לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

סקיצות ותמונות


יום שני שהיה, הייתה לי בגרות באזרחות. הבגרות הייתה קלה ואפילו סיימתי אותה הרבה לפני הזמן ואני לא אחת שמסיימת לפני הזמן, תמיד מנצלת את הדקות האחרונות או שלפעמים נתקלת במצב שאני צריכה תוספת זמן.

אחרי הבגרות היה לנו ערב מרתון רישום מודליסטים כמו שהיה שנה שעברה. בהתחלה נכנסתי והיו כולה שני דוגמניות ומאוחר יותר נוספו עוד שתיים.לא היה גבר כמו בשנה שעברה וכצפוי הערב נגמר בעירום מלא.

מבחינת רישומים אני לא אומרת שהייתה איזהה הצלחה ותוצאות שהייתי ממש מרוצה מהם.היו כמה סבירות שאני מוכנה לעלות לפה.

חזרתי מאוחר הביתה, אבל ממש נהנתי בערב הזה. כל מה שקשור לציור של נשים ,גוף ותרגילים אני אוהבת :)

 

לפני שני פוסטים כתבתי לכאן שהבאתי חתול קטן הביתה מהרחוב,אז החתול שלנו הביא איתו עוד הפתעה ביחד-הפטריה.הפכנו לקורבן של הפטריה הזו.אמא שלי ואני נדבקנו ממנו והכלב שלי.הוא עצמו כבר בטיפול ובהמשך יהיה במעקב. לא משהו נוראי אבל אני כל הזמן מפחדת שיופיע לי איזה אחד על הפנים.זה נשמע מגעיל אבל זה סתם נראה כמו איזה צלקת קטנה על היד.

 

 

זה היה ממש בכמה דק' ,ממש לפני שהיא זזה 

 

 

הייתה בגולדה עם האהוב שלי , חחחח והיה שם דמוי נר. (יש כפתור מתחת להדליק ולכבות)

שניהם התחילו להסתדר יותר אחד עם השני

 

נכתב על ידי , 26/1/2014 21:19   בקטגוריות אומנות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-2/2/2014 14:23




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)