לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

אפטר פארטי, שיכורים ואנשים שפויים עם תמונות :)


מחר ישלי מתכונת בביולוגיה על 3 שאלונים. הסיוט של חייי S:

אני אוהבת ביולוגיה וזה מעניין אותי אבל כנראה אני לא משקיעה מספיק כדי להצליח בזה.

ביום שני היה לנו את האפטר פארטי והמופע סיום. ככה שכל הימים שלפני זה היו מלאים בחזרות מהבוקר ועד הלילה.

נשארו לי שלושה ימים מסכנים ללמוד למתכונת הנוראית הזאת.

אבל עכשיו אני מוצאת את עצמי ממש לא מרוכזת ונרדמת מול הספר אז זה זמן טוב לעדכון.

 

לגבי המופע סיום אני חושבת שאפרט בפוסט אחר כי אני לא רוצה לכתוב יותר מדי בפוסט אחד ולצאת ממש חופרת ><

לאחר המופע סיום ישר התארגנו והחלפנו בגדים לאפטר פארטי. ההורים הסיעו אותנו למקומות והכל היה טוב ויפה

זה היה בוונדרבר בעיר התחתית בחיפה. חבר שלי אמר שזה מקום מטר על מטר והוא צדק. המקום היה פשוט ממש קטן. אבל בתכלס לא היינו צריכים יותר מזה כי השכבה שלנו ממש קטנה ומורכבת משלוש כיתות. כל המימון של האפטר פארטי בכלל היה על חשבונינו, הבצפר לא התערב בזה בכלל. את השמלה קניתי איזה 3 שבועות מראש, בהתחלה רציתי מקסי אבל בסוף הלכתי על משהו קצר יותר ונוח לריקוד חחח

קניתי שמלה בהדפס גיאומטרי בשחור לבן שנוצצת קצת. משהו יחסית פשוט וטיפה חגיגי. אחרי הכל זה לא נשף או משו

ואיזה שבוע וחצי לפני האפטר גיליתי שהנושא שלנו הוא שחור לבן.

יצא מצחיק למרות שממש רציתי שמלה אדומה. 

לא ממש אהבתי את הנושא של כי זה יותר מדי משעמם לפי דעתי שכל השכבה תלבש אותם צבעים. אנחנו בסך הכל הולכים למועדון שזה צורך צבעים ולא איזה מקום מכובד. עשיתי פאן וכולם החמיאו לי שזה כל כך מתאים לי, חחח הרגשתי יפה לשם שינוי.

 

בגלל שהופעתי והייתי בחזרות מהבוקר באולם בקושי יצא לי לאכול, אז שהגענו לשם ישר הביאו לנו את פיצות. בנתיים כולם מדברים על שתייה ואני בכלל לא התכוונתי לשתות אז השיחות האלה של התארגנות השתייה חפרו לי.

הבטחתי לחבר שלי שאני לא ישתה ואני ממש ממש שמחה בסוף שלא שתיתי. חחחח אני אפילו גאה בעצמי, כי אני רציתי אולי איזה כוס בירה לפחות בשביל האווירה. אבל אלכוהול באמת משפיע עליי ממש מהר.

רוסיה מזויפת שכמותי ובאמת היה עדיף שאני יהיה ערנית בערב הזה ולא ימצא לי שם ספה נוחה ויעביר שם את כל הלילה.

כל הילדים שלא היו להם 18 יצאו החוצה למקום נידח ברחוב ושתו לפני שנכנסו למועדון. בערך בקבוק לחמישה אנשים. כל השאר שתו בפנים.

 

למרות שהייתי עייפה כל היום היה לי מצב רוח וחשק לרקוד. בנתיים כי רוב החברות שלי הלכו לשתות בחוץ. ניסיתי לחפש אנשים לרקוד איתם חחחח ואני קולטת את עצמי לבד על הרחבה עומדת ומחכה.

כולם פשוט כולם ישבו על הבר וחיכו לשתייה שלהם. ברגע שראיתי את זה ידעתי שהערב הזה הולך להיות כל כך מסריח מקיא ושיכורים.

לאט לאט אנשים הצטרפו לרחבה נהייה יותר מעניין היה כיף, השתחררתי וניצלתי את הצלמת קצת בזמן שכולם עסוקים בשתייה והיא פנוייה.

מה שחבל לי שרוב החברות הטובות שלי היו בחוץ ושתו ואני רק חיכיתי שהם יחזרו כבר.

לאחר כמה זמן אני רואה את חברה שלי שחבר שלה מרזיק אותה. נקרא לה באות נ'.

נ' צועקת עליי דייינה. ראיתי שמשהו לא בסדר חחח מכל ההתלהבות פתאום, היא קצת התנדנדה ואמרתי לחבר שלה שישמור עלייה.

בתכלס נ היא ילדה מאוד טובה היא גם לא שותה כל כך.

אני רואה לאט לאט שעוד חברות חוזרות אחת כבר רוקדת על הרחבה וכל שנייה נופלת על הרצפה נקרא לה באות ח'.

ראיתי שיש איתה אנשים ששומרים עליה ומרימים אותה כל שנייה . התחלתי לדאוג ל נ' ולחפש אותה.

פשוט לא מצאתי ואחרי שמצאתי ראיתי אותה שוכבת על ספה כל הרצפה קיא. חבר שלה עצמו הקיא אבל הוא לא עזב אותה לשנייה.

לא חשבתי שהחברות שלי יגיעו למצבים כאלה. אולי יהיו טיפה שמחות יותר.

היא נהייתה אלימה ובכתה וצעקה. דברים שנורא לא אופיינים לה. כי היא ילדה שקטה ותמימה שכזו.

בזמן שישבתי לידה והבאנו לה מלא כוסות מים , שני ילדים מהשכבה פשוט התחילו להתמזמז. השילוב בניהם היה מפתיע וטיפה משעשע.

הם הגיעו למצב שהוא מנשק לה את כל הגוף והתחתונים שלה כבר היו כמעט ליד הברכיים.

אחרי זה אותו ילד היה גם עם מישהי אחרת אבל מה שהם עשו לא ראיתי. אני רק מקווה שאפחד לא נכנס להריון באותו הערב.

כל הערב היה מבוסס על הזוגות הכי הזויים שיש. כל האנשים שלא ציפינו שיקרה בינהם משו פשוט קרה.

הלכתי לשמור על ח , כי היא לא רצתה להפסיק לזוז והיא כל שנייה נפלה. על הלילה שמרתי עליה. הכרחתי אותה לשתות מים, צעקתי עליה שתשתה הכל. למזלי היא לא הייתה אגרסיבית כמו נ' והיא הקשיבה לי.

הובלתי אותה לשירותים, אפילו נכנסתי איתה לאותו התא ושמרתי שלא תיפול. גם לסגור לה תמכנס היה מספר הדברים שעשיתי כל הרבה הרבה בערב הזה.

ח' למרות שהיא הייתה שפוכה לגמרי התעסקה בדברים כל כך שוליים באותו הרגע שזה טיפה שיעשע אותי. 

אחרי שליויתי אותה לשירותים היא שאלה אותי : איך יושב עליי המכנס?

חחחחח ואני חושבת לעצמי איך בנאדם כל כך שתוי חושב על דברים כאלה.

טוב נו

אני בטוחה שהרבה ששתו באפטר פארטי הזה כל כך מתחרטים על זה כמו החברות שלי. כל כך הרבה אמרו שהם לא נהנו. גם אלה שלא שתו ולא היה לי את ההנגאובר ביום שאחרי. כל הערב שלהם נהרס מרק לראות את האווירה שנוצרה סביב האלכוהול. 

אנשים אמרו לי : '' אם הייתי יודעת שזה היה ככה פשוט לא הייתי באה''.

אני דווקא לא מתחרטת שבאתי, אני גם נהנתי בחלק הראשון של הערב וגם אני חושבת שאם חושבת שחשוב שיהיו אנשים פיקחיים בערב הזה שישמרו על החברים שלהם.

אני שונאת את הגישה הזו של אנשים שאומרים שאם שותים יותר שמח. למה אי אפשר להנות בלי שתייה?

באמת אני אומרת שלמרות שאני ילדה ביישנית והכל תמיד יש את הסטלה הטבעית.

 

אני בטוחה שמה שכתבתי כאן בטח הרוב לא ברור אז אפרוש לתמונות

 

 

 

 

חחחחח לא היה לי מושג שצילמו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זהו בינתיים, ובהצלחה לי בביולוגיה :)

נכתב על ידי , 29/5/2014 15:26  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-1/6/2014 19:04
 



עצוב לי


כרגע באמת עצוב לי, אבל אולי זה לטובה :(

הרגעים האלה שזה נראה כאילו זה נצח

אבל את יודעת שיבוא יום אחד וזה יעבור

ומקווה שזה יקרה מהר, אבל את יודעת ושאם תחפשי מקומות לברוח מזה

את לא באמת תצאי מזה וזה עדיין ישאר בך

ואת תזכרי את הכאב הזה בלב שלך.

את תזכרי את הטעויות והשטויות שניסיתי לעשות כדי לשכוח

ורק תתחרטי

 

לפעמים אדישות נראה דרך חיים כל כך טובה..

ואין אף אחד

 

נכתב על ידי , 20/5/2014 23:35   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TomTheSalamon ב-21/5/2014 19:23
 



לדף הבא
דפים:  

31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)