לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=^ My FuCkInG LiFe ^=


" האור שבקצה המנהרה יכולה ליהיות הרכבת שבאה לדרוס אותך "

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


 

 

אאחרר - צצההרים :

אני מדברת עם בת דודתי בסקייפ [=

היא בחו"ל >< .

מתגעגעת אליהה ( :

מדברת עם חברות במסן' ,

מגיבה בשינים !

אולי בערב יבואאוו אורחים - ^ P;

רוצה לראות את דנדיק ודודו D :

מתגעגעת לעומרי ~ @

רוצה להיפגש עם שושקי [ ;

מחר עם אדדדית כ-ל היום O =

אני אעדכן אצלה ..

ואני אפתח להה בלוג סופסוףףף P ;

מחר גם קובעת תור לשיננית ,

ואז שמים לי גשר >< .

ללמממממה לי ? למההההה ?

החיים קשים S ;

אבל יפפפייםם 3 >

ממללאי אהבה וגעגועים . D :

סססססססססטופ .

אני לא ימשיך !

בסוף תגלו שאנ יסופררתת >< .

חי ^ חע ^ חו .

ססתאאםם !

יאאללללללללללה .

אינלי ככח לפוסטט הזה \;

בבבבבבבבבי .

 



נכתב על ידי , 8/12/2007 16:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של . Dida ב-8/12/2007 16:34
 



שעמום יתר >.


ממששעעממםם לי .
קרר ליי .
אאני ממתגעגעתת O =
שמישששווו יעודד אותי =[
באלי לישון .
באלי נשיקה ;- *

באלי הרבה הא ?!

-

שווששקקי ?
אני אאוהבת אותתךך 3 >
נכתב על ידי , 8/12/2007 13:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרינה ב-8/12/2007 16:30
 




 

בבבבבבבבבבווקררר .

אני ממווסייפפהה תמונוות לפווססטט הקודדםם [=

מממממממממ  .

שאאלוון חופפפרר > < .

 

השעה עכשיו: אחד וחצי ( :
שם: מריינקקהה .
שם חיבה: מרינוש , מריק , מרישקקה וכו' .
תאריך לידה: 6.3
עיר: רחובות D ;
מזל: דדגגגים - ^
מידת נעליים: 36-37
צבע עיניים : תתכללתתת ( :
צבע שיער : חווום P =
אורך שיער : עד חצי הגב ^ 0
מאמינה באסטרולוגיה ? בקטנה , | :
מעריץ מישהו ? דדנדדייקק . &
יום אהוב בשבוע : ראשון ורביעי .
תאריך אהוב : ככלל מיניי . [ ;
מה הדבר הכי חשוב לך ? משפחה , חברות [=
השאלון ? ביינתים פפססדר ^ D =
מעצבן ? חחחח קצצת .
מה איתך ? הככלל נהדר . | -!- |
יש חדש ? ככן :)
את מפגרת ? ממ . כן % ;
איך החיים ? ההאאככיי יפפייםם < =
על מה את חושבת עכשיו ? על דודו .
מה ממש בא לך לאכול עכשיו ? כלוםם , אכלתי 2 סופגניות לפני דקה ^ P ;
האם אי פעם שתית אלכוהול ? חחחח כע.
האם אי פעם לקחת סמים ? לא !!
האם אי פעם עברת על החוק ? חחחח לא ניראלי ,
האם אי פעם נשבר לך הלב ? כן....
האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות ? כן :(
האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית ? כן :'(
האם אי פעם בכית על מישהו ? כן \;
האם אי פעם אמרת אני אוהבת , אותך ולא התכוונת ? ללאא - כשאני אומרת אז אני גם מתכוונת ( : .
האם אי פעם שיקרת ? יש מישו שלא ?!
יש\אין חבר : איייייין :)
אז את ? פנננויה ;)
פירסינג : אוזניים . (רוצה באף )
קעקועים : לא .
יש לך עדשות / משקפיים ? חח לא !
מתי בפעם האחרונה היית בירושלים ? לפני שנה .
מה העיר האחרונה שביקרת בה ? ראשון [ ;
מה היית רוצה לשנות בעצמך בחיצוניות ? כלוום=]
ובפנימיות ? כלום .
ביישנית ? לא ממש D:
מתקלחת ? כל יום חחחחחחח
יש לך חיים ? כן .
יש לך סודות שאנשים יתפלאו לגלות ? כן .
היית בחו"ל ? כן.
סילקו אותך מבצפר ? לא :P
איזה משחת שיניים את משתמשת ? קולגייט [:
מתי היה הדייט האחרון שלך ? חחחחחחחחח . .
היו לך הפרעות אכילה ? לא .
בוכה הרבה ? ממ מידיי פעם.
באיזה משפט את משתמשת הכי הרבה בטלפון ? אני אוהבת אותך 3 >
ב24 שעות האחרונות בכית ? לא....
ב24 שעות האחרונות צחקת ? כן חחחח P ;
ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו ? כן .
ב24 שעות האחרונות עשית שטויות ? לאא .
ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו ? לא....
ב24 שעות האחרונות קנית משהו ? לא .
בימים אלו אתה מאוהב ? ככןןן .
הדבר שהכי קשה לך איתו ? לא קשה כלום ! @
האדם האחרון שהתקשרת אליו: אאדדייתת [=
האדם האחרון שדברת איתו בממסן: דדודיק שלי P ;
המקום האחרון שהייתי בו : בייערר [=
הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים בגוף : על כלוווםםם..
תכונה טובה שלי : יש - ניראללי ( ~
תכונה רעה שלי : מנייאקית אה ?
האם פרצת לאייסיקיו של מישהו ? לאאא
אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך ? כן . את ספפיררי ( :
האם צחקת על מישהו בעל מום ? לא !!
האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה ? מממ אני ילדה טובה &#61514;
עזרת פעם לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש ? כן .
תרמת פעם לקבצן ? כן :)
האם גנבת משהו במכולת ? לעעע
שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה ? ללא בטעות [=
צבע החדר שלך ? בבקקררווב תכלת !
את אוהבת לענוד תכשיטים ? כייןן.. :)
מהו הדבר הרשע ביותר שעשית ? שברתי ת'יד לעליזה [=
מתי הייתה הפעם האחרונה ש -
חיבקת מישהו ? היום . את אמא ! @
מישהו חיבק אותך ? שושיק .
אמרת למישהו " אני אוהבת אותך " ? היום לדודו .
הקדישו לך שיר ? לא .
שיפרו לך את המצב רוח ? כל הזמן ;)
היום : באיזו שעה התעוררת ? אממ.. 7 וחצי ( :
מה אכלת ? כלום >< .
איזו מחשבה הכי העסיקה אותך ? איפה דודו שלי * D=
הבנאדם הכי יפה שראית : נחל , רונן , דודיק ושושיק , שי [=
את חושבת שאת יפה : חחחח כן,
את חושבת שאת צבועה ? לא !!
את חושבת שאת קנאית ? בבדדרך – ככללל ( :
את חושבת שאת קרציה ? כן :D
את חושבת שאת עקשן ? לא .
אתה אוהב את עצמך ? כן :-]
בזבזן או חסכן ? נמ נמ גם וגם ^^
אוהבת : כן =[
מתגעגעת אליו : אהא [=
חסר לך : אולי < <
הכי חמודה: שושקי ומיטל [=
יש לך פלאפון ? כככככככככן !
למי אתה מתקשר הכי הרבה ? לאדית .
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה ? כחול עם משו .
את רוצה להיות זמרת ?לא .
אתה רוצה להיות שחקן ?לא.
אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך היית משתתפת ? אולי :)
כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה ?תמיד .
איפה אתה רוצה פירסינג ? באף וטבור .
אם היית מוצא מיליון שקל מה היית עושה בו ? בגדים נעלים בית וכו' .
מי האדם האחרון שדיברת איתו ? דודוו הגגמד D :
מה את עושה עכשיו ? את השאלון D:
את שומעת מוסיקה עכשיו ? כן .
מה את שומעת ? מיטל שרה >< .
מה הסרט האחרון שראית ? ללע זוכרת =D
מה התוכנית האחרונה שראית: ממממ .
מה החלום שלך ? חחחח לא משנה :-[
הרגשת שאתה עומד למות ? לללא !!
רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ ? לא [:
שאבת אבק בלי שביקשו ממך ? חחחח מי שואב אבק ? @
בנית טירה מחול ? כן חחחח אבל נההרס :P
היית במקום שהיית מוכן לשלם 1000 שקל כדי שאף אחד לא ידע שהייתה בו ? לא D:
נהגת במכונית ? חחחח ללא
סיכנת את חייך עבור מישהו אחר ? חחחח עוד לא....
הייתה בחקירה משטרתית ? לא :P
ילדה טובה ? חחחח כן :-[
היה כיף בשאלון ? נחמד .
לאן אתה הולך שאתה מסיים את השאלון ? להיתאבד חח סתתתע' לצלם סירטון ! [;
מה אתה עושה ברגע זה ? עונה על השאלות ;)
מי הכי ... ?
חתיך: דדדודו הכוסון D =
הכי מוזר: סרגי חחחחחחחחחח .
הכי קרוב: החברות [; ,
הכי מצחיק: וואי.. מלאא
הכי פוזאיסט: רוונן .
הכי יש לו "יציאות": לללגל [ :
הכי אפשר לסמוך עליו: אממ.. חברות הכי טובוות
הכי מבינה בבנים: חחן חחמור [;
הכי מבין בבנות: לא יודעת חחחח D:
הכי דכאוני: בוא ונעבור שאלה ;)
הכי מלא שמחת חיים: אני :):)
אהבה וירטואלית: לא :D
הומואים ולסביות: חחחח שיעשו מה בראש שלהם .
שיר שמזכיר לך את האדם שאת אוהבת : אממ.. "את יפה".. מה אני יודעעתת
יש חבר?: לא :)
ממה את הכי פוחדת?: לאבד מישהו יקר..=\ =[
על מה את חושבת בדרך כלל לפני שאת הולכת לישון?: על מחר :D
המקום האהוב לחופשה: מממנמנמנמנ
טעם גלידה אהוב: שוקו ...... טטטאח
פרי אהוב: תתפפוח
חטיף אהוב: במבה D=
מכונית: לא מבבבינה במכוניות F =
שיעור: חופשי .
מילה בת 4 אותיות: א-ה-ב-ה !! !
צבע: הרבה =]
שם לבת : עעדי יעל וכו'
שם לבן: דדניאל
תוכנית אהובה טלוויזיה : האי D ;
חיה אהובה: אמ חח ככלב @ #
מילה אהובה: מזל"ט
דיסק אהוב: יש צוורב
רגש: חחחח לפעמים :-[
ניסית דיאטה?: ניסיתי חחח לא הלך .
עשית אמבטית קצף?: ברור [:
היתה לך תאונת דרכים?: לללא אאיייימא O =
רכבת על פיל?: חחחח לא D;
נשארת ערה כל הלילה?: חחחח כן פעם אחת עם יאננה [;
פחדת מהחושך?: חחחח לא D:
אהבת מישהו כל כך וזה גרם לך לבכות?: כן .
זה או שזה?
כחול או ירוק: כחול [;
דוגמן או שחקן: דוגמן [=
סרט או ספר: סרט [:
רוק או דיכאון: ררוווק
לשיר או לרקוד: לרקוד D:
מכה או נשיקה: נשיקה :P
גדול או קטן: תלווווי D =
מני 3 חברות שלא תוכלי בלעדיהן: מיטל , שושיק,ספיר
טוב לך ואת מאושרת עם: משפחה חברים חברות ידידים ידידות [:
נייק או פומה: נייק .
קרוקר או לי קופר: שתיהם [:
פוקס או TNT : TNT

 

 

חופפרר האא ?!

 

בבבבבבבבבבבי [=

נכתב על ידי , 8/12/2007 07:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של . Dida ב-8/12/2007 13:10
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ MaRiNuS ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ MaRiNuS ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)