לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

עדכון קצרצר ,תמונות וציור


לקח לי זמן קצת לעדכן, התעצלתי. גם לא היה לי ממש מה לעדכן כי לא בדיוק עבר עליי משו מעניין.

הייתה לי בגרות בליטרצ'ר ומתכונת באזרחות. 2 מבחנים של שני שאלונים אחרים במתמטיקה אחד אחרי השני.

יום שני כבר יש לי את הבגרות באזרחות והנה עוד מקצוע לאוסף שאני נפטרת ממנו לכל החיים.

לאט לאט יתחילו גם לרדת לי שעות במערכת . כבר אין לי כח ללמוד ולהשקיע . פשוט אני מרגישה שאני קרובה כבר לסוף ואני פשוט מתעצלת.

פשוט גיליתי עד כמה אני יכולה להיות עצלנית.אני סוחבת איתי רק מחברת אחת בתיק לכל השבוע ואפילו כשלא צריך אותה , אין לי כח להוציא אותה מהתיק.

יש לי הרבה יותר זמן פנוי ממה שהיה,בלי יותר מדי לחץ של מבחנים.הבגרויות היחידות שמדאיגות אותי זה בביולוגיה.

 

לענינים אחרים לא פחות משעממים מזה.הסתפרתי, אני אחת שפשוט לא יכולה להפסיק  לשחק בשיער וכשאני מוצאת בו משו פגום אני פשוט חייבת להפטר ממנו.עד כמה שרציתי להאריך תשיער ,אין אני פשוט לא יכולה. פשוט יותר חשוב לי שיהיה לי שיער בריא.

 

בנוגע לחתול, החלטתי ללכת בסוף על מורזיק.כבר התרגלתי לשם ולא יודעת פשוט נשמע לי הרבה יותר חמוד מאשר מיקי.

הוא נמצא אצלי כבר כמעט שבועיים , ואני חושבת שהוא גדל. אחרי כמה ימים שהוא היה אצלי , כבר ראיתי אצלו שינוי. אולי אני רק מדמיינת.

אני כמו אמא בשבילו לכל מקום אני הולכת ,הוא הולך אחרי.הקטנטן אפילו לפעמים ישן איתי.

 

חלק מהפרויקט שלי , תאמת כל הנזילות זה לא היה מתוכנן בכלל וואז בשלב מסוים החלטתי לזרום עם זה.

מי שלא מזהה זה אמור להיות אני חחח.

אני יודעת שהעין השמאלית לא יצאה מוצלחת ,לא טובה בזה.

 

 

מהיום , אני לא מתה על הפרופיל שלי אבל אהבתי דווקא איך שיצא השיער.

 

פיג'מה חמימה ונעימה בטירוף של הלו קיטי שאמא קנתה לי *_*

לא התמונה הכי מוצלחת שלי , אבל יום אחרי שהסתפרתי עם הפאן.

חמוד קטן ישן

 

חח ולסיום D:

נכתב על ידי , 15/1/2014 21:19   בקטגוריות אומנות, בית ספר  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-3/2/2014 23:50




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)