חפש בבלוג זה

הבלוג חבר בטבעות:

הוסף מסר

8/2014

חזרתי מרוסיה , עדכון ותמונות :)

טסתי ל אחד עשרה ימים. יום אחד התבזבז בכלל על כל הנסיעות לשם. אבא הסיע אותנו ללב המפרץ עד לנמל תעופה נסענו ברכבת ואז שתי מטוסים מישראל למוסקבה וממוסקבה לסיביר ( עיר קרסניארסק למי שמכיר ) כל טיסה בערך 4 שעות. ישנתי בלילה שעתיים ובמטוס ישנתי אולי איזה שעה וחצי ואז העירו אותי לארוחה שם ומאז פשוט לא ישנתי.

דוד שלי ובן דוד שלי אספו אותנו מהנמל תעופה שם ואמא שלי הלכה לישון אצל סבתא שלי ואני ישנתי אצל דוד שלי.

קודם לפני שהלכתי לישון קפצנו לסבתא שלי לארוחת בוקר וכשסבתא שלי ראתה אותנו התחילו לרדת לה דמעות.

הגענו בעיקר להיות עם המשפחה וקראסניארסק זה לא איזה עיר אטרקציות, אבל אם רוצים לעשות משו יש מה לעשות כמו בכל עיר גדולה בעולם.

ביום השני בגלל שהיה כמעט כל היום גשם אז החלטנו שנתחיל את החופשה שלנו בקניות. נורא אהבתי את החנויות נעליים שלהם שם, המבחר היה גדול וכל נעל הייתה איכותית מעור ובמחירים יותר זולים ממש שניתן למצוא בארץ. כל חנות שכמעט נכנסתי יכולתי לבחור לעצמי איזה זוג נעליים גם לחורף וגם לקיץ.

בסופו של דבר קניתי לעצמי שני סנדלים, שני מגפיים וסניקרס פלטפורמה.

קניתי לעצמי גם כמה בגדים, אני יעלה את כל הקניות בהמשך.

יום שלישי היה חם בחוץ ונסענו לאיזה פארק גדול שהיה בו נהר גדול ויפה, בפארק הזה כולם רוכבים על אופניים ורולרבליידס וכאלה. אני שילמתי על מכונית ג'יפ שנוסעים איתה עם פדלים במשך שעה. אחר כך עצרנו לנוח ליד הנהר היה ממש נחמד. המים היו ממש קרים שאי אפשר היה להכנס.

יום רביעי נסענו לדאצ'ה ( מין בית כפרי כזה) שנמצא מחוץ לעיר ואנשים נוסעים לשם בשביל לנוח ולעסוק בעבודות חקלאות ופרחים.

אז נסענו לראות את הדאצ'ה שלהם. הבית שהם בנו שם עוד לא היה גמור אבל הוא היה ממש גדול שתי קומות 180 מטר מרובה.

היה עוד ביתן קטן שבתוכו הייתה סאונה ומקלחת. במקלחת היה נגן מוסיקה. סבתא שלי הלכה לבדוק מה גדל להם שם באדמה והביא מספר מלפפונים וכל מיני תותים ודובדבנים. עזרתי קצת להשקות שם את כל הצמחים אבל לא היה לי הרבה מה לעשות שם. נכנסתי גם לסאונה למרות שאני לא כזה מתה על סאונות. הם הכינו דג על האש , אני לא אוכלת דגים אז סבתא הביא את הקציצות הטעימות שלה.

יום חמישי נסענו לצימרים מחוץ לעיר. המקום היה יפה בתוך יער כזה וליד נהר גדול. הצימר שלנו היה שלוש קומות לכל המשפחה. הגענו עשינו על האש. כמעט כל ארוחה נתנו לי לשתות משקה אלכוהולי. קיצר כמות כזאת של אלכוהול לא שתיתי בזמן קצר בחיים חחחח.

ביום השישי קמתי ואני ובן דוד שלי והבן שלו נסענו לטיול טרקטרונים של על ההר ביער. בן דוד שלי נסע עם הבן שלו ואני נסעתי עם מדריך כי עדיין אינלי רישיון ><

היה נחמד מאוד, בחיים לא נסעתי בטיול טרקטרונים והיה שם מלא שלוליות והכל השפריץ חחחח ותאמת את זה הכי אהבתי. גם נסענו בתוך מעיין. בכל מקום שעברנו ראיתי על עצמי איזה מלא עכבישים אבל הם לא היו ארסיים ככה שפשוט העפתי אותם וזהו.

הייתה לנו עצירה אחת מול נוף ממש יפה. ישר אחרי שחזרנו מהטיול הלכתי לנהר להתרחץ. המים לא היו כאלה קרים אבל היה סחף חזק והיה קשה לעמוד שלא לדבר בכלל על לשבת חחחח פשוט הזרם לקח אותי. כל הרצפה הייתה אבנים אז היה כואב ללכת יחפה אז ניסיתי לתפוס את הכפכפים בכוח עם האצבעות ומסתבר שאחד ברח לי שם והתחיל להסחף. פה כבר חשבתי שאני לא יחזור עם כפכף. המים לא היו עמוקים הם הגיעו עד לברך והיה קשה לשחות שם כי כל שנייה נתקעתי באבנים ברצפה.

פתאום אני רואה איזה בחור רץ לכיוון הכפכף שלי, קופץ איזה קפיצת ראש למים ושוחה לכפכף שלי. הוא הביא לי תכפכף אמרתי תודה והלכתי למשפחה שלי. כל המשפחה שלי כזה חייכו ואמרו שאני צריכה להתחתן איתו בצחוק ושאני אלך להתצלם איתו. לא התייחסתי והמשכתי בשלי חחחח

ב4 אחר הצהריים היינו צריכים לפנות את הצימר אז יצאנו ועשינו עצירה באיזה מקום לכמה דק ואחרי זה חזרנו הביתה.

בערב נסענו לטייל בעיר ואז נכנסנו לפארק חדש שבנו שם שהוא בתשלום. המשפחה שלי עוד לא הייתה שם, אז גם להם היה מעניין לראות.

פארק שמושלם למקום צילומים אך בגלל שהתחיל כבר להחשיך כי היה מאוחר הצילומים לא יצאו באיכות טובה בכלל. בסוף עצרנו באיזה מקום לאכול קרפ עם גלידה והביתה .

ביום השביעי נסעתי עם אמא דוד ובן דוד מדרגה שנייה לגן החיות. כי אני ביקשתי ורציתי לראות איזה חיות יש להם שם בסיביר וכמובן שהיה לי צ'אלנג למצלמה החדשה שלי :) אולי לא כל התמונות יצאו מושלם בגלל שנורא קשה לצלם דרך כלובים וכלובים עבים בכלל המצלמה לא הצליחה להתעלם מהם.

הגן חיות היה גדול יחסית טיילנו שם 3 שעות אבל לא ראינו הכל כי כולם בכו לי שאינלהם כח לזה ><

וניסיתי לצלם שם אריה שהיה פשוט מושלםםםם, וניסיתי שכמה שפחות שיראו תסורגים אז עשיתי לו בוק ובזמן שלא שמתי לב שמתי לב שפתאום היה לכיוון שלי זרם של פיפי. אולי איזה טיפה אחת פגעה בי ולמזלי לא הכל. חחחחחח אני לא מאמינה שאריה ניסה להשתין עליי ואני בכלל לא יודעת מה זה אומר חחח שהוא אהב אותי ורצה לסמן עליי טרטוריה או שההפך.

בערב בן דוד שלי חגג יום נישואים עם אשתו והוזמנו אליהם הביתה לארוחה. לפני שנסענו אליהם נכנסנו לחנות פרחים וכל אחד קנה להם זר. ליד החנות היה שם גור חתולים קטן ביחד עם אמא שלו. זה היה פשוט שלמות לא ראיתי דבר כזה חמוד בחיים שלי *_* חחחחחח רציתי לקחת אותו אבל אמא לא הרשתה לי><

יום שמיני היה גשום אז נסענו שוב לקניונים וחנויות. יום תשיעי בבוקר נסעתי עם בן דוד שלי לקארטינג כי התחשק לי.

יצא לי לנסוע על קארטינג פעם אחת בחיים שלי והוא היה דיי עלוב. השטח שם היה הרבה יותר גדול, אבל הייתה שם דליפה של מים באמצע המסלול אז כל פעם שעברתי שם הקארט שלי הסתובב בעיגולים חחחח .היה לי קשה לנסוע רגיל.

יום אחרון נסענו לחנויות לבזבז את כל הכסף האחרון שנשאר לי ואז בערב נסענו למסעדה לחגוג את היום האחרון שנשאר.

אמ זה אמור לצאת עשרה ימים שם לפחות. בטח שכחתי משו חחחחח

באתי בגישה שברוסיה האנשים קרים כמו באירופה ויצאתי דווקא מופתעת שאנשים שם נחמדים.

אינלי כח להמשיך לחפור אז תמונות:

משפוחה

הנהר

אני

טוב עד לפה זה עושה לי בעיות לעלות תמונות אז אני אמשיך בפוסט הבא ויעשה חלק ב'.

תהנו ואשמח אם תמליצו :)

נכתב על ידי , 23/8/2014 16:59   בקטגוריות חוץ לארץ, חופשה, צילום
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט