לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016

עדכון חודשי


 


 


את האמת רציתי עכשיו בכלל לשבת ולצייר לאמא שלי משו קטן ונחמד ליומולדת שלה. כי לפני שנה הבטחתי לה ציור, כאילו מה זה הבטחתי היא דיי לחצה עליי להבטיח לה שאני יעשה לה ציור. כל כך לא רציתי. היא גם באה עם דרישות. גודל, צבעים נושא ואיך יראה. וכל כך לא רציתי לצייר את זה. היא רצתה שאצייר לה סוסים שרצים בים. וזה כל כך נדוש וממש לא היה לי כח לצייר לה ציור על קנבס בגודל של חצי גיליון.


X
by ads

שלא לדבר שאני בכלל לא מציירת בתקופה האחרונה. פעם אחרונה שציירתי זה היה לכבוד חבר שלי ליומולדת ודיי קיבלתי רמיזה מחברה שלי שהוא אמר לה שהוא מת שאני יכין לו משו משלי ולא אקנה לו מתנה.


אז אמרתי לאמא שלי שאני אצייר לה את הציור הזה ליומולדת. חחח עבר הזמן ואמרתי לה שאם היא רוצה שאצייר לה שתבוא אליי ותסביר לי בדיוק מה היא רוצה. והנה עוד שבוע יש לה יומולדת חחחח והציור הזה פשוט לא נעשה. התירוץ שלי שהיא לא הסבירה לי


 


מצחיק שהדבר שהכי קשה לי להכריח תעצמי זה לצייר.להרים את עצמי לחדר כושר, לנקות וכל מיני דברים שאפשר להתעצל בהם אני עושה. אבל איכשהו לצייר אני מתעצלת ותמיד מבטיחה לעצמי שאני יצייר סופש שבו אני יהיה לבד בבית ולא אצא. מצחיק שפעם זה היה ממש תחביב בשבילי והייתי נהנת מזה ממש. איך שהלימודים במגמת אומנות הורידו לי את החשק לציור בכלל.


הקטע שאני תמיד גם רואה כל מיני ציורים של אנשים בקבוצות ובאינסטרם ואומנות בכללי שנותן לי השראה ואני אומרת לעצמי אני חייבת לצייר.


 


טוב אחרי שאני מסיימת לרשום את הפוסט הזה אני חייבת לשבת לצייר את מה שעולה לי כרגע בראש ואני חושבת שהיא תאהב. למרות שזה לא מה שהיא רצתה.


 


אז מה קרה בחודש האחרון..


אמ תאמת שהתחלתי יותר לבדוק את הנושא של הלימודים.


עדיין האופציה של הלימודים התקדמה לה קדימה שוב.


למרות שבדקתי את כל המקצועות שבהם אני יכולה לעשות תואר ראשון כדי להתקבל ללימוד וטרינריה.


ובינהם זה מדעי החי, ביוטכנולוגיה ופסיכוביולוגיה.


עדיין לא ננעלתי על משו אבל כנראה שאלך על מדעי החי. כרגע זה הכיוון שיש לי בראש.


אמא שלי אומרת לי ללכת ללמוד וטרינריה ברוסיה בעיר שכל הקרובי משפחה שלי גרים ולא יודעת למה, אני לא שומעת כל כך אנשים שטסים לרוסיה בשביל לימודים וזה גורם לי קצת לפקפק בזה.


מצד שני יהיה לי זמן איכות גם עם המשפחה שאני מעדיפה לטוס לשם יותר מאשר סתם לטייל באיזשהי מדינה . גם לחזק את הרוסית הנוראית שלי.


 


אני לא מאמינה שעוד מעט הקיץ נגמר מרגישה שלא מיציתי אותו מספיק מבחינת יציאות. כי אין מה לעשות קיץ זה העונה הכי כייפית מבחינת בילויים. אבל אני לא מאמינה שאני אומרת את זה באלי כבר חורף.


ויאלה נשאר עוד חודש לשחרור :)))


 



מפסטיבל הבירה בחיפה


 



 



בשבת האחרונה שלי 




 



 



 



 



 






 



 





 



 


 



 



 


 


 



נכתב על ידי , 27/8/2016 00:50   בקטגוריות אומנות, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-22/12/2017 02:15




31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)