לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

עדכון וקצת תמונות כרגיל


והנה עבר לו איזה שבוע ואני כבר לא בפעילים חחח ידעתי שאני לא יחזיק שם הרבה זמן. הבלוג שלי יחסית מת

 

ראש השנה עבר בסדר יחסית בהתחלה, לבשתי שמלה שקניתי ברוסיה.

הייתי כמובן אצל החבר שיחררו אותו מהבסיס ונורא שמחתי :)

התכוונו לצאת אחרי זה עם חברים שלו אולי לאיזה פאב אבל בסוף התוכניות התבטלו ונשארנו לבד בבית. 

יום אחרי זה נסענו אל דודה שלו ושם עשינו על האש. אני האחרי הארוחה הרגשתי צורך לאיזה שנת צהריים טובה חחחח. התיישבתיי  על  איזה פוך שם  ונרדמתי לי לאיזה שעה וחצי ושקמתי אכלתי לי עוד שני קבבים חחחח

יום שישי היה אצלו בית ריק הוא הזמין אליו חברים וראינו סרט והיה נחמד.

הייתי אמורה בכלל לנסוע ממנו ביום שישי בצהריים הביתה כדי להיות ביום שבת בבוקר בבית. אבל מסתבר שנכנסתי לאתר לבדוק אם יש אוטובוסים לפני שבאתי אליו בכלל הוא לא היה מעודכן אז הוא לא הודיע לי שאין אוטובוסים בגלל החג ואני חשבתי שהכל כרגיל.

אחרי זה בכלל התקשרתי לאמא שלי להגיד לה שאני לא יחזור והיא אמרה לי שגם ככה התוכניות התבטלו ולא נוסעים אל אח שלי ביום שבת.

התבאסתי כי כל כך רציתי לטייל איפשהו ולראות באמת איך מתקדם ההריון של חברה שלו.

אבל מסתבר שהם רבו .

בכללי יום שבת היה יום הנאחס שלי שהתחיל כבר מהלילה בכך שלא הרגשתי טוב והיתה לי הרגשה שהייתי צריכה להקיא. אחרי זה סגרתי חלון ונשברה לי הציפורן וזה פצע אותי כי היא נשברה בחלק של הבשר ><

קמתי בבוקר עם שתי הרפסים על השפתיים :( וגם לא היה לי ממש בגדים כי לא הייתי אמורה להשאר אז לבשתי את מה שתכננתי ללבוש לערב ביום חמישי ומתתי מחום בזה. יצאנו מהבית החלקתי במדרגות ואחרי זה קמתי והחלקתי שוב חחחחחחח

גם פה נפצעתי חחחח ואחרי זה הלכנו לחבר שלו וליטפתי את השרקן שלו והוא חירבן לי על החולצה וזה לא ירד.

ממש יום המזל שלי חחח נו אבל זה היה משעשע :)

 

 

 

מרגיש לי כבר טיפשי כזה לרשום כל יום מה עשיתי ופתאום מעדיפה לדבר יותר על רגשות. רוב הפוסטים שלי הם על החיים שלי ומה עשיתי.

פחות פוסטי פריקה ומעטים מהם כל כך. במיוחד שהוא לא אנונימי. היה לי נורא קשה בהתחלה לרשום בו דברים אישיים יותר כי פעם אחת רשמתי פה על ריב עם ההורים שלי ומשו שקרה וילדה שאני מכירה הייתה קוראת פה. אותה ילדה גם הייתה לקוחה של אמא שלי ( אמא שלי קוסמטיקאית) והיא סיפרה לאמא שלי מה רשמתי בבלוג וזה  כל כך עיצבן אותי ועד עכשיו אני פשוט שונאת אותה.

זה היה כמובן ממזמן ואני בטוחה שהיא לא קוראת פה יותר ומעדיפה שאנשים במכירים אותי פחות יקראו פה :)

אני נהנית לעדכן כאן וכמובן לקבל תגובות כי זה מעודד אותי לעדכן פה יותר. אבל אני מרגישה שכבר אני ממצה את העניין של מה עשיתי.

ורגשות זה לא משהו שאני תמיד יוכל לחשוף פה.

מבחינת ציורים אני מציירת הרבה פחות מפעם ואני חושבת שזה בעיקר מעצלנות.

יש לי שני ציורים שעדיין לא סיימתי ואם יהיה לי כח אני מחכה כבר לעלות אותם לפה.

מה שבטוח שעכשיו בצבא אני בטוח יעדכן פחות.

וכנראה שזה יהיה העדכון האחרון לפני הצבא אז תאחלו לי בהצלחה ואם למישו יש איזה טיפים אני כמובן אשמח לשמוע D:

 

ראש השנה

כלב חמודי :)

 

יום טוב:)

נכתב על ידי , 30/9/2014 15:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-8/10/2014 14:01




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)