לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

עידכון תמונות ותמונות וסוף שנה D:


טוב אז תודה לכל מי שהגיב פוסט קודם , היה לי חשוב כי השקעתי בפוסט הזה:)

מאז יש לי הרבה מה לעדכן נתחיל בזה שעברתי עוד שתי בגרויות בלשון ובתולדות האומנות 

בלשון היה ביום ראשון ובתולדות ביום שלישי .. ככה שבמקביל הייתי צריכה ללמוד לשניהם ולסיים כי ביום שני הלכתי לטקס סיום של ארטיום כי הוא סיים י''ב והיה לי חשוב ללכת D:

אז איך היה בבגרות בלשון אממ בכללי היה בסדר .. אבל לא נראלי לי שהלך כל כך טוב (במיוחד אחרי שקראתי תשובות באינטרנט וכן אמרתי שאני לא יעשה את זה ודיי התאכזבתי)

והקטע שכולם התלוננו עליו דאמ דאמ ... המילונאות !

שרק הגעתי לקטע הזה אני מסתכלת על זה מופתעת ומנסה להבין כאילו מה זה?!

איפה הערך מילונאי שלמדנו עליו שנה שעברה , איפה כל מה שלמדנו ?! רגע בטוח שזה מילונאות?! 

התחלתי לקרוא את השם של הפרק איזה כמה פעמים כדי להיות בטוחה שזה באמת מילונאות 

ואז אמרתי טוב אולי יש פה ערך ממילון שלא שמתי לב ... ולא היה !

והתחלתי לחשוב מה יש משהו שהמורה לא לימדה אותנו?!

הייתי כל כך מופתעת ומאוכזבת באותה רגע ממש לא ציפיתי לזה

חוץ מזה שבשאלות של הערכה וביקורת היה לי ממש הרבה מה לכתוב ומה הם שמו לי 3 שורות ?!

רק את המשפט ההתחלתי לקח לי שורה וחצי -_-

מועד ב' הנה אני באה ><

הבגרות בתולדות האומנות הייתה בסדר לא היה משו שלא ממש ידעתי ככה , שאני מקווה שהציון יהיה לפחות מעל 80

בתכלס היינו אמורים לענות על 5 שאלות מתוך 8  והבגרות הייתה שעתיים 

עניתי על שלוש שאלות שעה וחצי ובחצי השעה שנותרה עניתי על שתי שאלות בלחץ מטורף

ככה שחזרתי עם כאב יידים נוראי S:

 

 

שבוע שעבר ביום שלישי היה לנו יום חופש כי ביום רביעי היה מתכונת במד''ט .. שאני לא לומדת כי אני בביולוגיה

אז גם אנחנו קיבלנו יום חופש וניצלנו תיום הזה ללכת לים D:

היה נורא נחמד וכיף ויצאו מלא תמונות (אני חייבת להפסיק להביא מצלמה לים .. פשוט עודף אלבומים במחשב 

שלא לדבר על ההצפות בפייסבוק שיהיו ובבלוג חח )

נמרחתי בקרם הגנה כמעט בכל מקום חוץ מכפות רגליים ורגליים באזור מסוים ונשרפתי S:

גם איפה שנמרחתי פעמיים ...

היינו שם מ 10 וחצי עד 17:00 חחח טוב נו אני אלמד פעם הבאה למרוח כל שעתיים

נשרפתי בכרכפת , באצבעות של כפות הרגליים XD, גב ,ידיים,כתפיים ,אף פנים וקיצר על מקום אפשרי והזוי

כמה ימים אחרי זה קיבלתי 5 הרפסים על הפרצוף >< 

רציתי לא לצאת מהביתה וללכת לבצפר עם ערלה O:

אבל לא עשיתי את זה 

בסוף נראה כאילו יש לי 2 הרפסי ענק על השפתיםם איכסס , אצלי לקבל הרפס זה כמו לקבל פצעון על הפנים(חח טוב שלא הגזמתי )

 

יום חמישי שעבר היה לנו תיום מגמה האחרון ואותו העברנו בניקיונות של החדר ג'אנק שאנחנו קוראים לו

של המגמה והייתי בסנדלים ונכנס לי מסמר לרגל ><

ואז החלטתי שאני לא נכנסת לחדר הזה יותר 

ושאמרתי למורה הוא כולו בסרטים של ישלך טטנוס ?!

ואני כזה מאיפה לי אני חושבת שעשיתי זריקה

והוא טוב לכי למזכירות תגידי להם מה קרה שיעשו לך זריקה או משו

 

ואתם בטח חושבים עכשיו איזה ילדה עם מזל בתחת .. 

חחח לא נורא ממשיכים לחיות 

אז אתמול היום האחרון ללימודים קיבלנו תעודות ואז נסענו ביחד עם כל השכבה לבריכה בבית אורן

התעודה שלי הייתה בסדר .. לא הכי טובה שיש 

אפילו היה לי נכשל אחד במתמטיקה

שאני אצתרך ביום הראשון של בצפר לעשות מבחן עדי להשאר ב 4 יח''ל

ושם כמובן אני אפגוש את כל הילדים בהקבצה שלי 

כי הז המצב שלנו בכיתה כולם נכשלים אצלנו ב 4 יח''ל , חוץ מכמה יחידים

פשוט שאלתי ילדים כמה הם קיבלו בתעודה כולם אמרו 53, 55, 52 ,56 ,58 

גם אם לא אצל כולם נכשל עדיין זה מצב טוב ?!

אני קיבלתי 54 .. כאב לה לעגל לי בעוד נקודה?!

למזלי המורה עוזבת כי היא בהריון והיא לא תלמד אותנו קולוללולול

ויש מורה חדש\ה נקווה שהוא הרבה יותר טוב ממנה

 

אז בדר''כ אני לא כזאת שמעלה ציונים אבל יעלה ננסה:

ציון שנתי :

 

אנגלית 5 יח''ל -71

היסטוריה -85

ספרות -93

אזרחות -81

תנ''ך 84

של''ח -98 

מתמטיקה 4 יח''ל -54

לשון - 80

ביולוגיה -75

חינוך גופני - 92

רישום 100

תולדות האומנות -85

פיסול -88

רישום וציור-95

יסודות העיצוב -95

 

ממוצע 85

 

אמא שלי עשתה לי סיפור על הציון במתמטיקה ואנגלית ואת ביולוגיה היא הזכירה פעם אחת..

טוב יאלה ישלי את כל החופש ללמוד למתמטיקה והמורה לאזרחות נתנה לנו עבודת חקר לחופש ולהגיש אותה ב 1.9 !! 

כלבה

יופי עבודת במתמטיקה לקיץ , אנגלית בוק רפוקט , אזרחות ולהתכונן למתמטיקה ><

 

על הבריכה אתמול אינלי הרבה מה להגיד ,הייתי מופתעת שברעות היו מביאים לשם את כל בצפר כי זאת בריכה קטנה כזאת

אבל היא נחמדה , חשבתי שהיה משו יותר גרוע

פינקו אותנו בקרטיבים ובסנדוויצ'ים טעימים D:

ונראלי עקצה אותי דבורה כמעט בתחת , כי ממש גירד לי והתחיל לי לצרוב שם כאילו מישהו עקץ אותי 

קיצר זה כאב אבל לא נורא אני רגילה לעקיצות של דבורות זה אולי הפעם החמישית או הרביעית

ילדה מהכיתה שלי שאלרגית לדבורים גם היא נעקצה מסכנה ...S:

 

פאאאק אני לא מבינה שאני עולה לי''א הסיווט ההזה הולך להגיע ><

לאאאאא

 

 

תמונות מהים :

נינג'ה דריה  ונעה משמאל

אני

שוב דריה ונעה

ME AGAIN

מתאים לי מוהק?

 

דריה

חחח אני

 

 

 

חחחח פגע בי גל

 

בגלל שדריה לא הצליחה לתפוס אותנו בכל מיני קפיצות וכאלה התחלתי להשתגע ולהסתובב סביבי וזאת התוצאה

 הכלב המתוקי ששכב לו שם

 

 

הבגד ים תואם לתיק
* סטטייל*

תמונות מהטקס סיום של טומה :

 

 

 

 

 

 

תמונות מהבריכה :

 

 

 

 

 

וזהו יאלה חופש גדול ! :)

נכתב על ידי , 21/6/2012 16:09  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-26/6/2012 01:39




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)