לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'll be your mirror



כינוי:  Honey Pie

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

איזה זהב? הכל בראש שלי


מלונאל יקרתי,

שלשום פגשתי את הבחור הראשון שהזיז לי משהו בבטן
בחור מקסים, יפה, חכם, שנון, טעם טוב במוסיקה, ורציני
שלשום ישבתי עם הבחור על ספסל בפארק ושתינו בירה
שלשום בערב הבחור נישק אותי והעברנו ערב מקסים ביחד

שלשום הבחור סיפר לי, עוד בתחילת הפגישה, שהוא נפרד ממישהו בדיוק ושהוא קצת מהורהר
אבל נתן לי את ההרגשה הכי טובה בעולם ושזה כנראה מאחוריו

שלשום, הלכתי לישון עם חיוך על הפנים

אתמול הבחור שהזיז לי משהו בבטן הפך לי אותה מבפנים
התחיל ביום עם הודעות חיוביות
ונגמר בטלפון שלא נענה שהתקשרתי והודעה ממנו שכנראה קפץ למים מהר מדי ונדבר למחרת

אתמול הלכתי לישון מעוצבן

היום הבחור הראשון מזה המון זמן הזיז לי משהו בבטן מחץ לי את הלב
ואמר שזה יהיה לא נכון בשבילו לצאת עכשיו עם מישהו
שהיה לו נהדר איתי, שאני חכם וחתיך
שהצורה הפשוטה שבאתי כבשה ומשכה אותו

היום הבחור התנצל שזה לא פייר מה שהיה
שזה לא היה נכון להגרר לערב כזה רומנטי
שזה לא פייר ההרגשה הזאת שהוא נתן לי
היום הוא אמר שהוא כבר מגיל 18 במערכות יחסים ארוכות ולא היה לבד אפעם

היום הבחור אמר לי משהו שאני מאוד מעריך מבן אדם
שהוא מעולם לא היה לבד, ושהוא צריך ללמוד להיות עם עצמו
שהוא צריך זמן לעצמו. להתעלם קצת מאהבה
ושהוא ישמח להכיר אותי בכל דרך אחרת

היום הבחור הפיל אותי לקרשים

היום אני הולך לישון עם דמעות בעיניים
נכתב על ידי Honey Pie , 11/10/2007 00:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHoney Pie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Honey Pie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)