לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


?Do you have the time to listen to me whine about nothing and everything all at once

Avatarכינוי:  Shunkerbell ;D

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ואני שואלת- למה?!&#^%*%@*&^)%^


למה כשעמדתי עם בדודה שלי בניו פארם מול העמדת לקים [שניה אחרי שריססנו את עצמנו בטסטרים כמו כל בנאדם נורמלי שנכנס לניו פארם], כשהסתכלנו על שני לקים- אחד ורוד עז [כולם אומרים שזה פוקסיה. אני פשוט קוראת לו ורוד עז. '-'] ואחד בורדו נרקומן - אחרי שוידאנו שאף אחד לא מסתכל, מרחתי קו קטן מכל אחד מהם על הציפורן - את מה לקחתי? את הבורדו נרקומן X______X

ועכשיו אני חושבת לעצמי. למה^%*^%$*Y%#%&*&%*#^%

 

נועמ:

אוף מה אני אעשה עכשיו אני לא אוהבת את הלק הזה כלכך;;;;;;; וניו פארם הזבלות האלה מוכרים אותם ב12 שקל אמאשלהם;;;;; [הערה: אני ראיתי יותר זולים מאותה החברה. >>]

לי:

אממ תלכי להחליף D:

נועמ:

פח מה להחליף?

לי:

ת'לק. X: ללק ורוד עז! D:

נועמ:

למה שיתנו לי להחליף השתמשתי בו ;;

לי:

אבל הם לא יודעים שהשתמשת בו D<

נועמ:

בטח לא יתנו לי אינמצב;;

נועמ:

מקסימום אם אני לא אתרגל אני אתן אותו לבדודה שלי אם תרצה בכלל לק שנראה כאילו תקעתי את האצבעות שלי בגוויה;;

 

 

וליצירת האומנות הבאה אני קוראת: "כאילו תקעתי את האצבעות שלי בגוויה"

מה חשבתי לעצמי?;; ולא בצורת המריחה העקומה על יד שמאל.

אני רוצה ורוד. ומהר .=.

פח. העיקר אמא שלי אומרת "נועם, הלק הזה נראה כמו לק של *רלילות" ואז לוקחת אותו לעצמה @@;

נכתב על ידי Shunkerbell ;D , 17/7/2008 15:01  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shunkerbell ;D ב-26/7/2008 12:25
 



נו במת, עדכון בקרוב


גמכן.

אני לא מוצאת שום פנאי לכתיבה [כמובן שאי אפשר להתפנות שניה לבלוג כשאני במרתונים של דרמות, כע?~], אז אני אנצל את השניה שנכנסתי לבדוק אם המקום הזה עדיין שוקק חיים [XD?] וכבר אכתוב. משו.

 

אז ככה.

נתחיל בעובדה שהביצפר הארור טען שהוא מחזיר את הימים של השביתה. הוא אומר. אבל בינתיים לא נראה לי שבימים האלו למדתי משו בכלל Oם הייתי מגיעה לביצפר בשעה 8 ומתי אני בבית? ב8:37. אז למה לבוא בכלל? ועוד ברגל ובסקיני? X_X פחע סופסוף השגתי לי XP איזה דילאיי.

 

זה היה כלכך מדכא לראות את שני האחים הארורים שלי ישנים + אמאבא, בזמן שאני קמה ב7 בבוקר ובשביל כלום. בסוף לא עשיתי את המועד ב' הארור בפיזיקה והחלטתי להישאר עם ממוצע 56, אבל אני עדיין אקבל תעודת בגרות, אז מכפתלי. כך שהלכתי באותו יום ראשון לחינם.

למעשה, הארורה נתנה לי בתעודה 65 [מחנכת: נועם, את מקסימה. נהניתי לכתוב את התעודה שלך. רק יש משו קטן שקצת הפריע, בפיזיקה. 65. נועמ: 65?! ישששששששששששששששששששששששששש!!!!11111111111] כנראה קרני האור סינוורו לה את העיניים והיא החליפה בין המספרים.

 

וליומבריכה ביומשני לא הלכתי ממילא. ולא רק בגלל שהמסיר שיער שבק חיים. חלק מהסיבות הוא שאמא שלי התעקשה לקנות לי את הביקיני הצהוב הארור ההוא בבולגריה כי "זה יהיה לך יפה אם תשתזפי".

כבר הצהרתי שאינלי שום כוונה לסטות מגוון הערפד שלי ברגליים או לחילופין ללכת בלי גופיה מעל? -.-

 

עד לבגרות בלשון, יום לפני סיום הלימודים. ממילא ממלאים אותנו בחופשות בגרות, אז לא יהיה נורא אם גם בימים שהם לא חופשת בגרות אני לא אבוא. אבל אמא שלי אמרה שאם אני לא אלך, היא תעניש אותי ותיקח לי את המחשב. ולא שהתכוונתי לחרוש לבגרות הזאתי, כי אינלי הרבה מה. 50% זה האנסין החופר ועם עניין הסיכום הבורר המצמרר הסתדרתי, והבחירה בחלק השלישי היא אחלה~ ציון ההגשה שלי היה 92, והבגרות הלכה לי דיי פסדר.

 

ולהלן תוצאות התעודה:

לשון - 92 - תלמידה טובה מאוד [פח, היו לי יותר מחמישה מינוסים אי הכנת שיעורי בית XP]

אנגלית - 5 יח"ל - 95 - תלמידה מצטיינת [נתערב שהיא כתבה אתזה לכולם כי היא לא באמת לימדה בכיתה כדי לומר שזה נכון?]

מתמטיקה - 3 יח"ל - 100

ביולוגיה - 94 - לומדת מתוך עניין [ברור, אני גם ממשיכה למגמה שנה הבאה כי אני כלכך מתעניינת בביולוגיה O__ם]

היסטוריה - 82 - השגייך במקצוע משביעים רצון [לא את הרצון שלי. X:]

ערבית - 100 - תלמידה מצטיינת [3:]

גאוגרפיה - 98 - תלמידה טובה מאוד.

כימיה - 93 - תלמידה טובה מאוד [כמה טוב שיש אמא עם תעודה של לבורנטית בבית D:]

מחשבים - 88 - תלמידה טובה מאוד [אייש אני גרועה XD]

מחשבת ישראל - 95.

פיסיקה - 65 - השגייך במקצוע סבירים [XDDDDDDDDDDDDDD ברור, היא כתבה אתזה לכולם XDDDDD]

חינוך גופני - 80 - המשיכי בהתייחסותך החיובית ללימודים [אומיגאדדדד הצלחתי להתחמק מהגשת תרגיל בספורט וקיבלתי 80 אעאעאע%$@^%]

חלו"ם - 100 [כולם שואלים אותי מזה המקצוע הזה. אז אני עונה, מקצוע שישנים בו Oם; חשיבה למידה ומנהיגות, לצורך העיניין.]

מחויבות אישית - ביצעה מחוייבות אישית [ברור, חצי מהפנקס שלי זה חתימות שהמדריכה חתמה לי בשושו XD;]

 

הליכות ומשמעת:

שקידה - טוב מאוד.

התנהגות - טוב מאוד.

חיסורים - 4.

 

וחשוב לציין שהם ציינו שאני עולה לכיתה י"א.

מקצוע ראשי ערבית, מקצוע משני אומנות.

3 יח"ל מת', 5 אנגלית.

 

ממוצע 90 בערך. 200 שקל נכנסו לי לכיס |-B

 

אז עכשיו אני סופסוף בחופש 3: וברגע שאני אסיים לתזמן את פרק 3 של קימי ווה פטו, אני אהיה חופשיה לגמרההה~~

מחר אני הולכת לעבודה OO אלוהים. אני, נועמ, עובדת. זה נוגד את המציאות. אריזת פלאפונים. איך ליאור אמרה? היא הייתה מתה לגעת בכלכך הרבה פלאפונים XD; מה לא עושים בשביל כסף, פפ. כבר בניתי על DVD נייד, כדי שאני אוכל לראות דרמות אפילו בשירותים D: להלן ציטוט מבית לי: "את בשיא הרומנטיקה , עם ריח של חרא ברקע ~" לגמרה. XD

 


וובכן במסגרת הקומונתית אימצתי לי טאיוואני ראשון~! *-* הוא שיחק בדרמה בשם "השטן לצידך" והוא בישי~ אמנם זקן בן 28, אבל.. XD

 





אלה אמנם התמונות הפחות מקומטות שלו אבל לאמשנה.

 

וכמו כן, הראשי היה מייק הא-



איזה מייקי זה *-*



יפה מדי בשביל להיות אנושי;;

סיימתי את מנת הקיטש הזו תוך שבוע בערך. זה היה קיטש לכל החיים, כנראה D;

וזה אולי הדבר היחידי שיכול לחפות על העובדה שבזמן בין כלב לזאב הקוראנית יש מחסור חמור ברומנטיקה @@

ברגע שאני אסיים את הסדרה הזו, אני אוכל לומר שסיימתי B-)

 

[אומיגאד, עדכנתי. OO]

 

נכתב על ידי Shunkerbell ;D , 14/7/2008 22:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shunkerbell ;D ב-26/7/2008 12:27
 





5,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShunkerbell ;D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shunkerbell ;D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)