהיר וכיף!

 

* לכל הדואגים: לפילי שלום. היא יושבת לי עכשיו על כפות הרגליים בביתי שבמושב. לא שחזרתי הביתה. רק ביקור כיפי של כמה שעות. החתולה פשוט מאושרת!!!

 

מזמינה את:

 

אור הנר - לקצת מנוחה מההווה המכאיב

שליח - שנעלם קצת בימים האחרונים

סיאן - שיש לה בטוח סיפורים מעניינים

אוולין - שחדשה בשטח, ובטח תהנה

טאפי - שאני יודעת עליה בעצם כל-כך מעט, ובכל זאת אוהבת אותה עד מאוד.

נכתב על ידי , 30/1/2007 20:03   בקטגוריות חורף, לא מחוברת  
הקטע משוייך לנושא החם: 5 דברים
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)