לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

יומולדת 20 תמונות


היה לי יומולדת ביום חמישי שעבר, מעדכנת קצת באיחור. בעיקר כי לא היה לי כח לעדכן. זה היה לי שבוע ממש לא קל. התחלתי להרגיש פשוט גרוע, כאבי ראש נוראיים שמופיעים אחר הצהרים עד שאני מחליטה לללכת לישון כי אני לא מסוגלת לעשות כלום וגם לא רוצה. זה היה פשוט ככה כמה ימים בלתי נסבלים. גם טחנו אותי ממש בבסיס חזרתי כל יום מאוחר. אתמול חזרתי הביתה ב 9 ורבע הביתה -_-

אני שונאת את התפקיד הזה וזה פשוט יומיות חרטא. שונאת תמשאיות האלה שאני צריכה להיות עליהם כל יום ולהתקע בבסיסים ובפקקים וכל פעם לנסוע עם נהג אחר ולפחד מאחד שנוסע מהר מדי ושמהשאית תתהפך.

 

ביום של היומולדת שלי הלכתי לקולג' בר בקריות. באתי לשם עם בטן ריקה ורעבה וכמו מפגרת לקחתי מסלול של שתה כפי יכולתך. התמסטלתי, רקדתי עם כוס מים ושפכתי על אנשים מים ( זה אמרו לי אני פשוט לא זוכרת חחחח ) בקיצור לא יצא מהערב הזה שום דבר טוב.

לא חזרתי הביתה באותו היום, איבדתי את הת.ז והחוגר. אחרי זה ביום שבת נסעתי באוטובוסים לאסוף את החוגר שלי כי הוא נמצא.

היה לי בעקבות זה ריב עם החבר. בקיצור אלכוהול ואני מתרחקים לזמן הקרוב.

 

החברות שלי רובן סגרו אז לא יכולתי לחגוג איתן. ביום חמישי נפגשתי עם חברה וידיד מהקריות.

יום שישי חגגתי במסעדה בערב בבת יער שביער ביריה, ליד צפת. חגגתי קצת יחסית רחוב מהבית כי עשיתי עם המשפחה ואח שלי וחברתו גרו בסביבה והיה צריך להדאוג שגם הילדה תחזור הביתה בשעה נורמלית ותלך לישון.

ההורים שלי קנו לי צמיד פנדורה שכל כך חלמתי עליו ולא כי כולם שמים את זה עכשיו, רציתי אותו לפני. יש לי קטע אני חולה על צמידים אבל הם תמיד נקרעים אצלי, אז הפנדורה דיי הלך כי הוא יחסית עבה.

הם קנו לי גם סט תכשיטים , עגילים צמיד טועם. בנוסף הביאו לי כסף והלכתי וקניתי לעצמי בושם.

חברתו של אח שלי הביאה לי פיג'מה מתוקה של מיקי מאוס:)

 

נורא אהבתי את המקום של המסעדה. חוץ ממסעדה יש שם עוד אטרקציות כמו חוות סוסים ורכיבה.

המסעדה זו מסעדת בשרים, היא דיי יקרה אבל המנות היו טעימות. לבשתי לשם עקבים נורא גבוהים שגם לבשתי אותם פעם ראשונה וזו הייתה טעות. היה לי כל כך כואב ללכת איתם. בלי קשר שהרגליים שלי היו נורא עייפות מיום קודם שגם איתם הייתי עם עקבים. גם אני סובלת מכאבים ברגליים יחסית הרבה.

 

 

 

 

עוגה שאמא עשתה ואני עזרתי לה

 

 

 

 

טבעת שקיבלתי

עם אמא

 

 

 

 

שיהיה שבוע טוב :)

 

נכתב על ידי , 31/7/2015 16:45   בקטגוריות יום הולדת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-4/8/2015 15:03




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)