לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

פוסט תמונות גדול מיומולדת, תל אביב ונופש :)


לא יצא לי לעדכן הרבה זמן. גם לא ממש היה לי כח ובגם בקושי נכנסתי לפה..

עוד עשרה ימים אני טסה לרוסיה ל12 יום. תאמת אני כבר מחכה לזה :)

חחח המשפחה שלי ביקשה מאיתנו להביא קצת חומוס חחח 

 

אמ טוב אז היומולדת היה סבבה. קטן וצנוע. לא היה לי כח ליותר מזה השנה. הלכתי עם ההורים לBBB ,חבר שלי והחברה הכי טובה שלי.

חשבתי על אפשרות לעשות משו בנוסף עם החברות מהכיתה אבל בסוף לא יצא ולא נורא.

תאמת משנה שעברה כבר חשבתי לעשות משו כזה מצומצם כי לא ממש נהנתי ביומולדת שנה שעברה כי כל אחת הייתה תקועה בתחת של השנייה והרגשתי שאני לא צריכה יותר מאת האנשים הכי קרובים.

חבר שלי אמר לי שהוא יבוא אליי לפני שתיים עשרה ונחגוג. חחח בסוף נהרסו קצת התוכניות . שעה לפני שתיים עשרה הוא אמר לי לרדת לרחוב למטה ושהוא יתעכב. מסתבר שלחבר שלו היה פנצ'ר ולקח להם זמן לסדר את זה חחח.

ב12 הייתי בתחנת דלק למלא אוויר בגלגלים חחחח ואחרי זה חבר שלו קנה לנו ארוחה של בורקס גדול מהחנות ליד התחנה.

אחרי זה נסענו לחברה שלי לשבת איתה קצת ובסוף שתינו קצת בקבוקי ואן גוך טעימים.

בBBB עצמו היה סבבה ,הזמנתי תמנה הקבועה שלי חח. חברה שלי הודיעה לי שהיא לא תבוא כי אין לה כסף לשלם כדי לאכול אז התבאסתי.

אחרי זה כשהגענו כי היא הגיעה עם כמה בלונים והפתיעה אותי.

המלצר שלנו היה ממש מפגר. בסוף הזמנו פחזניות עם גלידה וציפוי שוקולד מעל לכל השולחן. המנה כוללת שלוש פחזניות ואני לא מבינה איך המלצר לא הבין שאמרתי לו להביא עוד 3 . פעמיים פשוט חיכינו והיינו צריכים להסביר לו שיביא עוד 3 מנות של פחזניות ><

הביאו לנו מנה אחת הכל יפה וטוב ואז הביאו לי את המנה הפחזניות שלי היו פשוט ממש קטנות לעומת המנה הקודמת

הוא עוד שאל אותנו 3 מנות ? אמרנו כן ואז ששאלנו איפה המנות הוא אמר חשבתי רק 3 פחזניות ><

גם ביקשתי עוד כוס ועדיין לא קיבלתי . חחחח השירות הכי גרוע שקיבלתי אבל לא נורא

 

אחרי זה בסופש נסענו לנופש עם המשפחה של חבר שלי. היינו ליד בוסמת טבעון וליד כפר טבאש. זה היה מקום עם אוהלים מקרוואנים עם בריכה וג'קוזי. הנופש כולל סוג של טיול ג'יפים. המקום היה מאוד נחמד אבל מפוצץ ילדים וזה שיגע אותי כי ממש רציתי להכנס לבריכה שלא הייתה כל כך גדולה בלי שישפריצו עליי ילדים מכל מקום. הם פשוט היו בכל מקום . הייתי צריכה לחכות לשעות המאוחרות של הלילה כדי לשחק בסנוקר בלי ששום ילד יהיה שם.

והילדים האלה ממש לא הלכו לישון בסביבות 8-9 בערב><

 

בגלל שהיינו ליד כפר ערבי כל פעם שמענו את המואזין שלהם חמש פעמים ביום. היה גם ב4 בבוקר והיו אנשים שהתעוררו מזה. אני שמחה שאני כבר לא שומעת את זה . זה מחרפן >< 

 

יצא לי גם לרכב שם על סוס. לא בדיוק לרכב זה יותר נכון אני יושבת על הסוס ומישו מושך אותו חחח אבל בסדר. חו. מהקטע הזה שהסתובבנו במקום במשך 15 שעה חח בסך הכל היה כיף והטיול עם המכוניות בשטח מילא לי את המצלמה במלא אבק. אחרי שיצאנו משם נסענו לקניון החדש ברמת ישי וחבר שלי פינק אותי בואפל בלגי עם שתי כדורי גלידה וקצפת וזה עדיין לא הספיק לי חחח

 

 

 

 

התייאשתי מלחפש עבודה לפני צבא>< פשוט דבר בלתי אפשרי. אבל שכנה לשעבר ביקשה שאני יוציא את הכלבים שלה תמורת תשלום לשלושה ימים שזה גם משהו :)

 

הפחזניות

 

יצאה לי כרס נוראית ><

 

 

 

 

 

סלפי יומולדת

 

המגן החדש שהזמנתי

 

תמונות מהנופש :

 

 

 

החתול שלי :)

 

 

 

נסעתי עם אמא לתל אביב באחד מימי הראשון כדי לקנות בגד ים ולהמשיך בקניות. נסענו בהתחלה לחנות מפעל של גוטקס. מדדתי מלא בגדי ים ממש יפים אבל ממש התאכזבתי שאף אחד מהם לא ישב לי על הגוף בצורה מושלמת ויצאתי נורא נורא מבואסת. אז אחרי זה הלכנו לפיפל וקניתי בגד ים שאני לא מאה אחוז מרוצה ממנו. יותר נכון הלכתי על ההמלצה של אמא שלי אבל פשוט ממש רציתי בגד ים חדש.

הייתי מבואסת קצת נהרס לי המצב רוח אבל בסוף נסענו לעזריאלי ושם עשינו את כל הקניות במשך היום

אפילו הייתי אזעקה אחת והייתי בדיוק בתור ב H.M וישר כל החנות רצה לחדר המדרגות.

זו הייתה תקופה שבכלל בצפון לא היה שום אזעקות ולנסוע לתל אביב עוד נחשב מסוכן אבל לא מוותרים על יום כיף

כמובן שהייתה אזעקה גם בעיר שלי, אבל בכלל לא הייתי בבית והייתי אצל חבר שלי.

ככה שלהכנס למקלט עוד לא יצא לי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/8/2014 20:55   בקטגוריות חופשה, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-4/8/2014 21:12




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)