לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.it's a Paper Tiger

Avatarכינוי: 

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

השרביט.


 

בתי הקטנה החליטה לשלוח לי שרביט. אם אתם לא מאמינים, אתם יכולים לבדוק בתגובות של הפוסט הקודם. לא ידעתי מה זה שרביט, כי יש לי נטייה לקרוא רק בבלוגים קבועים וגם את זה לפעמים לא, ככה שלגבי כל הפרוייקטים (למרות שחלקם נחמדים) שרצים פה אין לי שמץ של מושג.

 

אז למי שלא יודע מה זה השרביט, זה אומר שאם קיבלת את השרביט אתה צריך לספר על עצמך שלושה דברים שאף אחד עוד לא יודע עלייך, ואחר כך להעביר אותו לשלושה אנשים אחרים.

 

אם עדיין לא הבנתם, כנסו ללינק הזה. שהוא מעין מורה נבוכים לכל הפרוייקטים שיש כאן.

 

ועכשיו אל השרביט.

 


להלן שלושה דברים שלא ידעתם עליי:

 

1. סקס - מעולם לא אמרתי  את זה מפורשות בבלוג, למרות כל מיני רמיזות, אבל אני הומו.

2. סמים - אני מעשן סמים. גם את זה רק רמזתי.

3. ורוקנרול - הדבר שהכי הייתי רוצה בעולם זה שהתסריט שאני כותב יצא להפקה, ושהמשפחה שלי תראה אותו, ומעבר לכך שתתגאה בי, תבין בדיוק מה אני מרגיש כלפי כל אחד מהם.

 


את השרביט שלי אני מעביר לאנשים הבאים:

גירלי בהפרעה, שעוד מתלבטת בנושא.

ג'קלין הסוררת, שהעתיקה את הקונספט ועשתה את זה ממש כאן.

ו-שדואו בוקסר, שלמרות עומס השרביטים עמד תחת הלחץ וביצע את המשימה.

 

שיהיה בהצלחה, או משהו כזה.

 

ואם כבר אנחנו בענייני פרוייקטים, אז יש פה פרוייקט קצת יותר מעמיק, 10 דברים שלא ידעתם עליי, שם יש קצת יותר פרטים וכו' - להנאתכם.

 

סיילנט

נכתב על ידי , 5/10/2005 22:34  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



52,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיילנט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיילנט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)