כאדם ריאלי,וכתלמיד כיתה גבוהה, אני רוצה להבין למה כולם נלחמים במלחמות לא שלהם? אני רואה את כל חבריי לשכבה, נלחמים, למה הם נלחמים?
א-ה כי משעמם להם בשביתה?
ב-אכפתיות יתר?
ג-אכפתיות מוצדקת?
תגידו שאני אנוכי, אבל אני רוצה להבין למה אנחנו צריכים להלחם, יש לנו את הבעיות שלנו, הצרות שלנו, הדברים האיישים שלנו, ממילא אנחנו לא נקבל כלום ממה שהולך לקרות בעוד 5 שנים!
בעוד 5 שנים אני אסיים פאקינג צבא (קרבי הכי אחי!-מקווה).
הדבר היחיד שאני יכול לקוות הוא שבאמת יצא לשכבות התחתונות משהו מזה, וכן, גם למורים, אני לא מוצא טעם להאבק למענם, אני בטוח שהם יכולים לעשות את המאבק שלהם לבד ולא פחות טוב, כל העצומות שהחברים שלי הלכו אליהם, כל ההפגנות, כל השטויות האלה נראות לי כל כך..טיפשיות..סתמיות..אני לא יודע..אולי זה רק אני..אבל זה נראה כל כך..מיותר.
ללא ספק אנשים יעצרו אותי במשפטים כגון:
אתה אנוכי.
לא אכפת לך מהחינוך.
זה בכלל לא מיותר.
ועוד בסגנון.
הם יכולים להגיד הרבה דברים, אבל במקום שבו הכל נכשל אני לא מוצא טעם שאנחנו כמתבגרים נאבק.
מה זה בעצם חינוך?
בואו נתחיל בזה שלהיות בן-אדם זה חינוך.
ובשביל זה, לא צריך ללמוד.
אני חייב לציין שאני מצדיע למורים,שהם שמרו על סדר ולא עשו שום בלאגן מיותר.
כל רעיון החינוך הזה-צמצום כיתות, מורים טובים יותר, יש לנו 2 סוגים של מורים:
בעלי הכריזמה-שבאמת הם אלה שנכנסים עם כל הרצון הטוב לנהל שיעור, מלמדים,משקיעים והכל..בד"כ הם יחסית צעירים.
ויש את השחוקים- בד"כ מבוגרים שאת החומר הם יודעים בעל פה, ממחזרים שיעורים כל שנה מחדש, ללא כל רצון ללמד ובלי שום אכפתיות.הם באים לעבוד רק בגלל שזו העבודה שלהם.
עכשיו באמת, מי הייתם רוצים שילמד אתכם? בחצי מהמורים שיש לי והיו לי הם מהשחוקים, אולי במקום להתמקד בגודל הכיתות (שגם זה כבר מוגזם, אנחנו 40 תלמידים..) לא להתחיל ברפורמה טובה יותר? להעיף מורים שחוקים, לעלות את השכר,להביא מורים חדשים,עם מרץ, להפוך את זה למקצוע שכל אחד ירצה ללמוד, לעלות את תנאי הקבלה.
אבל הנה..השביתה הסתיימה, כל המורים (כן, גם השחוקים שבהם) נשארים, גודל הכיתות ישתנה רק בעוד 5 שנים (אם בכלל) וכל זה היה לחינם לדעתי.

אם מישהו מגיב על זה בכלל, אין לכם זכות לבקר אותי על הכתוב בטקסט, אתם יכולים להעלות טענות למה זה לא נכון, אבל ככה אני חושב ואין לכם זכות להגיד שזו טעות/או לקלל (למגיבי הנאצה ביניכם..), מבלי להעלות נימוקים!.