לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~3>~ אין הגיון באהבה ~3>~


סיפוור :)

כינוי:  ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פרק 61


הנה העידכון כמו שהבטחתי..

אני לא יודעת אם ליטל רוצה שידעו :(

בנתיים הנה 3 פרקים שכתבנו לפני מה שקרה..

 

גיבו P:

 

 

מהפרק הקודם-

"
אני לא מאמינה" אמרתי והתיישבתי על כיסא ליד.
"
אמרתי לך, ראו עליו" אמר.
"
מה...ברק...אבל הוא כמו אח שלי" אמרתי.
"
מה תעשי?" שאל.
"
לא יודעת..." אמרתי "אני לא רוצה שנתרחק" המשכתי.
"
כן אבל את לא מצפה שזה יחזור להיות אותו דבר" אמר.
"
אוףף" אמרתי ונשענתי עם ראשי על ידי, חושבת מה אני יענה לו עכשיו...


פרק 61-

"
טוב מאמי אני יענה לו אחרי זה, נגיד שלא ראיתי עוד" אמרתי.
"
טוב, אבל תגידי לי מה אמרת לו" אמר.
"
טוב יאללה בוא נזוז" אמרתי וקמנו.
נסענו הפעם עם האוטו שלו, יותר טוב, ככה השיער לא נהרס לי =]
עצרנו בכניסה ונכנסנו לשבת עם כולם.
חיפשתי לראות אולי ברק באזור, אבל לא ראיתי אותו בשום מקום.

ישבנו שם שעתיים, היה נחמד ומאוד מצחיק, ישבנו כל החברים של תומר והחברות שלי...
והם התחברו דיי מהר =].
בסביבות 2 כבר כולנו היינו עייפים, אז כל אחד התפזר לבית שלו, ואני ומאיה עלינו עם תומר ויוני באוטו, הם הקפיצו אותנו הביתה.

"
אני ידבר איתך מחר" אמרתי לתומר והבאתי לו נשיקה "היה לי כייף" חייכתי.
"
גם לי מאמי, ביי דברי איתי" אמר.
"
ביי חמודים" אמרתי למאיה ויוני ויצאתי מהאוטו.
התקדמתי הביתה ופתאום צלצל הפלאפון שלי והבהיל אותי...

"
הלוו?" עניתי מהר.
"
מה קרה?" שאל קול מוכר.
"
כלום נבהלתי מהטלפון, מי זה ברק?" שאלתי.
"
כן" אמר.
"
אהה מה קורה?" שאלתי בטבעיות, אולי הוא סתם רצה לשאול מה קורה.
"
אממ ככה, ואת?" שאל.
"
בסדר, למה מה קרה?" שאלתי.
"
נו מה לא קראת?" שאל.
"
אהה....זה" אמרתי ושתקתי כמה שניות.
"
טל אנחנו יכולים להיפגש?" שאל.
"
עכשיו?" שאלתי והבטתי בשעון.
"
כן , לא להרבה זמן מבטיח" אמר.
"
אממ טוב בסדר" אמרתי.
"
טוב אז שתי דקות אני אצלך" אמר וניתק.
הוא גר לא רחוק ממני, אז תוך כמה דקות באמת הוא כבר הגיע אליי.
התיישבנו על המדרכה מול הבית שלי ושתקתי.
"
אז מה את אומרת על מה שרשמתי לך?" שאל.
"
תראה ברק, אתה באמת חמוד ואתה יודע שאני מתה עלייך, אבל זה יותר מידי מוזר בשבילי, תמיד היינו ידידים כאלה טובים ופתאום אתה בא לי ביציאה הזאת. וחוץ מזה, אני אוהבת את תומר" אמרתי.
"
אז אין שום מצב?" שאל.
"
אני מצטערת" אמרתי וליטפתי את ידו והוא החזיק לי אותה חזק.
"
טוב, לפחות הוצאתי את זה מהלב שלי" אמר.
"
כן זה באמת חשוב, ואני מבטיחה לך שמבחינתי כלום לא השתנה ביננו" אמרתי.
"
גם מבחינתי! אמרתי לך אני לא מוותר עלייך, אם אנחנו לא ביחד אז נשארים ידידים" אמר.
"
איך אני שמחה שאתה אומר את זה" חייכתי והבאתי לו חיבוק.

"
טטוו" שמעתי לפתע צפצוף חזק שהבהיל את שתינו.
התנתקתי ממנו, וראיתי את תומר בתוך האוטו חונה ממש ממלנו.
"
תומר מה אתה עושה פה?" שאלתי לא מבינה.
"
מה את עושה פה?" שאל.
"
באתי להיכנס ואז הוא התקשר אלי, אז כבר דיברנו פה" אמרתי וברק רק שתק.
"
אהה.. שכחת ת'מפתח" אמר והושיט לי את המפתח מהחלון.
"
וואי נכון, איזה מזל שזכרת" אמרתי וקמתי מהמדרכה.
"
טוב לילה טוב לכם" אמר ובא לנסוע.
"
תומר רגע" אמרתי.
"
מה?" שאל.
"
נו מה עכשיו?, אתה עצבני?" שאלתי.
"
לא לא,  אני ידבר איתך כבר, לילה טוב" אמר ונסע.
"
נראה לי שהוא עצבני קצת" אמר ברק.
"
נראה לך?" אמרתי והתיישבתי שוב על ידו.
"
מצטער אם גרמתי לכם לריב עכשיו" אמרתי.
"
לא לא  גרמת לכלום,  מי שישמע מה עשינו" אמרתי.
"
אל תדאגי, אתם תשלימו מאמי" אמר.
"
כן.." אמרתי.
המשכנו לשבת שם עוד קצת לדבר ואז נפרדנו וכל אחד הלך הבייתה.

נכנסתי לחדר והתיישבתי על המחשב ושלחתי הודעה לתומר.

 

טלטל 3>: "מאמי?"

יפה שללי: "אה?"
טלטל 3>: "מה קרה?"

יפה שללי: "כלום"

טלטל 3>: "אז מזה היה הדיבור המסריח הזה מקודם ועכשיו?"

יפה שללי: "שום דיבור מסריח"

טלטל 3>: "נו תומר מי שישמע מה קרה אני לא מבינה"

יפה שללי: "אני אגיד לך מה קרה.. אני מכיר ת'ברק הזה, הוא יפריד בנינו טל!"

טלטל 3>: "מה קשור תומר? אמרתי לו שאני לא רוצה וזהו, הוא הבין את זה וזה נגמר"

יפה שללי: "זה לא נגמר, תאמיני לי"

טלטל 3>: "זה נגמר! ומה מכיר אותו? מה לך ולו?"

יפה שללי: "הייתה לו חברה שי נכון?"

טלטל 3>: "נוו.."

יפה שללי: "היא בת דודה שלי, וסתם עשה לה קטע מסריח, וסכסך בינה לבין החבר שלה אחרי שהם נפרדו וזה"

טלטל 3>: "זה מזה לא ככה הסיפור בניהם, וזה לא משנה, למה נראה לך שהוא יפריד בנינו??"

יפה שללי: "כי נראה לי.."

טלטל 3>: "תומר, אף אחד לא יפריד בנינו, אם אנחנו ניפרד או נריב זה יהיה בגללנו, אני לא רוצה שאף אחד יהיה יותר תקוע לנו בקשר"

יפה שללי: "את לא רוצה?"

טלטל 3>: "ללא!!!"

יפה שללי: "אז תתרחקי ממנו.."

 

גולשים עכשיו באתר

נכתב על ידי ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ , 7/9/2007 10:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



***הודעה חשובה***


זאת לירון..

אנחנו נאלצות להקפיא את הסיפור ליומיים שלושה

אני אעדכן מחר פרק או שניים ואחרי זה אני לא אעדכן תקופה מסויימת

ליטל עוברת תקופה קשה מאוד עכשיו וכל החברים אצלה

ולא לי ובמיוחד לא לה יש כוח למשיך את הסיפור בנתיים, גם אם זה רק לעדכן

אז אני מצטערת מחר תקבלו פרק ועד שהכול יסתדר ,ימים ספורים זה הכול

לא יהיה עידכון

 

מקווה שתבינו, לירון [[=

נכתב על ידי ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ , 4/9/2007 23:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

10,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)