לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Just Me



Avatarכינוי:  Just Yuly

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

שאלון ^_^


הנה השאלון הכי חופר שיש.

תהנו!

[?]

מה שלומך?

בסדר, אצלך?

מה צבע התחתונים שלך?

אתה לא עונה?

יש לך חוטיני?

לא רוצה, לא צריך.

את מעריצה את טוקיו הוטל?

כן, בערך.. ^^

אם תראי את ביל קאוליץ בחוטיני ברחוב מה תעשי?

מצלמת P: סתם..

מורידה לו את החוטיני ואז מצלמת :]

אם יזרקו עליך בצל כשאת בבריכה איך תגיבי?

"מי הזבל שזרק את זה עליי?!#"

כמה את חושבת שהשאלון הזה ימשך?

לא הרבה

משעמם לך?

כן, אחרת לא הייתי עונה על השאלון הזה.

יש לך גשר?

כן, עוד מעט מורידים לי אותו D=

כמה פיפי את עושה ביום?

לא סופרת.

ניסית לעשות פיפי בעמידה?

לא.

הייית רוצה להיות בן?

תלוי XD

מה השעה עכשיו?

19:32

את רעבה?

לא.

אכלת פעם גזר ושוקו ביחד?

כן.

את צמחונית?

לא.

זרקו עליך דג פעם?

לא, אבל זרקו עליי חומוס פעם. אח שלי. כי הוא יודע עד כמה אני שונאת חומוס.

אז זרקתי עליו אשכולית והיא התפוצצה לו בפרצוף! D=

בת כמה את?

13. וחצי. בערך. ^^"

שיקרת בשאלה הקודמת?

לא.

היית רוצה להתחתן עם מייקל לואיס?

לא! איכס!

כמה קוביות יש למייקל לואיס?

לא יודעת והוא לא מעניין אותי.

הוא סתם מכוער XD

את בתולה?

לא, אני מזל עקרב ><"

המחשב שלך ממש איטי עכשיו?

לא.

עד כמה הוא איטי?

אבל הוא לא!

את מורידה פורנו?

מה זאת השאלה הדפוקה הזאתי? -.-"

מה עדיף פורנו של הומואים או פורנו של לסביות?

אתם יצירתיים היום.

השאלון משעשע אותך?

כן, בצורה מעוותת.

איזה שאלה הכי מטומטמת בשאלון?

השאלה הזאת.

פעם צחקת ועשית פיפי?

לא נראה לי XD

פעם הפלצת בפומבי?

לא. איכס!

את חושבת שציפורים מפליצות? 

אף פעם לא חשבתי על זה ><"

ודגים..?

גם על זה לא ^^"

ניסית לשתות מים מהאסלה?

איכס! החלטתם להגעיל אותי?? ברור שלא!

גנבו לך משהו פעם?

כן!

מה גנבו לך?

מחק! XD

סתם, מחק זה לא ביג דיל..

ראו אותך ערומה?

לא נראה לי..

מי ראה אותך ערומה?

לאדעת..

את חרמנית?

אוקיי, שיניתי את דעתי.

זאת השאלה הכי דפוקה.

מתי הפעם האחרונה שהצתרפתת?

אין תגובה!

כמה אצבעות יש לך בידיים?

סה"כ? 19. בידיים, זתומרת.

[אל תגידו לי שהאמנתם! XD]

יש לך ציפורניים ארוכות או קצרות?

קודם כל שיהיו לי ציפורניים.

אני בדרך לזה!

איזה צבע שיער עדיף חום או שחור?

גם וגם ^_^

את אוהבת בלונדיניות?

הא? אני לא לסבית..

מה יותר יפה צבע עיניים חום או ירוק?

חוםחוםחום!

יש לך כוח להמשיך?

דווקא כן :]

השאלות מעצבנות אותך?

לא ממש..

מה גודל החזייה שלך?

אכן שאלה דפוקה.

האם שיקרת בשאלה הקודמת?

לא XD

מה תעשי אם איש עם חצאית ותירס ביד יכנס לבית שלך ויתחיל ללקק את הרצפה?

אציע לו לשתות.

את מעשנת?

לא.

את שותה?

כן.

כמה את שותה?

מי הדפוק שסופר?..

השתכרת פעם?

כן.

מתי הפעם האחרונה שבכית?

לפני שנה-שנתיים. בערך. אפילו שלוש.

היה לך מחזור בצבע כחול?

לא, אני לא כמוך. P:

איזה שיר את שומעת?

Fallen Leaves-Billy Talent.

יש לך חבר?

לא.

היית רוצה חבר?

לא עכשיו.

מה את מעדיפה חבר כוסון עם פנים מכוערות או חבר עם פנים יפות וגוף מכוער?

עוד שאלה דפוקה.

את מתחרמנת על גברים שזופים?

לא!

מה הצבע שאת הכי אוהבת?

שחור-לבן! ^_^

מתי פעם אחרונה היית בים?

שנה שעברה.

O: ?

לא מפתיע. אני שונאת את הים.

וגם אני לא יכולה להחשף לשמש כרגע, הידד לי! =]

מה ענית על השאלה הקודמת?

תקראו בעצמכם, אין לי כוח לשחזר הכל.

העלת חיוך עכשיו?

לא.

ועכשיו?

עדין לא.

יש לך פיפי או קקי עכשיו?

לא זה ולא זה.

מה הדבר הראשון הסגול שאת רואה?

התיק שלי משנה שעברה XD

מה הדבר הראשון הצהוב שאת רואה?

ספריי! XD

את אוהבת צבע חום קקי?

לא XD

מה צבע הקקי שלך?

ירקרק, נוטה לסגול.

מה נראה לכם?! ><

יש לך פיפי צהוב או שקוף?

מאיפה לי?!

יש לך משקפיים?

כן. אבל לפעמים אני שמה עדשות.

השאלון הזה משעמם?

לא ממש..

את רוצה שהוא ייגמר?

לא! אני אוהבת שאלונים! D=

מה השעה עכשיו?

19:53

מתי את הולכת לישון?

יש ימים שאני לא ישנה בכלל [ואני גם לא עייפה מזה משום מה],

ואם אני כן ישנה- זה בטח בשעה ארבע או משהו. או לפעמים שלוש.

אנ'לא יודעת XD

ועכשיו את רוצה שהשאלון יגמר?

לא!

אם יגנבו לך את המחשב את תבכי?

לא, אני פשוט אתעצבן.

מאיפה הדג משתין?

מעניין לי את ה-

איזה עדה את?

מסובך מידי, ולאור הדברים שגיליתי, אני אפילו לא בטוחה! XD

נכון גרוזינים הם כוסונים?

לא יודעת, לא נראה לי שראיתי אי פעם גרוזיני.

מתי פעם אחרונה ראית דג?

לפני המון המון שנים..

אתמול.

נראה לך שהשאלון יגמר?

כן ;;

ואת רוצה שהוא יגמר?

לא!

מה את מעדיפה להתראות או ביי?

ביי

את שמחה שהשאלון נגמר?

לא.

 

ולאור החפירה הזאת-

מסרים!

שירלי- תרגישי טוב!

מאיה- לא מסכימים לי =/ [כמה מפתיע!]

יעל- שנה הבאה, ואני לא שואלת אותך P:

 

כל השאר- יום טוב [?]

 



נכתב על ידי Just Yuly , 13/8/2007 19:29  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TALpn ב-16/8/2007 09:00
 



האנשים שמסביבי.


האנשים שמסביבי.

כל כך הרבה צביעות.

מבחוץ שמחים, מבפנים ממורמרים מהחיים.

אכפת להם רק מעצמם, אגואיסטים אמיתיים.

מתעלמים מהזולת. מתעלמים מכולם.

הם חייבים להיות במרכז, הרי הם הכי חשובים, לא?

אסור להם לשאול מה קרה, לעזור בשעת צרה,

לחשוב- אולי הם לא בסדר לפעמים,

אולי מישהו צריך עזרה.

אבל לא, הם חייבים לשלוט. חייבים את הכוח.

הם יעשו הכל בשביל הנאה עצמית. הכל.

הם מסוגלים לבגוד בך, להרוס אותך לאט.

ומבלי שתבחין- הם פוגעים. ישר בלב.

משנים ברגע אחד את הרגשות והמחשבות שלך.

מורידים מהביטחון העצמי שלך.

צריך להזהר מאנשים כאלה.

אני לא הולכת להסגיר שמות.

אני רק יכולה להגיד שנותרו לי 3 אנשים שאני ממש סומכת עליהם,

3 אנשים שהם באמת אמינים.

הגעתי למצב שאני יכולה לסמוך רק עליהם.

אחד מהם במיוחד. את האמת? חברות שלי.

טובות-טובות.

כל מי שחשבתי שהוא חבר שלי- התברר שהוא לא.

כל כך מלא בעצמו. כל כך צבוע.

כל כך אגואיסט.

לא יכול להגיד משהו ולהסתכל בעיניים.

מתעלם מהצרכים האחרים בשביל להגיע לצרכיו.

פוגע בלי חשבון.

זה חבר זה? עדיף שלא יהיו חברים בכלל אם ככה.

 

כן, לצערי גיליתי את זה לא מזמן, אבל לא קלטתי.

עכשיו אני מבינה טוב מאוד מה נסגר.

מצאתי את עצמי בין כולם. מצאתי את הסגנון שלי.

אני יודעת כבר איך להסתדר, שומדבר לא ישנה את זה.

אף אחד לא יוכל לפגוע לי יותר בבטחון העצמי, במחשבות שלי.

אף אחד. גם לא הוא. שידע. מה אכפת לי?

הוא יותר לא מהווה איום בשבילי. להפך. אני צוחקת לו בפנים.

שידע שזאת האמת. שאני לא שמה עליו בגרוש.

צוחקת על מי שצוחק עליי.

לא מזיזים לי את הביצה הימנית שאין לי.

וגם אם הייתה לי- עדיין לא הייתה זזה.

 

אנשים,

שחושבים שהם עוזרים.

חברים טובים.

לא מביטים לשמחה, רק לכאב.

הדבר היחידי שהם יכולים לעשות- זה לפגוע.

לפגוע, לשקר, לבגוד.

האם אתם הייתם יכולים להתמודד עם כאלה שטויות?

עם כזה בלאגן?

לא לדעת על מי לסמוך, לא לדעת מה נכון ומה לא?

אסור להאמין, אסור לבטוח. מחשבות שכאלה.

קשה. מאוד קשה. אני לא אומרת שלא.

אבל אני עברתי את זה. דיי בסדר, אני חושבת.

אני יודעת איך צריך לפעול ואיך צריך לנהוג בזמנים שכאלה.

 

אולי אתם תחשבו שזאת שטות, אולי תחשבו שאני סתם מגזימה.

אבל זה לא. אני לא. זאת האמת.

איכשהו זה תמיד 'החיים מאושרים, הפאק מתגלה, לומדים, שורדים'.

בכל דבר.

תמיד יבוא משהו שינפץ לי את החלומות.

את המחשבות, את הרגשות.

כל מה שהיה- כבר לא נכון.

כל מה שיהיה- לא בטוח.

ההווה לא יציב.

הרגשה משונה, לא יודעים מה אמורים לעשות.

זהו, אין לך יותר חלומות, הכל התנפץ. לא תוכל להגיע לזה.

כל מה שתבנה עליו- יקרוס. הכל חרא. החיים בזבל.

יש רק בנאדם אחד שיכול לחזק לי את המחשבות.

לגרום לי להאמין בעצמי.

אני לא אומרת שמות.

אבל הוא גרם לי להאמין בעצמי. במי שאני.

לחזק את המחשבות שלי ואת הרגשות שלי.

אני מודה לו מאודמאוד. D=

אני חושבת שהוא יודע מי זה. שהתכוונתי אליו.

כי הוא חכם. XD

 

יום אחד אני אתחיל חיים חדשים.

בתקופה חדשה.

מקום אחר.

לבדי, אך ורק לבדי.

מקום מיוחד, עדיף על זה שכאן.

אני אוכל לעשות כל מה שאני רוצה.

חופש. זה כל מה שביקשתי.

אם לא יתנו לי את זה, אני אשיג את זה לבד.

לא נתנו. זה הזמן לפעול.

מה החיים שווים בלי סיכונים?

כלום. אפס. שומדבר.

אני רוצה לחיות. לקחת סיכון.

וזה מה שאני מתכוונת לעשות.

חופש

אני צריכה חופש.

להיות חופשיה.

להרגיש חופשיה.

תסתכנו כי אתם רוצים את זה,

לא כי אתם צריכים את זה.

 

ובאשר לחברים הטובים שלי של פעם-

אני לא רוצה יותר קשר איתכם.

עזבו אותי.

אני חושבת שאתם דיי מבינים אל מי אני מדברת.

תודה, ויום טוב.

אה, ועוד דבר-

לכו להזדיין.

 



 

נכתב על ידי Just Yuly , 11/8/2007 02:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של X_X No Time To Cry X_X ב-13/8/2007 19:07
 



העם דרש עידכון?


העם קיבל עידכון.

 

 

 

 

 

 

 

[אם לא שמתם לב, זה כל העידכון שלי]

ואל תגידו שאני לא מעדכנת -.-"

נכתב על ידי Just Yuly , 9/8/2007 17:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just Yuly ב-10/8/2007 16:29
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,131
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Yuly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Yuly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)