לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'll be your mirror



כינוי:  Honey Pie

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

Silent Heart Attack


הוא צץ לי פתאום במסנג'ר
בלי התראה מראש
ככה סתם
עם אותו ניק המכיל את שמו הפרטי, ואותה תמונה של אל הודי כלשהו
וזה היה מאוד מוזר
הייתי בטוח שהוא חסם אותי ממזמן.
אז לחצתי, ונפתח חלון, והיו שם הרבה הודעות ישנות אחרונות שדיברנו מהמחשב הזה
מלפני שנה ומשהו
מלאות בחיוכים ולבבות

אז כתבתי
"היי"
וקיבלתי
"היי"
עם חיוך גדול
ובלי יותר מדי זמן חשיבה

והתחלנו לדבר

והלב שלי ירד לתחתונים

תמיד תהיתי מה יקרה אם נתקל
הייתי בטוח שזה יקרה במציאות
לא במסנג'ר שלי

דיברנו שעה ומשהו לדעתי
בהתחלה לא רציתי להיות הילד הקטן, הקטנוני, ולהתעלם
כי רציתי להגיד לעצמי שאני מעל זה, ואני יותר טוב מאיך שהוא התנהג אליי בעבר
ובהתחלה זה היה מוזר, והיתה לי בחילה
ואז זה עבר

כי במהלך השיחה הבנתי כמה הוא רחוק ממני
שנות אור אפילו
נכון שלא הייתי עם מישהו מאז הפעם האחרונה שראיתי אותו, או אפילו התכתבתי איתו, או נפגעתי ממנו
אבל השתנתי מאז
ואפילו מבין השורות האילמות של המסנג'ר יכלתי לראות את כל הסדקים
את כל הדברים שפעם הייתי עיוור אליהם מאהבה אליו

אז דיברנו
והיה נחמד בסופו של דבר
לראות שזה אפשרי
ולסיים בנימה טובה
ומי יודע אם אי פעם נדבר יותר

אני חושב שאני אצליח להרדם הלילה
למרות שפתאום הוא צץ ככה בלי התראה
נכתב על ידי , 24/6/2008 01:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHoney Pie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Honey Pie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)