לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Never Lies



Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

יומולדת D:


 היום יומולדת 19 :)

נכתב על ידי , 23/7/2014 14:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-24/7/2014 00:18
 



עדכון תמונות


הבלוג שלי נהיה קצת מת ><

 

אז בימים האחרונים אני מחפשת עבודה ופשוט לא מוצאת. אפילו רשמתי קורות חיים והם לא מרתקים במיוחד כי אינלי ממש ניסיון במקומות. אולי הדברים היחידים שהרווחתי בהם כסף זה לא היה איזה עסק רשמי. הוצאתי כלבים לטיולים של שכנה והיא שילמה לי 35 לשעה.

העדפתי את זה הרבה יותר מאשר לחפש לי איזה עבודה בסניף של קפה או חנות בגדים.

אני מתגייסת עוד שלושה חודשים וחייבת כסף ><

אני אומרת להם שאפילו הגיוס שלי בעוד חצי שנה וגם אז לא מעונינים.

 

גם אני אומרת להם שאני בת 18 כולם מסתכלים עליי ובוחנים אותי כזה כאילו אני משקרת להם ><

אוף זה כזה מתסכל

 

יום שישי הייתי במסיבת יומולדת אצל חברה. היא חגגה 18 והיא גרה בחיפה. לא חישבתי את הזמנים נכון ולקחתי אוטובוס לפני אחרון לחיפה והאוטובוסים מחיפה לבית שלה פשוט נגמרו. תכננתי על מונית שירות אבל מסתבר שזה לא הסתדר בדיוק. הלכתי ברגל בחיפה איזה שעתיים שכמעט בכל תחנה עצרתי לבדוק אם עוברת שם מונית שירות ופשוט החלטתי כבר שאני ילך עד מרכז הכרמל ברגל ><

בסוף מצאתי לי איזה מונית שירות בהדר. אשכרה הגעתי למרכזית בחמש וחצי ואליה בשמונה וקצת :(

למרות שזה התחיל בתשע אז בעיקרון הקדמתי

היומולדת היה סבבה בהתחלה. היא שמה שירים טובים. ולאט לאט פשוט התחלתי למצות את העניין. השירים נהיו גרועים אשכרה שמו קאברים של גלי. ילדים מוזרים והייתי מורעבת כל היום כי לכל דבר קטן שהוציאו היה שעה. למזלי לא נשארתי לישון שם וחבר שלי לקח אותי אליו. יום שבת בערב הלכנו לסרט תקועים בחופשה . סרט מצחיק :)

 

ישלי בערך עוד שבועיים יומולדת 19 ואינלי רעיונות מה לעשות ? אשמח אם תמליצו 

 

 

 

 

 

 

חחחח הייתי חייבת

אז החלטתי לעשות לחברה בוק

 

היא אמרה שהיא לא יצאה טוב ><

 אל תתיחסו לשיער הנוראי. לא רציתי להצתלם בכלל באותו יום

 

 

 

חחחחחחח 

 

 

היה קצת משעמם נו ..

 

ביומולדת. 

 

 

 

חחחח

 

 

 

נכתב על ידי , 8/7/2014 13:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאח שלי יש טייץP: ב-21/7/2014 17:15
 



לדף הבא
דפים:  

31,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאח שלי יש טייץP: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאח שלי יש טייץP: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)