לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

עדכון כללי לאחר הרבה זמן ותמונות


מלא זמן לא עדכנתי כאן, מודה שהתעצלתי וחשבתי כבר לפרוש. גם ככה לאט לאט כולם פורשים והמקום פה עדיין מת.

הבטחתי לעצמי מלא פעמים לעדכן וכל פעם דחיתי את זה.

ממש אין לי כח לפוסטים המלאים בתמונות שהייתי רגילה לעשות. כנל פוסטים רבי מלל.

אני אראה אם אני אמשיך לעדכן ואם כן כנראה שיהיו עדכונים קצרים וישר לעניין חח :)

סיימתי נתיב, לא מתחרטת לרגע שיצאתי לשם. אולי בהתחלה סבלתי כי אני נורא מתקשה להתחבר לאנשים כי אני ביישנית.גם העובדה שהחברה הכי טובה שלך לשעבר שרבת איתה, נמצאת איתך באותו מקום והיא הכירה חברות חדשות והמשיכה הלאה ואת נתקעת בעבר ונפגעת.

הכל עבר הכרתי שם גם חברה שאני שומרת איתה קשר עד עכשיו. אני והחברה מאז השלמנו כביכול אבל החברות שלך לא חזרה לעצמה ואנחנו בקושי בקשר.

למדתי להתחבר לצוות שלי בנתיב, להפתח לבוא בראש פתוח ופשוט להנות ממה שיש וזה עזר. כל כך לא רציתי לעזוב את המקום הזה ולחזור לשגרת הקווים המעצבנת בבסיס.

החלטתי לא להמשיך בגיור, אני לא רואה בזה דבר הכרחי בשבילי במיוחד שזה נגד ההעקרונות שלי. אני יודעת שזה יכול לעזור לי בעתיד מאוד ובמקרה אם אני יחליט להתחתן עם בן זוג יהודי זה יהיה גם בעיה. אבל אני מאמינה שאני יחיה עם זה. אני לא רואה סיבה לעבור את כל התהליך הזה כדי שיהיה רשום במסמכים שאני יהודיה. להתחתן בחו''ל נראה לי דווקא אופציה מעניינת יותר.

 

בעקרון לא השתנה הרבה. צבעתי את השיער לאדום. הוא כבר הספיק לדהות ומחר אני צובעת לשחור ולאט לאט חוזרת לטבעי שלי ומפסיקה עם הצביעות לתקופה הקרובה.

 

 

 

 

 

משקפיים חדשות

 

 

 

 

אני לא יפציץ בתמונות ישאיר לפוסטים הבאים

נכתב על ידי , 9/12/2015 20:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-17/12/2015 18:08




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)