לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

עדכון וצילום חתולים :)


נכנסתי לשוונג של עדכונים חח.

ביום ראשון לאחותו של חבר שלי היה יומולדת אז חגגנו לה. זאת הייתה חגיגה יחסית ארוכה ומגוונת. בהתחלה הלכנו עם המשפחה שלו לבאולינג בחוצות.הגעתי למקום השלישי בהבדל של נקודה מהמקום השני.חבר שלי ממש לא הלך לו חצי מהמשחק והיה לו ניקוד ממש מפדח וכמה סיבובים לפני הסוף כמעט עקף אותי .זה היה ממש חתיכת מהפך. אחרי הבאולינג הלכנו לאכול באווזי .נהייתי שבעה ומרוצה רק מהסלטים והלאפות שהיו בשולחן ומהמנה שלי פחות.היה ממש כיף ואחרי זה הלכנו רק אני חבר שלי אחותו וחבר שלה לפאב. בסוף אותו פאב היה סגור אז הלכנו לברברה רוסה לשתות. שתיתי בירה וכמה צ''סרים של ואן גוך. היה נחמד ומצחיק. אני בדרך כלל לא ממש שותה וגם אלכוהול משפיע עליי ממש מהר. אני חלשה בעניין הזה אבל דווקא לקח לו הרבה זמן להשפיע עליי מבדרך כלל. רוב הערב לא הרגשתי השפעה ובסוף לפני שהלכנו פשוט כמעט נרדמתי שם חחחח D: 

אחרי זה הלכנו לישון באיזה 1 וקמתי בתשע  לבצפר. באמת שהרבה זמן לא ישנתי כל כך טוב גם בשבתות שאני ישנה בסביבות ה 12 שעות.

ממש נהנתי באותו יום עם החבר. פשוט כיף לי להיות בחברה שלו ואני נהנת מכל רגע:)

אני שמחה שהכרתי אותו ושפשוט לא נמאס לנו אחד מהשניה ♥

 

תמונה מהנשף.

ומהיום סתם תמונה:

 

החלטתי לעלות תמונות שצילמתי מהמצלמה הקומפקטית הנכה שלי שבדרך לגסיסה, תמונות של החתול שלי והאחות שלו משחקים בגינה.

באמת שהלך על המצלמה הזו אבל חייבים לנצל כמה רגעים אחרונים שלה.

 

 

 

האחות

 

 

היפיוף שלי ♥

לא מאמינה שתפסתי את זה *_*

כן תני פוזה למצלמה P:

אני יפה :)

 

 

 

 

וזהו :)

נכתב על ידי , 19/2/2014 21:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-6/3/2014 20:52




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)