לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

התגייסתי עדכון והרבה תמונות מהתקופה האחרונה :)


יום שני התגייסתי. היה לנו גיוס יחסית קטן לעומת מה שראיתי כשהייתי במוזיאון חיל הים בחיפה כשחבר שלי התגייס.


הגעתי לתל השומר בסביבות 10 בבוקר ויצאתי משם עם מדים ב ב 4 ומשו.


התמונה שלי בחוגר יצאה זוועה חחח


החיסונים עצמם לא כאבו ובכלל יום לפני הייתי חולה עם חום מתה וכשהגעתי למוזיאון חיל הים עם התיק הענק הזה נעלם לי פתאום החום. בהמשך היום התחלתי להרגיש שהוא קצת חזר לי אבל לא משו רציני.אז לפני שעשיתי תחיסונים אמרתי לה שיש לי חום ונתנו לי למדוד את עצמי והיה לי 37. חחחח חשבתי כבר לא יחסנו אותי או שידאגו לי לגימלים או ב'. אבל עברתי את הכל


אפילו הניקוב אצבע היה יותר כואב מהחיסונים האלה


כשהאוטובוסים לקחו אותנו נכנסו המפקדות שלנו וישר התחילו לצעוק עלינו ולהכניס קצת משמעת, אני חשבתי שכבר יהיה לי זמן לשבת להתעדכן קצת בפלאפון ולאכול תקוראסונים שקניתי לי לאותו יום.


האוכל בבקום היה טעים והלוואי שזה היה האוכל שלי כל יום בחיים שלי חחחח


הטירונות שלי היה בבה''ד 6 בצריפין.


הייתי שם בבסיס כולה יומיים ככה שלא ממש יצא לי לחוות הרבה מהצבא כי שיחררו אותנו לחג וגם שבוע הבא בסוכות ב' משחררים אותנו.


אבל בגלל החגים הטירונות שלי תהיה חמש שבועות :\


 האוכל אצלינו זה קייטרינג של עידית אבל הוא לא משתווה לאכול שהיה בבקום אבל בכל זאת היה פעמים שנהניתתי ממנו יותר מאשר מה שהיה לי בבית.


 


לפני הגיוס חגגתי עם חברה הכי טובה שלי. קנינו בקבוק יין לבן מתוק שהיא אמרה שהוא ממש טעים. אמא שלי על הדרך קנתה לי עוגת מוס מקונדיטוריה.חברה שלי הביאה פיצוחים וישבנו אצלי בבית והשתגענו קצת.


היה כיף ואחרי זה היא ישנה אצלי.


יום אחרי קמנו והלכנו להסתובב בקניון, קניתי לי משקפיי שמש חדשות ועל הדרך כמתנה ליומולדת שלה משקפיים גם בשבילה.


יום חמישי ישבתי בפאב עם חבר והחברים שלו.


הספקתי גם ללכת לים לפני, מטרה שהצבתי לעצמי לפני הגיוס ובכלל בתקופה הזו של המזג אוויר.


בגיוס החברה הכי טובה שלי והחבר שלי באו איתי ביחד עם ההורים. נפרדתי מהם כאילו אני לא הולכת לראות אותם שבועיים ובתכלס זה היה ליומיים חחח


 


 


טוב בעידכון הבא שיצא לי לעדכן אני יפרט יותר. אני חייבת לעוף לישון לקום מחר שוב לבסיס :(


 



 


 


 



 




חחחחח




 



 המשקפיים החדשות



מדים




 



ביום של הגיוס



 




 



 




מה שלבשתי לסוכות




 








 וזהו :)


 


 


 

נכתב על ידי , 12/10/2014 00:26   בקטגוריות צבא  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-25/10/2014 22:49




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)