לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'll be your mirror



כינוי:  Honey Pie

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

השקט שלא נשאר


מלונאל אוהבתי,

בדרכי עכשיו מהאימון חזרה הביתה היתה לי התגלות קטנה.
צעדתי לי בנחת כהרגלי ברחוב יהושוע בן נון (המחבר בין ארלוזרוב לנורדאו) וחשבתי לי מחשבות רגילות, כרגיל
ולפתע תפס את אוזני רעש חדש - שקט.
שקט מופתי. לפחות במונחים תל אביבים
בלי רעש מכוניות. בלי צעקות של שכנים. בלי מוסיקה או טלוויזיה. רק עלי שלכת ברוח, ורעש חוטי החשמל
שום מחשבה לא עברה בין שתי אוזני, שום שיר לא התנגן לי בראש
שקט.

שקט של כמה שניות שהופרע כמובן עלי ידי מכונית חולפת
אבל כמה שניות של רוגע
כמה שניות שנמשכו נצח של אושר

ואז אחרי שהמכונית חלפה, שמעתי חזרה את הטלוויזיה של השכנים
את ההומלס המשוגע שמדבר לעצמו
את החתולים שמחטטים בפחי הזבל
ואת המחשבות הטורדניות שמסתובבות לי בראש

והבנתי. פתאום הבנתי - שאני מתגעגע לשקט
שאני רוצה שקט

למה אני כל כך מתגעגע לטיול? זה בגלל הנופים או המדינות, האוכל, החברה, או חיי הנוודות? ממש לא. בכלל לא
הבנתי שאני מתגעגע להרגשה של הטיול
שהייתי שם הראש שלי כמעט לא עבד. לא ניתחתי כל צעד. ונתתי לי בפעם הראשונה אולי לאמץ קצת את המילה "לזרום"
ושאתה בחו"ל בטיול שכזה, הכל נראה אפשרי. ואפשר לעשות תוכניות גדולות. כי המוח לא מנתח הכל
ואפשר לחלום על להיות שף, וDJ, ומלחין גדול, וצלם, ומעצב גרפי, וכל זה בזמן שאני אעשה לעצמי חיים מבוססים, ועבודה מכובדת.

ומרגע שחזרתי לארץ, הראש שלי התחיל לעבוד.

והנה אני, מנתח כל דבר בחיים שלי
ואיך החיים שלי
וכל צעד שאני עושה
מנתח את כל בחור שאני יוצא איתו, והיחסים שלי איתו
מנתח את היחסים שלי עם חברים ומכרים
מנתח את היחסים שלי בעבודה
ומנתח כל עובדה ומחשבה ורעיון
ובסופו של דבר, אין לי שקט
אף פעם

אז אולי את תדעי איך מפסיקים את הרעש הזה
שלחי לי קצת שקט בקופסא
נכתב על ידי Honey Pie , 28/10/2007 21:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHoney Pie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Honey Pie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)