לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Anywhere But Here




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2012

ההכי רע שלי.


Close enough to start a war
All that I have is on the floor
God only knows what we're fighting for
All that I say, you always say more

אז הוא התקשר וביקש את התמונות של החווה.
כאילו זה הגיוני מאוד שהוא יבקש ממני משהו, או יתקשר.
כאילו זה ברור מאליו שאתן לו,
כאילו הוא לא גם הטריד אותי מינית, וגם גרם לכולם לא להאמין לי לגבי זה.
ומכאן השאלה...מה נראה לו?!
אבל יותר מזה - מה נראה לי..
בהתחלה חשבתי שאני לא מוכנה לעשות דווקא, אז אביא לו את התמונות כדי להיות בוגרת.
אמרתי שאעביר ליו אס בי ואמצא דרך שזה יגיע אליו, כי יש יותר מידי תמונות למייל או דיסקים.
בסוף החלטתי שאני לא מוכנה לזה, 
אז העליתי פשוט אלבום לפייסבוק.
וגם אז, הרגשתי שזה בכלל לא בסדר שהוא ביקש, ממש ממש לא.
אז החזרתי להם, בדרכי שלי.
השם של האלבום תמונות היה "הם שרים שיהיה טוב, כדי לא לראות שאין על מה, שרים עוד שיר נחמה"
-וזה עוד כשניסיתי להיות רגועה באופן יחסי, היה לי כמה שמות הרבה יותר גרועים-
וכדי שהוא ידע ששמתי את התמונות במחשב, אז שלחתי לך סמס שתגיד לו,כי אין שום מצב שאצור איתו קשר בעצמי.
אבל הייתי כל כך מלאת עצבים, שזה יצא ההכי רע שלי עד עכשיו. באמת. (ואני כותבת את זה כאן כדי שלא יחזור על עצמו יותר לעולם).
"זה לא לגיטימי להתקשר אלי לבקש דברים,שיהיה ברור להבא. אני לא אדבר איתו, ולא היתי עונה אם היתי מזהה את המספר, אז תגיד לא' שהעליתי את התמונות הרלוונטיות לפייסבוק. ושאני לא אעביר לו את זה גם ביו אס בי... בעיקר כי אני לא רוצה. אם תהיה ילד קטן ולא תעביר לו את ההודעה שזה גם בסדר, אבל הוא זה שצריך את התמונות. לי זה לא מעניין את הקצה של העפעף."
-ואז אתה ענית מה את רוצה ממני?

 ואז בכלל..זה באמת ההכי רע שלי:

"אני לא אטרח לענות לך אם תסמס שוב, אבל כנראה שחסרה לך האינטלגנציה הנחוצה להבנת סמס פשוט: א' צריך את התמונות של החווה, אמרתי לו שאביא לו,  אבל אז נזכרתי שאני שונאת אתכם. אני בוגרת מספיק כדי לא לעשות דווקא, ולכן העליתי את התמונות, והסרטונים שהוא צריך, לפייסבוק. אני לא מתכננת על יצירת שום קשר איתו, אבל מאחר שאתם סחבקים: תגיד לו אתה שהתמונות שהוא צריך נמצאות בדף פייסבוק שלי. אם לא תגיד לו - לא יהיה לכם תמונות למצגת. תודה ושיהיה לך חרא יום :)"

 

היום קמתי והצטערתי על כל זה, ועל הרגשות כעס (שמגיעים לכולכם ממש, אבל ספיציפית אף פעם אני בספק כמה זה כל הטלפון הזה היה קשור אליך בכלל). 

אני לא אכתוב לך שאני מצטערת. כל סמס אחד יותר זה סמס אחד יותר מידי, 

אבל אני באמת מצטערת שהוצאתי הכל עליך. 

ומחקתי את האלבום, כי כן. בהתחלה התנדבתי אצלם חינם, אחר כך עבדתי אצלם חינם, אחר כך הם רצו את הסוס וקיבלו גם את זה. לא פלא שהוא גם ביקש סקס,  הוא באמת חשב שיהיה לו סיכוי לקבל את זה. הרי אני תמיד נתתי להם כל מה שהם רצו...נכון?

אז זובי. ולא. ושיאכל כובע. באמת.

 

 

Under haunted skies I see you (ooh)
Where love is lost your ghost is found
I braved a hundred storms to leave you
As hard as you try, no, I will never be knocked down, whoa
I can't keep up with your turning tables
Under your thumb I can't breathe
So, I won't let you close enough to hurt me,
No, I won't rescue you to just desert me
I can't give you the heart you think you gave me
It's time to say goodbye to turning tables
Turning tables
Next time I'll be braver
I'll be my own savior
When the thunder calls for me
Next time I'll be braver
I'll be my own savior
Standing on my own two feet
I won't let you close enough to hurt me,
No, I won't rescue you to just desert me
I can't give you the heart you think you gave me
It's time to say goodbye to turning tables
-ADELE : TURNING TABLES - 
נכתב על ידי up-down town girl , 8/5/2012 00:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



יום הולדת שמחכינוי:  up-down town girl

בת: 34

תמונה




3,409

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לup-down town girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על up-down town girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)