לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It’s all about me! (=



כינוי: 

בן: 31

ICQ: 403532994 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

"מה זה? תמיד אני נידפק"


וואו אנשים יש לי מלא ליכתוב ומלא תמונות... או בעצם יותר מידי..
פאק, הפוסט הזה הולך להיות בהרבה יותר ארוך מהקודם, והקודם היה ארוך חושלוקי.. ג'ווני..
זאת עבודה קשה לעדכן ת'בלוג ועוד שיש לך לעשות פוסט של 80 תמונות בערך..
פאק!.. אני אשב על זה כנראה 3 שעות, אבל בשבילכם אפילו יותר..
בקיצור אחים ואחיות שלי תשתדלו להנות מהמאמצים שלי..

ועכשיו לעניין..

יום א'- היינו (אני, איתנוק, יגאלוק, טאטא, קליך, אתיק, רינת, רותי, עדה וקארין(מקווה שלא שחכתי מישהו)) במפגש ישרא.. היה לפנים..
היה שם אחד עצבני רצח(מבחינת מראה), וואו הוא היה מפחיד, אכזרי ומדליק.. זה נחמד להיות שונה, אנשים נידבקו אליו שם..

קיצר קבלו תמונות..  


אני על רקע שמי ת"א..



חחח.. זה כשאכלנו.. קיצר החכמים רצו פיצה אז הם הזמינו ואכלו בעמידה כי הכל היה תפוס ואחרי כמה דקות מהנות שכאלו הם מצאו כיסאות..

יום ב'- בצהריים הייתה פעילות של המועדון..
טחנו טוב סופגניות.. היו מלא צחוקים..
התחלקנו ל-3 קבוצות.. כל קבוצה הייתה צריכה לבנות חנוכיה.. אצלי בקבוצה חשבנו על חנוכיה מלבנים (קירפיצ'י), קיצר אני ויגאלוק שכבנו ת'לבנים למועדון ושם התחלנו לקשט ת'לבנים..
ככה זה נראה:



יגאלוק האמן...


וזאת כבר יצירתי הסקסית ..

אה דרך אגב הפעילות הייתה אמורה להתחיל ב-12 אבל אנחנו אנשים עסוקים מידי אז ביגללינו דחו אותה בשעה וחצי..
היינו צריכים ללכת לעשות קניות לעל האש לאותו יום בערב אצל טאטא..

קבלו בסביבות ה-60 תמונות..



השלט אצל טאטא נידפק אז עדה תפסה לממיר.. ואנגל'קיה מבצעת מעשים מגונים..


אני ואנג'ליקה..


עוד תמונה..


הפימפין..








שימו לב לאפקטים..


אנשים שפוט רעבים..


זה מה שרה כשהתחלנו לאכול.. =P


האחיות החמודות!..


יגאלוק משתקר ממיץ..


למשה!..


=P.. נשרפה לי הלשון מאחד המרשמלואים.


זה טעים רצח!!!..


חחח.. אתי אוכלת מרשמלו..




ערימת ילדים..

                  ^
            זאתי חמודה טילים..



אנחנו תפוסים, אבל לא במובן השני..




איתנוק חוטף קצת מכות..


חיבוק דוב(טוב)..




אני ודוידה הסקסית שלנו.. ;-)





אכן זירה חמה..






תמונה קצת בהירה..


הטרידו אותנו כאלה דברים בחשיכה..


וואו אנשים אני לא שולחן..






/m\




הכוסון!..או לא?


יא סיסה!..


אכן חמודה!..


אני ואנג'ליקה..


אני חייב להשים כל חיבוק עם  אתי, כי זו פשוט חוויה בפני עצמה...





אני וסינוק!...




=P


איזה חמודות!..


יצאתי שמן קצת..


חח..







איתיופים פלשו לשטח!..


הנה נערת המרגמיש הסקסית שלנו..


בדרך ללוות את אתי..


אבא!..


חמודים!..
________________________________________________________________________________________

 

The style with the bristles
(הסטייל עם הזיפים)

 

















וואי אנשים קרעתי בשבילכם ת'תחת.. תכבדו את זה!!.. ולפחות תגיבו..
      
                                                           

                        3>

 


נכתב על ידי , 11/12/2007 23:52  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYanTureTs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YanTureTs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)