לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Just Me



Avatarכינוי:  Just Yuly

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אתמול.


סופסוף העלתי שיר לבלוג ^-^

 

-

סתם עוד משהו בגלל שאין לי מה לכתוב יותר:

 

חמישה פרטים עליי:

1. ניגנתי בפסנתר בערך חמש שנים.

2. פעם גם אני הייתי רזה. פעם.

3. אוהבת תמונות בשחור-לבן.

4. משחקת טניס-שולחן בכל הזדמנות! ^-^

5. אני תמיד יודעת מתי משקרים לי. תמיד.

 

חמישה פרטים על השם שלי:

1. השם שלי הוא איילת.

2. אבל כולם קוראים לי 'יולי'.

3. זה אמור להיות שם קיצור.

4. ...אמור להיות.

5. אין הגיון. לכו תבינו. -.-

 

חמישה דברים שלעולם אני לא אוכל:

1. חומוס.

2. לחם.

3. שום.

4. פסטרמה.

5. עכבישים.

 

חמישה שירים שאני מאוד אוהבת:

1. Boulevard Of Broken Dreams- Green Day

2. Through The Monsoon- Tokio Hotel

3. What I've Done- Linkin Park

4.  Wake Me Up When September Ends- Green Day 

5. Girlfriend- Avril Lavigne

 

חמישה דברים שתמיד ימצאו אצלי בתיק:

1. פלאפון.

2. ארנק.

3. מפתחות.

4. עט שחור.

5. קש. כן כן, קש.

 

-

אתמול לא הצלחתי להרדם..סתם הייתי היפראקטיבית!

אז עשיתי לילה לבן עם ביל! D=

ונקרעתי מצחוק! XD

 

-

כל כך הרבה כתבתי בפוסט הזה לפני שהוא נמחק לי [ואין לי מושג למה]

כבר אין לי כוח לשחזר את הכל. יותר מידי עבודה. עצלנית שכמותי.

 

-

יודעים שגיליתי שאני אגואיסטית? :O

כמעט כל בנאדם שני אומר לי את זה.

טוב, רק אח שלי ואמא שלי. וחברה אחת, בצחוק.

אבל בכל צחוק מסתתרת גם אמת, לא?

מוזר, יש כאלה שאומרים שאני אכפתית ויש כאלה שאומרים שאני אגואיסטית.

אולי באלכם להחליט כבר?

 

-

האם פעם הרגשתם שאתם לא שייכים?

כלומר, שאתם הולכים ברחוב ואנשים צוחקים על המראה שלכם או על בעיות שנולדתם

איתם וכאלה מבלי שאתם בוחרים להיות כאלה וכל מה שאתם רוצים זה להיות כמו כולם?

אז.. תדעו שגם אני רוצה להיות כמו כולם, זאת לא אשמתי שיש לי מחושים!

סתם.

לא מצחיק :|

XD

עזבו, זה רק לאנשים שנמצאים במצב כפית מאודמאוד מוזר עכשיו.

 

-

האם הרגשתם פעם שזה הזמן לסיים את הפוסט?

חבל, כי אני לא.

P:

סתם, עכשיו ברצינות. אין לי עוד מה לכתוב. את כל השטויות האחרות אני כותבת לבילי! XD

 

-

עדכון:

כנראה שאני אמשיך לנגן בפסנתר.

מה רע? זאת הייתה רק הפסקה של שנה.

בזמן האחרון אני פשוט רוצה לנגן כל הזמן בפסנתר, להשאר ברמה שהייתי בתחילת השנה.

זה נתן לי הרגשה טובה. עכשיו, כשהפסקתי להתאמן, אני רק יורדת ברמה.

זה עזר לי בכל כך הרבה תחומים, אתם לא יכולים להאמין עד כמה.

דיוק, סדר, חידוד, מיומנות, ביטוי. הכל הלך.

זהו.

אני ממשיכה לנגן בפסנתר וזה סופי.

ובפעם הראשונה בהסטוריה- אני שלמה עם עצמי.

ואף אחד לא יוכל למחוק לי את החיוך המסטול הזה מהפנים!

:]

 

-

 

נכתב על ידי Just Yuly , 5/8/2007 20:37  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Juliette ב-9/8/2007 22:59
 



באלי לדקור מישהו.


יש מתנדבים?

נכתב על ידי Just Yuly , 1/8/2007 00:32  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ים ב-4/8/2007 20:21
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,131
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Yuly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Yuly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)