לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~3>~ אין הגיון באהבה ~3>~


סיפוור :)

כינוי:  ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פרק 62


מהפרק הקודם-

 

טלטל 3> "תומר, אף אחד לא יפריד בנינו, אם אנחנו ניפרד או נריב זה יהיה בגללנו, אני לא רוצה שאף אחד יהיה יותר תקוע לנו בקשר"

יפה שללי: "את לא רוצה?"

טלטל 3>: "ללא!!"

יפה שללי: "אז תתרחקי ממנו..."

 

פרק 62-

 

טלטל 3>: "מזה תתרחקי ממנו? תומר אני והוא ידידים כבר 5 שנים!! נראה לך שאני יתרחק ממנו עכשיו"

יפה שללי: "אז את תראי מה שיקרה"

טלטל 3>: " טוב תומר אני לא מבינה מה אתה רוצה, סגרהו את זה יפה למה אתה ככה ?"

יפה שללי: "כי אני פוחד לאבד אותך מאמי...תביני אני אוהבבבבב אותךךךךך"

טלטל 3>: "יפה שלי גם אני אוהבת אותךך אתה לא מבין כמה בככללל ואני מבטיחה לך שלא ברק ולא אף אחדד יפריד ביננננו!!!"

יפה שללי: "אני מקווה מאמי אני אוהב אותךך אוהבבבב :-*"

טלטל 3>: "גם אני אותךך חתיךך שללליי, יאללה אני זזה למיטה נדבר מחר לילה טוב חיים שלי אוהבת אותך המוןןן"

יפה שללי:"טוב מאמי שליי גם אניי אוהב אותךך לילה טובב"

 

סגרתי ובדקתי לו את האווי-

עפתי לישון, לילה טובב

טלטל יפה שללי אני מאוהבב בךךך !!!!

 

"כשאלוקים ברא את השמיים

אהבה הבטיח בעולמו

לכן עכשיו אני ואת בשניים

נשבעים לעד לא נעזוב

 

איך את יפה בדלק אהבה

אותי את מבעירה

ולא יפריד בנינו איש אני מבטיח

גם אם ירבו קשיים אנחנו חזקים

כי אלוקים תמיד שומר על זוג אוהבים

 

רק אם אמות אחיה בלעדייך

את אהבה של פעם בחיים

לכן עכשיו אני ואת בשנים

תודה לאל שברומים"

 

"איזה חמווווד" אמרתי וחיוך גדול עלה על פרצופי...

כתבתי אווי גם-

-

"מכל האהבות שיש לחלום ביקשתי לי א=ו=ת=ך!!!"

תומר יפה שללי אני אוהבת אותך הכי הרבהה שרק אפשששר!!!

 

לילה מוששששלם =]

-

 

סגרתי את האיסי, נשכבתי במיטה ונרדמתי.

 

למחרת קמתי דיי מוקדם, והסתכלתי על הלוח שנה שהיה תלוי ליד המיטה.

"מממממה?" קמתי בבהלה "כברר?" שאלתי את עצמי.

"מה קרה?" שאלה אמא שנכנסה לחדר עם חבילת בגדים מקופלים והתחילה להכניס לארון.

"אמא זה עוד שבוועע" אמרתי.

"מה?" שאלה.

"היומולדתת של מאייהה" צעקתי.

"נו ומה את עושה לה?" שאלה.

"אין לי מוווששג" אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב.

"טוב תחשבי" אמרה ויצאה מהחדר.

נשכבתי חזרה במיטה, והתחלתי לחשוב מה אני יכולה לעשות לה...

מה עוד נשאר אחרי כל כך הרבה שנים של חברות...מה עוד אפשר?!

מה היא הייתה רוצה הכי הרבה עכשיו?.....ואז נזכרתי.....

 

***********************

"משעמם פה משעמם" אמרה מאיה.

"חופשייי, ואי מאיה בואי נעבור מפפה" עניתי מיואשת ונשכבתי על מיטתה בכבדות.

"יאללה מתאים לי, לאןן?" שאלה.

"לא אכפת ליי רק ללכת מפה, להתרחק מהכול, מיונתן מכולם ולנסווווע" אמרה ונשכבה לידי, כאילו מפנטזת על איזשהו מקום.

"אל תדאגי, החופש שלנו עוד יגיע" אמרתי.

"כן, מקווה שמההההר" ענתה.

***********************

 

"אני יודעת" אמרתי וקמתי מהר מהמיטה.

צחצחתי שיניים וירדתי למטה.

"אמא אני חייבת תעזרה שלך" אמרתי והוצאתי מהמקרר שוקו והתיישבתי על הדלפק.

"במה מאמי?" שאלה.

"תראי את הרי עובדת עם הנסיעות והכול, אולי תארגני לנו נסיעה מוזלת, לאילת" אמרתי.

"לאילת?" שאלה אמא לא מבינה.

"כן נו, אני יקח את מאיה, אני יקנה כרטיס לי ולה, ומי שתרצה מהחברות תצטרף" אמרתי.

"רעיון יפה, אבל מה מתי תסעו ולכמה זמן?" שאלה.

"עוד שבוע ניסע, יום לפני היומולדת שלה, ככה נחגוג לה שם באילת וזה יוצא שאנחנו נהיה כל סוף שבוע שם ונחזור ראשון או שני " אמרתי.

"אמממ תני לי לברר ואני יחזור אלייך" אמרה.

"טוב אמוש תודה" אמרתי ורצתי חזרה לחדר.

"זה יהיה מושלם" חשבתי ונשכבתי במיטה וראיתי קצת טלוויזיה.

 

גולשים עכשיו באתר

נכתב על ידי ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ , 7/9/2007 10:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)