לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

עדכון תמונות


פוסט שעבר לא פירטטתי יותר מדי. בעיקרון לא השתנה גם הרבה. כן יצא לי לצבוע קצת תשיער לאחר שצבעתי תג'ינג'י צבעתי לאדום ושבוע שעבר צבעתי לשחור והעדפתי לסיים עם הצביעות לזמן הקרוב.

נרשמתי לחדר כושר השבוע. מקווה שאני יקפיד ללכת לפחות יותר מפעמים משבוע. בנתיים הולכת אבל זה רק שבוע ראשון. גם ככה אני בחופש שבועיים. מנצלת את ימי החופש שלא חתמתי עד סוף השנה חחח.

רציתי לטוס לרוסיה בנובי גוד עם אמא. היא כבר קנתה כרטיס טיסה לעצמה ואמרה שאם הצבא יאשר אין לה בעיה שאני יבוא איתה. אבל היא לא תכננה את זה בגלל הצבא. אז הזמן היה נורא קצוב. הגשתי בקשה לטוס לחול. תכננתי עם המפקד שלי כבר ימי חופש. מסתבר שלרוסיה היה צריך אישור מיוחד. העדפתי פשוט לוותר גם כי אמא שלי אמרה לי כמה ימים לפני זה שאולי אני לא יבוא כי אין לה הרבה כסף.

נותרתי עם אותם תוכנית של ימי חופש. בעיקרון אין לי אפילו תוכניות... כולם בבסיס ואינלי הרבה מה לעשות חוץ מללכת לחדר כושר,לשבת בבית ולעבוד יותר על הרישיון שלי.

מכל נושא הרישיון אני מתוסכלת.. אני לא יודעת אם המורה שלי מורח אותי או לא. עדיין לא ניגשתי לטסט. אני כן עושה טעויות בשיעורים..

אבל שמעתי שהרבה נגשו לפניי וזה מתסכל

את הנובי גוד אני חוגגת בסוף אצל חבר שלי בבית. זה למה החודש הזה הרג אותי מבחינה כספית לכל מיני מתנות. כי הייתי חייבת לקנות להורים שלו משו קטן לאחותו ולא. אבא אני כבר יקנה לו חודש הבא שאקבל משכורת וגם אמא צריך לחשוב מה להביא לה:(

 

עוד משו שקרה לי בחודשים האלה זה ששברתי את השיניים. אבל זה כבר אני חושבת שעדיף שלא יפרט חחחח :)

כמובן שתיקנתי הכל והשלמתי אותם אבל אין כמו שיניים טבעיות. ממש אהבתי את השיניים שלי

עכשיו אני אוכלת יותר בזהירות ולא אוכלת תפוחים ודברים קשים.. :(

 

 

 

מקורס נתיב :)

 

 

 

 

 

 

 

 

טיולים בקורס נתיב חח

 

בשבת שסגרנו אצל משפחה דתייה. מגלים ספרים קצת לא נאותים

 

 

 

 

יום אחרון לקורס נתיב :( היה עצוב

 

 

 

 

 

 

השיער השחור :)

 

יצא פוסט עמוס קצת בתמונות,אז אפסיק 

מאחלת לכם סופש נעים

 

נכתב על ידי , 17/12/2015 18:52  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sour Jane ב-19/12/2015 22:40




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)