לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האם תחזרי?


כשחסרה מילה טובה בקטע, הוא מאבד את הטעם שלו.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שתיקה רועמת


כשמסתכלים אחורה, כולם אותו דבר.

הם מחבקים אותי, מצמידים אותי אליהם עד שאני מצליחה להריח את האלכוהול נודף להם מהפה. הם ממזמזים לי את הצוואר, מלטפים לי את הבטן. הם אומרים שאני בן-אדם מדהים, שהם שמחים שפגשו אותי. הם קוראים לי כוסית וסקסית, מאשימים אותי באיזה כישוף לא ברור, אומרים שהם לא מסוגלים לעמוד מולי – חייבים להיכנע למראה שלי.

ואוי, כמה שאת מטריפה.

הם אומרים שאני חכמה, ולא מורידים את העיניים מהחזה שלי. הידיים שלהם תמיד יגששו למטה – מתחת לחולצה, מתחת לשמלה. עמוק. הם דרוכים כבר להיכנס פנימה, לנטרל בבת-אחת את העולם כולו, לחזור אחורה בזמן ולהיות האדם הקדמון והפראי שוב, כשהם לא מסוגלים לחשוב על כלום חוץ מדבר אחד.

וכשמסתכלים על זה בדיעבד, הם כולם רוצים רק דבר אחד.

הם מאכילים אותי במילים והבטחות, ואומרים שהם רוצים להגן עליי מהעולם, ומצד אחר כל-כך בוער להם בידיים לפרק אותי לגורמים. הם אומרים שאני עדינה, שברירית, והם רוצים לשמר אותי כמו שאני. הם קוראים לי הלוליטה שלהם, הפנטזיה.

ובסופו של דבר החומות נופלות.

כשהכל מתפוצץ, אני מאשימה את עצמי, והם מאשימים את הפרש הגילאים. וזה נגמר מלוכלך, הם עייפים, מסתובבים לצד השני ונרדמים.

נכתב על ידי , 14/9/2010 16:11   בקטגוריות מומלצים, טריגר, סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
7,114
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמילים של דולצינאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המילים של דולצינאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)