לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

תמונות מרוסיה + עדכון חלק ב'


אז כמו שהבטחתי הנה חלק ב' של התמונות.

 

בכל מה שקשור לנסיעה ברוסיה אני חושבת שרשמתי פחות או יותר מה שהיה.

אז ברגע שנחתתי בישראל אבא של חבר שלי התקשר אליי, שאני אדבר אם חבר שלי בטלפון. לא דיברנו בכלל בכל הזמן שהייתי בחול.

ברגע שהצלחתי להשיג אותו כל אחד התרגש. חחחח אני חפרתי פשוט כמו תמיד, כמו אשה טובה.

הייתי צריכה לחכות עד ליום רביעי כדי להפגש והחיבוק שהיה שראינו אחד תשני, היה פשוט אחד החיבוקים הכייפים. לא רציתי שזה יגמר. פשוט ממש התגעגעתי אליו. 

קניתי לו כוס בירה של העיר מזכוכית. יש לו אוסף כוסות ובנוסף הוספתי לו עוד כובע לאוסף. הוא אוסף כובעי היפ הופ והוא אהב הכל אז אני מרוצה:)

 

מה עוד?

 

אח שלי וחברה שלו סיפרו לנו שהיא בהריון בחודש שלישי. זה אומר שהולך להיות לי אחיין :) 

כבר חשבתי שלי יהיה ילד לפני אח שלי. לפי מה שידוע להם עכשיו זו תהיה בת, אבל זה לא בטוח.

גם אשתו של בן דוד שלי כרגע גם בהריון בחודש שלישי וגם להם צפוייה בת :)

 

 אמ עכשיו חברה ממש טובה שלי עושה קורס קדם צבאי, אז יצא לי לראות אותה רק בסופשים. אז מרגיש לי דיי ריקני בבית. אני פשוט חושבת לצאת כל יום להליכות מרוב שיעמום ותאמת שכבר יצא לי ללכת להליכה אבל יום אחרי התחילו לי כאבים נוראים ובלתי נסבלים במפרק בכף היד השמאלית. את האמת שזה התחיל עוד יום לפניי אבל לא כאב לי עד כדי כך.

היום הזה היה בלתי נסבל. אשכרה לא רציתי לראות טלויזיה או לאכול מרוב שכואבת לי היד. פשוט שום דבר. רציתי לישון ולחכות שהכאב הזה יעבור. שמתי לי תחבושת אלסטית ליד שבכלל לא עזרה. אבא נתן לי מספר קרמים להרגעה של שרירים וכאלה.

הלכתי לרופא ומסתבר שנמתחה לי הרצועה במפרק בזמן השינה. נראלי נרדמתי על היד. קיצר למדתי מזה שאני צריכה להרחיק תידיים שלי מהגוף שלי לפני שאני הולכת לישון ושאני צריכה לחזק את המפרקים שלי בגוף כי בעתיד אני באמת יכולה לסבול מזה מאוד S:

הרופא רשם לי כדורים ומשחה, אמרו לי שלכדורים יש השפעה חזקה. קניתי גם תחבושת אורטופדית ליד שמסתבר שהיא מכילה גם איזה מינרלים מחממים והיא מחממת לי תיד בלי הפסקה וזה מה שגרם לי לשנוא אותה כי פשוט לפעמים הרגשתי כאילו נכוותי ממנה.

הרופא אמר שהכאב ימשיך בערך כשלושה שבועות. אבל למזלי כבר עבר כמעט שבוע ואני יכולה להזיז תיד. הפסקתי לקחת גם תכדורים ותמשחות ואני שמה תתחבושת רק אם אני יוצאת החוצה או מתכוות לעשות איזה תנועה כלשהי.

 

ועכשיו נעבור לתמונות מרוסיה :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כל כך צבעוני ויפה :)

 

 

למרות שלא הצלחתי להעלים לגמרי את הסורגים, עדיין אהבתי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חחחחחח אני מתה על התמונה הזו

 

התאהבתי בהם

חח

 

 

אם לא היה את הסורגים האלה ><

 

האריה המדהים שכמעט השתין עליי><

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כשעצרנו בנמל תעופה במוסקבה

 

נעליים :)

גור כל כך מתוק שראיתי ליד חנות פרחים. פשוט רציתי לקחת הביתה

אמא

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שירותים במסעדה

גם חלק מהשירותים

 

 

 

 

 

 

וזהו :) אשמח אם תמליצו כמובן

נכתב על ידי , 31/8/2014 18:30   בקטגוריות חופשה, חוץ לארץ, צילום  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-23/9/2014 01:51




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)