The Heart Never Lies

15161718192021

12/2013

אילת ועדכון קצר

בלילה של יום רביעי  שעבר שעבר נסעתי לאילת עם החבר לסופש. ההורים שלו היו שם כבר מתחילת השבוע ואז הצטרפנו אליהם לחדר. הגענו בבוקר וישר הלכנו לישון. היינו בקלאב הוטל וזאת בערך הייתה הפעם השנייה שלי באילת.

לא הלכנו לאיזה אטרקציות בסוף. היום הראשון אני והוא בכלל רבנו ואחרי זה לא דיברנו אחד עם השנייה . יום שחשבתי שלגמרי הרס את החופשה אבל בסוף באמצע הלילה השלמנו.יום שני בבוקר שקמנו הלכנו לג'קוזי במלון , ואז עשו פעילות של אירובי אז הצטרפתי.

שכעתי את חבר שלי לעשות שאם הוא לא עושה אני לא עושה. הוא עשה וזה היה מצחיק. באותו יום כל החנייה ליד הקלאב הוטל התמלאה במכוניות של אספנות , ועד שירדנו לראות חח נשארו  רק 4 מכוניות שזה דיי ביאס.

בלילה הלכנו לעשות את הכדור שבטיילת ,היה ממש קר וחשבנו פעמיים אם לעשות את זה או לא . אני התעקשתי לעלות.היה לי כל כך כיף ששכחתי בכלל שקר לי.גם לקחנו את הדיסק של הסרטון אבל לצערי גיליתי שמהחשב שלי לא קורא דיסקים וצריך לתקן את זה :\

ביום שישי ושבת הלכנו למפרץ הפיראטים במלון וביזבזנו שם מלא כסף , אבל היה כל כך כיף ומצחיק. הפגנתי שם את כל הבגרות שלי במשחקים וחזרתי עם הרבה סימנים כחולים , בוקס באף כי חבר שלי נורא עדין ולא תחרותי בכלל. ( זה היה בטעות כן )

אחרי אילת חזרתי עם דלקת גרון ובדרך לנסיכה לאילת קיבלתי הרפס :\

קיבלתי אותו בדיוק שעבר לי אחד ואז בא עוד אחד ושבוע אחרי זה עוד אחד :(

יש לי הרבה מזל.

שבוע שאחרי זה הייתי חולה , הייתי ממש צרוד עם חום, מצוננת,שיעולים ,הרפס בקיצור לא כיף ונשארתי בבית והשלמתי מלא שעות שינה.

ביום שלישי הולכים לחגוג נובי גוד , אני כל כך מחכה לזה :)

יצא לי פרצוף ממש שמן ומכוער X:

היולצ'קה הקטנה שלנו , שלא יודעת למה זכרתי שהיא יותר גדולה.

נכתב על ידי , 29/12/2013 18:18   בקטגוריות חופשה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-3/1/2014 18:26

עדכון וקצת תמונות מלונדון ועוד

השבוע של חנוכה פשוט טס לי , את רוב החופש ביליתי עם אהובי.ביום רביעי הייתי ביומולדת של חברה ואכלנו במסעדה.

תמיד לפני מסעדות הייתי אוכלת כמה שעתיים -שלוש לפני ובאה עם חוסר תאבון, באותו יום היה לי יום רעב מטורף פשוט.

ניסיתי לשמור גם על רעב, אבל לא משנה מה אכלתי לא שבעתי וככה זה היה במסעדה, סיימתי את המנה שלי וכבר חשבתי פשוט איך לפרק איזה מנה של שווארמה.אחרי שהתפנקתי לי בכמה מנות של ילדים שלא רצו לסיים מצאתי את עצמי שבעה. אחרי זה קניתי לי גלידה ונסעתי בדרכי אל חבר שלי . הוא הביא לי המבורגר ובאמת שממש קשה לי להגיד לא לאוכל טעים , אבל פשוט כבר לא יכולתי יותר להכניס דבר לפה.אחרי זה עוד נסעתי איתם לאכול שווארמה , כמובן שלא אכלתי אבל היה לי קשה להסתכל כבר על אוכל חח.

אפילו לא אכלתי סופגניה אחת בכל חנוכה .

עכשיו אני כולי קופאת בתוך הבית , בחדר שלי פשוט קפוא צריך לשבת עם כפפות מרוב שקר.מחר הולך להיות מטורף אני לא יודעת כמה אני אצתרך לעטוף את עצמי כדי לשרוד את המזג אוויר הזה.

אני גם מנסה לשכנע את אמא שלי להביא חתולים הביתה , אחרי שהחתולה שלי נעלמה אני פשוט מרגישה חוסר באיזה חיה פרוותית וחמודה בבית.כל כך רוצה איזה עוד בעל חיים פה , זה כל כך מוזר לי להיות רק עם כלב בבית. מאז שאני קטנה אני זוכרת את עצמי עם גן חיות בבית. מה לא היה לי בבית, סרטנים, עכברים, תוכים,צב,אוגרים,כלב, חתול,דגים.

ביסודי כשגרתי בבית קצת יותר גדול היה לי את הכלב שיש לי עכשיו, החתולה שנעלמה, אוגרת, אקווריום גדול של דגים וזוג תוכים קוקוטלים.

התוכי , היה בין החיות הכי אהובות עליי הייתי כל כך מחוברת אליו . אני זוכרת שהייתי לוקחת אותו איתי לחברה ואפילו סתם ככה לבחוץ. הייתי פשוט מאוהבת בו ,אבל אמא שלי נתנה אותו אחרי כמה שנים שכבר הפסקתי לשחק איתו.

כשעברנו דירה אמא התחילה פשוט לחלק את השאר את האוגרת היא נתנה לחנות חיות , את האקווריום עם הדגים היא מכרה ונשארתי עם הכלב והחתולה. עכשיו שהחתולה הלכה ,כל פעם שאני רואה איזה חתול חמוד ברחוב , עוברת לי המחשבה בראש איך הוא יהיה אצלי בבית.

שבוע הבא אני ואהובי נוסעים לאילת בסופש ולקח לי הרבה זמן לשכנע את אמא שלי, היא לא רצתה שאני יפספס יומיים של לימודים שאחד מהם זה בכלל יום מגמה.אני מקווה שיהיה מזג אוויר טוב

החלטתי לעלות כמה תמונות מלונדון , שהבטחתי הרבה זמן ( זה יהיה יותר מצומצם)

הגנים האנגליים שמזכירים את הגנים הבאהיים

ומהתקופה :

נכתב על ידי , 11/12/2013 00:09   בקטגוריות חוץ לארץ, חופשה
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט