לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The-Secret-Behind-The-Words



Avatarכינוי:  האיש-האלים- עם-התחת-המדהים

בן: 18

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

עוד כמה ערכים מצחיקים ונכונים


נגזרת

תיאוריה

נגזרת היא טכניקה סינית עתיקה שהומצאה בשנת lim dx לפני הספירה. הנגזרת משמשת מתימטיקאים ופיסיקאים (זרם קתולי בדת הבודהיסטית) וגם סתם משועממים (אהמ...), כדי למצוא שיפוע של ישר לא ידוע במישור הקוונטים, או במילים אחרות, איך לשלוט ביקום תוך כדי אינוס גרביל

מבחינה תיאורטית , הנגזרת היא מדע של ניחושים "מלומדים" (ממדעי הביו סינטתיות שחוקר את פעילותו המינית של הגרביל כשהוא פוגש צ'יוואווה), שמבחינה עקרונית אין נגזרת ממשית , שאי אפשר לחשב אותה , להפך, כל נגזרת ניתנת לחישוב 10 פעמים ע"י הצבת אינסוף במשוואה (אינסוף פעמים) (מי שהבין את המשפט האחרון זקוק לאישפוז).

אפשר גם להפעיל נגזרת שניה ושלישית , כך שאם תראו דבר כזה ' ' ' ' ' ' ' f , זאת לא טעות בהקלדה.

דוגמא , הנגזרת, של x2 לכל גרביל ממשי תהיה 2x .

 

נגזרת בשירות ההיסטוריה

עד שנת cos 2005 (קוסינוס, מספרדית:פדופיליה) לנגזרת לא היה שימוש ממשי, מכיוון שהיא היתה חומר אסור מבחינת הדת הבודהיסטית-קתולית, עד שבני גורן, הוכיח שהיא שימושית, לשימוש יומיומי בבתי הספר, כדי לענות תלמידים מסכנים .

כמו שטענו בשנת 2015 tgn (טנגסון, מייונית:אונס) הנגזרת הייתה מסוכנת לאנושות, מכיוון שהוכחת הנגזרת תביא לסתירה בתורת היחסות, שתביא לחוסר משמעות הקיום של כדור הארץ, ע"פ נוסחת האינטגרל (סוף העולם, או משהו כזה).

מדענים סבורים, שלאחר שבני גורן הוכיח את הנוסחא, העולם הושמד ונוצר במקומו עולם הזוי , חסר חוקים , ובלתי צפוי (הידוע גם ככדור הארץ). למשל חישוב ווגה של גירביל ממישור הקוונטים שווה לנגזרת של גרביל אחיד באותו מישור כפול אותה נגזרת של אותו גרביל עצרת חלקיי xn (סדרה קרוונטית).


"מה נגמר? איך נגמר? אמא! אמא!"
~ הילד מהפרסומת על טישו
 

טישו

הטישו נראה לכל מתמכר מתחיל ותמים- פיסת נייר ידידותית ושימושית למקרי נזלת.

לאחר שנים של הסתנוורות תמימה, חכמי העםהוכיחו כי הטישו הינו ממצע תעשייתי אכזרי, רשע וחסר תקנה שמנסה להשתלט [גם הוא] על העולם.
שלב השתלטות הטישו על המוח
שלב השתלטות הטישו על המוח

הטישו החל את השתלטותו בתחילת שנות ה-90 ונמשך עד היום בהצלחה יתרה.

הטישו בישראל

כיום, בכל חנות שמכבדת את עצמה ניתן למצוא מדפי טישו המוניים.

לאריזות הטישו - אומנות משל עצמה,כגון הכלבים הקטנים והחמודים שאנחנו מנגבים איתם את התחת 

אלמנטים מעולם הצומח, כמו פרחים, עשבים ועלים,

ואלמנטים מעולם הפקצות כמו לבבות, כוכבים מנצנצים, וכו'.

רבים ניסו לפענח את התופעה והשימוש באובייקטים הללו, אך לא הצליחו להגיע למסקנה סופית [65.9 אחוז מהם לא הגיעו לפתרון עקב התמכרות פסיבית של טישו ו41.7 עקב התמכרות רצונית לטישו].

הכוח התעשייתי

בשבל שהטישו יפתח את עצמו בכבוד- כמובן שתעשייה היא חלק מהעניין. רצונו העז של הטישו להשתלט על היקום, משפיע גם על האופן התעשייתי ועל הדרך שבה יאפשרו למכור את הטישו.

ראו לדוגמא מאורע שקרה בשנת 1987- תקרית ההיפים הנוראיים-הבלתי נסלחת. קבוצת סוחרי סמים בצבע ג'וק הסתובבו ברחבי הארץ, במטרה להזריק את הסחורה שלהם לילדים תמימים שמשוטטים ברחוב. בשנת 1987 תפסו ילד אחד, חבטו בו עם בת זוגתו של הנהג והזריקו לו את סחורתם. בשלב לאחר מכן התמכר הילד לסם וקנה מהם את הסחורה, משמע, "אחלה שיטת שיווק".

תעשיית הטישו החליטה להעתיק את השיטה ושלחה בריונים רומנים (כן ביצ'..רומנים!!) שישוטטו עם משאית מצויידת חבילות חיסכון של טישו ברחבי הארץ ויבצעו בכפייה את תחילת תהליך ההתמכרות לטישו -מה שלרוב הילדים התמימים חסרי המודעות נראה כפעולה אידיאלית וחסרת משמעות. לאחר שהילד משתמש בטישו מתחיל תהליך ההתמכרות הבסיסי ומשם ירגיש הילד מוכרח להשיג חבילות טישו נוספות.

ההתמכרות בקרבת מבוגרים

על פי מחקרים שערכו חכמי העם, כיום רק כ 16.879867345602% מהמבוגרים בארץ מכורים באופן מוחלט לטישו. הסבר חכמי העם למצב, הוא שבשל מסע השיווק הכפייתי של הטישו ברחבי הארץ, אונס הטישו נעשה על אוכלוסיה אשר 93.5687748% ממנה היו ילדים מתחת לגיל 14. עוד כ20 שנה , ע"פ תאוריית חכמי העם ההתמכרות בקרבת המבוגרים תהיה גבוהה יותר מאשר התמכרות הקטינים.


המותג הוא וירוס מסוכן המצוי בעיקר בישראל. המותג נכנס למוחם הפגיע של ילדים (בעיקר ערסים ופאקצות) ומשכנע אותם לקנות בגדים שעולים יותר ממה שהם צריכים לעלות רק בגלל שם החברה המייצרת אותם.

צורותיו השונות של וירוס המותג
צורותיו השונות של וירוס המותג

סקירה כללית של הוירוס

הוירוס הוא וירוס קטלני הגורם לפגיעה מנטלית, רגשית, פיזית, חשבתית, יצירתית, כלכלית, הגיונית, התפתחותית, חברתית, גופנית, רוחנית, בגדית, קלמרית, תיקית, שגעית, רגעית, מוחית, סאדית, חתכנית, חנותית, קופרית, יוקרתית, קולית, חזותית, טעמית, מישושית, רייחני והחוש השישיינת. המדענים סבורים כי הוירוס בין הקטלנים ביותר, אם לא הקטלני ביותר. למעשה, מרבית בני האדם (מלבד כמובן אלה החולים בוירוס עצמו) חושבים שהוירוס הוא הוא שיפיל את האנושות בסופו של דבר. אם הפולטיקאים לא יעשו זאת קודם.

עבר

המתג בעבר היה וירוס שנטפל בעיקר אל מבוגרים עד גיל 60, אך עם שינוי מאזן הכוחות (מודל היופי הפך לרזה כמו ילד), הפכו הילדים למהפנטים משהו עם משפטם האלמותי "אמא, תקני לי!" המותג עבר מוטציה ונטפל עכשיו בעיקר למוחם של ילדים. וירוס המותג נוצר במעבדה לייצור צבעי בדים בשנות ה-20 המוקדמות של המאה ה16, אך לא היה בו צורך מפני שלא היו מותגים כלל באותה התקופה. לפיכך הוקפא המותג ונשמר. חוקרי טבע גילו אותו מחדש ביער גשם בדרום פולין לאחר מלחמת העולם השלישית, והביאו אותו אל ישראל. מכיוון שישראל היא גם ככה מדינה חולה, הוירוס מצא בה תנאים טובים להתיישבות והוא כאן עד עצם היום הזה.

 

כיום

כיום הווירוס נפוץ מאוד, ודרכי הפעולה ערמומיות ביותר. הוא נכנס למוח הילד התמים, גורם לו ללכת לקניות עם הוריו (דבר שילד רגיל אינו סובל) ומשכנע אותו שהוריו עשירים כמו ביצ'. כשהילד מתחיל להאמין בכך, הווירוס משכנע אותו שבגדים יהפכו אותו מחנון למקובל. לפי כך ובהתאם לזאת, הילד מבקש לקנות את בגדיו רק בחנויות יקרות מדי ובעלות בגדים מכוערים מדי, כגון פוקס, דיקי'ס,קרוקרס ועוד.תרופה

הדרך היחידה לטיפוס במחלת המותגים, היא איסור מוחלט של צפייה בטלוויזיה, בעיקר הופ (כי ברני פדופיל מסריח!!)  למשך חודש. כמו כן, מומלץ לקשור את הילד היטב בחדרו במהלך אותו חודש. דברים אלה נובעים מכך שהווירוס מופץ בעיקר דרך ברני (Vפדופיל המסריח!!), וכאשר הוא קשור, לא יוכל הילד להדליק את הטלוויזיה.


ויטמינצ'יק הינו משקה אלכוהולי המכיל כמות בלתי ידועה של צואת היפופוטמים, ולעיתים גם את ההיפופוטמים שעשו אותם ולעיתים גם קולה. (ולכן זה לא כשר, מכיוון שנכתב בתורה "לא תאכל היפופוטם בצואת אימו")חברת "עסיס" המייצרת את המשקה השטני, מתכחשת לעובדות הנ"ל וטוענת שהמשקה בריא ומחזק כמו קיא של אריות (גם מטענה זו אפשר להבין שהחומר מכיל ממריצים שונים).

ההיסטוריה של "עסיס"

עסיס הוקמה על ידי דנה דבורין (מהפנטת ידועה) לאחר שרצה לנקום באלוהים על כך שיצר את השוקו, ודנה רצה ליצר משהו אחר שימכור את הילדים. לאחר שהחברה הייתה במקום הראשון של רשימת החברות המצליחות של ה-93 בראטגונאר של שנת 9997684368 לפני הספירה,החל לייצר משקה בטעם פטל הנקרא: "ויטמנצ'יק" - הלוא הם ראשי תיבות מכתבי השטן של: "ויאמר טווס מזדיין ונוכל :צא יא קקי". את הצ'ופצ'יק הקטן הזה ממעל ה-צ הוא הוסיף כי אהב את המילה צ'ופצ'יק. תודו שזאת מילה מגניבה!

העסקים ירדו, ו דנה דבורין הבין(ה) שהוא צריך גימיק חדש. הוא החליט להוסיף חומרים בלתי חוקיים למיניהם לתוך הויטמנצ'יק, והמכירות עלו.

עד היום נמכר הויטמנצ'יק כמשקה לילדים לערוץ הילדים לעודד מנשה ולארני (הפדופיל!!!, אך דנה דבורין מכחישה כל טענה בנוגע למרכיביו. לאחר שנה ויום של מכירות, דנה דבורין פתח חברה בשם "עסיס", הלא גם הם ראשי תיבות של: "ערבים, סוטים, יורדים סוחטים ". נהוג לשתות ויטמינצ'יק יחד עם קינדר בואנו)

 

 יותר מדי ויטמינצ'יק
יותר מדי ויטמינצ'יק

 

מונופול

מונופול הינו משחק שנועד לרושש אנשים ולהפוך את אחרים לעשירים יותר. במשחק קונים ערים שונות ומרוויחים או מפסידים איתם. המונופול הומצא על ידי הארי פוטר בעת שעשה חלטורות במלונות באילת. הוא תמיד ניצח במשחק כי הייתה לו שיטה - תמיד לקנות את נתניה.

הארי פוטר הפיץ את המשחק והרוויח טונות של כסף. המשחק הפך לנפוץ עד כדי כך שמדינת ישראל הוציאה חוק מיוחד לפיו:

מהיום והלאה ניתן יהיה לקנות את כל הערים בישראל מתל אביב ועד קריית שמונה (אבל אותה לא כדאי כי זה לא רווחי)

"פרוטוקולים שאין מה לעשות איתם" , 2006

תולדות המונופול

נפילת נתניה - קריסת המשק

אנשים רבים קנו את נתניה כי כך הרוויח הארי פוטר את כספו. אף לזמן קצר הייתה נתניה לבירת ישראל. עם ירידת המניות של העיר רבים הפסידו את הונם ואף ראש העירייה התאבד. המדינה גם הפסידה רבות וכוח המובטלים במשק היה 99.99% (היחיד שלא הפסיד כלום היה הארי פוטר שהפסיק לקנות את נתניה וכך ניצל.)

הארי פוטר, שהיה האיש הכי עשיר במדינה, תרם הרבה כסף למדינה וענף המונופול המשיך לשגשג. המונופול אף יוצא למדינות אחרות ושגשג שם.

המונופול חוזר ובגדול!

במשך מאות שנות שפל למונופול הפער הצטמצם בין עשירים לעניים. את הגרסה המחודשת של המשחק המציא מאן דהוא, אבי האומה האנגולית. נימוקיו של מאן דהו להקמת גרסה מחודשת של המשחק הם: "במשך מאות שנים הצטמצם הפער בין עשירים לעניים. מישהו צריך לפתוח אותו מחדש".

המשחק הפעם זכה לתפוצה רחבה יותר, במיוחד בקנדה ובמועצות הברית. הפער בין עשירים לעניים שנשמר במשך מאות שנים, התחדד מחדש וכיום 9 מכל 7 אמריקאים הם עניים. במהלך השתלטות השסיזם על מחצית אסיה, המשחק שגשג, שכן השסיזם עובד על ניצול המנוצל. בזמן מלחמת לבנון השנייה המשחק מכר עותקים רבים בצפון ישראל, שכן כולם סגורים במקלטים ומשחקים במשחק.

 

 

נכתב על ידי האיש-האלים- עם-התחת-המדהים , 9/12/2007 02:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאיש-האלים- עם-התחת-המדהים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האיש-האלים- עם-התחת-המדהים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)