לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק עוד סיפור אחד ודי


- הערה : לא כל הכתוב כאן קרה באמת. חלק דמיוני אבל לפעמים שואף השראה מהחיים האמיתיים -


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

הבנה


 

 

יש לי ספקות חזקות בנוגע ליכולת שלי לעשות זאת,

אבל אני עדיין חייבת להלחם.

אני לא יכולה לבזבז את ההקרבות שכולם עשו עד עכשיו.

כשלראשונה הבנתי את זה,

כשלראשונה קילבתי את המוות שלי,

העולם השתנה בין רגע.

זאת הייתה הרגשה חדשה לגמרי.

הייתי צריכה משהו כזה בשביל

שעיניי סוף סוף הפתחו.

לפני, פשוט סגרתי את עצמי

כך שלא יכולתי לראות

כך שלא אצטרך לשמוע.

 

מה עשיתי כל הזמן הזה?

 

 

נכתב על ידי , 22/3/2009 10:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדוברת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדוברת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)