לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים מנקודת מבטו של tripel shoko


אני. חיי. ודיי. כנסו. זה בחינם. ^_^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

להוציא עצבים.


אני הולך להוציא את כול העצבים שהיו לי במשך היום בפוסט הזה. לפני שאני מתחיל, אני רוצה לציין שככול מה שהולך להיכתב פה ניכתב בזעם, ולא משקף את ריגשותו האמיתיים של הכותב  ,אז נא לא להיפגע. תודה. עוד משהו. כול השמות בפוסט בדויים, וגם כמה פרטים תכניים שונו כדי להגן על פרטיותם של המוזכרים בפוסט הנ"ל.

 

נתחיל:

1.שרה. נימאס לי מימנה לגמרי! היא פשוט מושלמת מידי.  היא מאוד מקובלת, מצליחה בלימודים, לומדת חליל צד ברמה גבוהה, עושה אלף דברים מושלם, כול הציונים שלה זה 100+, היא תמיד מכינה שיעורי בית טוב,  ותמיד נישאר לה זמן להנות מהחיים! והיום, בשיעור אלגברה, גיליתי שהיא יודעת גם פסנטר!!!  היא גורמת לי רגשי נחיתות! שתלך לעזזל.

 

2.טחול. המורה לתכנוגרפייה. נימאס לי לחלוטין מהזקן בן 800 הזה, שיש לו קרוב במקום תחת, ותחת במקום מוח.

לא רק שהוא מחריך אותנו להישאר עד 5 וחצי בבצפר, הוא גם כואב שאנחנו לוקחים את ההפסקה שהוא עצמו נתן לנו! ובסוף, הוא מתנצל שהוא היתבלבל ביניו לבין כיתה אחרת. וההרצאות שלו! חייזרים, שדים, זומבים, מלאכים, והנושא האהוב עליו- כמה שיראל חרא.

הוא מסוגל לבזבז שעתיים מהחיים (ומהשיעור) שלנו רק על ההרצאות חסרות התועלת הללו! וטספן המורה לפוטונרכיה, לא הרבה יותר טוב. שילכו לעזזל.

 

3.דור. ילד אינפנטיל, ילדותי, וחסר טקנה. אורה, ידידה שלי, עבדה שעתיים על ציור של אישה, ואז בא דור, ועושה לה שדיי ענק. כמובן, שהוא לא  יכול לעשות את זה בקו עדין, אלה לחרוט על הדף בכול הכוח שלו, ככה שלא יהיה אפשר למחוק. מי נתן לו את הזכול להשחיט ציור של מישהו אחר. זה שלו? לא!

כמובן שכשכואסים עליו קצת, הוא מתחיל:"אני? לא עשיתי כלום. היא היתנהגה לא בסדר, זורקת את הציור שלה רק כי קישקתי עליו וציירתי עליו שדיים עניקיות הכול הכוח". אני אפילו לא אגיב על זה, כדי לא להבריח את קוראיי הרגישים יותר לקללות. ושתדעו, דור עושה את זה תמיד. הוא מרמה גם בקלפים, ובמשחקים אחרים. אבל אף אחד לא מעיר לו. למה לנו? הוא קטן (מנטלית) מכדי להבין.לעזזל איתו.

 

4. ואורה?!? גם היא לא טלית שכולה תכלת. אין לה שום כבוד לרחוש של  אחרים. לא היה לה ספר לשיעור אלגברה, ומכוון שאני לומד בהקבצה אחרת, השאלתי לה את הספר (שאותו אני צריך לשיעור הבא). כמובן שבתום השיעור, היא שוכחת להחזיר לי, ואני נכנס לשיעור אלגברה ללא הספר עם התרגילים.

יום לאחר מכן, השאלתי בטובי לאורה עפרון שפיצי, שפיר למהדרין, וחסר כול דופי. ואיך אני מקבל אותו? לעוס! כול החלק שמגן על המחק של העט היה לעוס לגמרי.

שום כבוד. לעזזל איתה.

 

 

 

טוב. תודה למי שקרא את זה עד הסוף בלי להיתייאש. ומי שלא קרא....לעזזל איתו.

 

נכתב על ידי , 20/9/2007 22:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 30

ICQ: 345931663 




411

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtripel shoko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tripel shoko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)