לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'll be your mirror



כינוי:  Honey Pie

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

גלגל את החלום


[כל הלילה ניסיתי לחשוב מה להגיד לך בעקבות השיחה האחרונה. גם הפעם אני לא מצליחה לבטא את עצמי. אז הנה, משהו שיגרום לך לחשוב קצת]

 

למה אתה כל כך עצוב
עכשיו זה כמעט חודשיים
קשה לא להיות מודאג ממך
לאהוב אותך שבעתיים

אהבה בעולם מבולבל שכזה
לא ברור בשביל מה יש את זה
ואם תרצה לדבר על זה
תדע שאני כאן

תתעורר זה בסדר
גלגל את החלום
מה שיש זה אנחנו
אנחנו אוהבים אותך

אתה לא מסוג האנשים
שנפתח בקלות ששמח
אין לי שום בעיה עם זה
שעכשיו אתה בורח

אבל אם תחזור תזכור שאני
תמיד נמצא במקום שלי
נמשיך מאיפה שהפסקנו עכשיו
לגלגל את החלום

תעורר זה בסדר

נכתב על ידי Honey Pie , 9/6/2008 00:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHoney Pie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Honey Pie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)