לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שקט.



כינוי:  one more smile

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

לא מסתדר עם עצמי..


אני לבד.

אני מרגישה כל כך לבד.

וזה כבר לא רחמים עצמיים. פאק. זה ממש לא.

אני יודעת שאני לבד.

לפחות כשאני בבית.

אני רוצה להישאר בצבא לנצח. זה מה שאני באמת רוצה.

גם עם החברה היחידה שלי אני לא מצליחה באמת להסתדר.

 

נפגשתי איתו.

יש לו חברה חדשה.

היא יפה. ונשמעת חמודה. וכל החברים שלו כבר אוהבים אותה.

נפלא.

זה רק מה שהייתי צריכה לשמוע.

נהדר לי ממש עכשיו על הלב.

 

אני מחפשת מה לעשות, ולא מוצאת

ובאמת כל מה שאני רוצה עכשיו זה מערכת יחסים טובה.

לא יותר מיזה.

מישהו להתקשר אליו, מישהו לשלוח הודעות סתם ככה...

מישהו לצאת איתו, מישהו להתרגש איתו, מישהו שיצפה לי ויחכה לי.

מישהו שאוכל לאהוב.

זה הכל...

 

פשוט יש בי כל כך הרבה אהבה להעניק. ואני רק מחפשת למי.

אני כל כך צריכה מישהו בתקופה הזו. לעזאזל.

 

לא טוב לי.

ברגע שאני מגיעה הביתה אני מגלה שלא טוב לי.

אני לא רוצה להיות לבד.

איך הצלחתי להגיע למצב הזה ?

איך?

נכתב על ידי one more smile , 13/12/2008 19:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,051
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לone more smile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על one more smile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)