לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

עדכון אחרי הרבה זמן עם תמונות של האחיינית שנולדה :)


אז לא עידכנתי כאן 3 חודשים. ממש הזנחתי פה  ותאמת בהרבה השתנה בשלושה החודשים האלה.

החבר שהייתי איתו שנתיים וחמש חודשים, נפרדנו. אני לא ממש מתכוונת לספר פה את כל הסיפור ואת הסיבות.

אבל מוכנה לספר שיש חבר חדש. אחת הסיבות שלא ממש רציתי לרשום פה כל כך בחודשים האחרונים.

אני יודעת שיש אנשים שלא יכולים להבין איך אפשר לעבור ממערכת יחסים ארוכה ולהתחיל חדשה, לא מתכוונת לתת פה הסברים, בסך הכל יש סיבות לכל דבר ואני צריכה לעשות מה שטוב לי.

 

מאז הפוסט הקודם שציינתי שנולדה לי אחיינית, כבר יצא לי לראות אותה פעמיים או שלושה. היא מתוקה בטירוף.

היא נורא רגועה. אח שלי וחברה שלו באו אלינו מספרים פעמים איתה. בכל פעם שהיא ראתה אותי היא לא הצליחה להוריד ממני את העיניים. הרגשתי מיוחדת. רק עליי היא הסתכלה ככה חחח. היא כבר בת שלושה חודשים. 

וקוראים לה דניאל.

 

קניתי פלאפון חדש,סוף סוף נפתרתי מהגלאקסי מיני 3 שהיה לי. עכשיו יש לי את המייזו MX 4. מאוד אהבתי אותו. המצלמה שלו איכותית, הסוללה חזקה ויש בו הרבה דברים מובנים שבפלאפון רגיל צריך להוריד אפליקציה בשבילהם. חוץ מזה שהמחיר שלו ממש זול וזה שהוא סיני לא אומר שהוא פחות טוב :)

 

התחלתי ללמוד נהיגה, היום היה השיעור הראשון. חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן. 

 

הצטרפה לנו למשפחה חתולה חדשה, בעיקרוו עכשיו זה לא בטוח כי אמא שלי מנסה לחפש לה בית. אבא שלי הביא אותה מהעבודה. היא הייתה תקועה על גג של בוטקה כמה ימים. אמא שלה לא הייתה מגיעה ולא אכלה כמה ימים. היא ממש קטנה ומצחיקה. מטפסת עליי עד לכתף, פשוט מתחזרת לאוכל.

היא רק בת 5 שבועות.

 

לתמונות של דניאל עם המשפחה :

 

מטיסים באוויר

הבת ואבא שלה :)

אמא אח שלי ודניאל

איך הוא לא מבין שהשפם הזה לא נעים

 

 

 

התמונה הזו הייתה חשוכה לגמרי ואז הבהרתי אותה ומסתבר שאהבתי :)

 

 

זהירות הרבה תמונות שלי :

 

היה לנו טיול מהיחידה למרכז קנדה. 

תמונה מבוימת של נפילה ;)

תלתלים :)

 

 

בפסח עשיתי אבטש. היה נוראי פשוט. עשיתי בגפן, בסיס מצלח ליד רמלה. פשוט בסיס סיוט וביום האחרון לפני היציאה קיבלתי טופס תלונה על שיער פזור ובאמת ידעתי שביום הזה יגיע הרסר ולא מצאתי תגומייה. איזה נאחסית אני. אבל יצא בטוב בסוף בכלל לא נשפטתי על זה.

נשבר מהמצות עם נוטלה בפסח :\

עושה פטרולים..

 

זה היה הבסיס עם הכי הרבה חתולים שראיתי 

על השנייה ששמנו את האפוד על הרצפה שלושה התיישבו

 

 

 

 

 

 

דניאל בת חודש וחצי

 

 

 

שפן סלע קטן וחמוד בבסיס

 

הקטנה החמודה שבאה אלינו :)

 

בעיקרון יש עוד הרבה תמונות אבל אין לי כח לזה אז נחלק לפוסט הבא

נכתב על ידי , 1/5/2015 23:03   בקטגוריות צילום  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-10/5/2015 18:40




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)