לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בולמיה..היא חזרה..ואני מנסה לצאת ממנה.

Avatarכינוי:  LightGirL

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

משקל , ציצי , מידת מכנסיים D:


ככה ככה היום..
64.1 לא רע..ידעתי שאני יעצר מקווה שמחר יהיה טוב :\

היום מדדתי מכנס מידה 36 ועולה אשכרה עלה!

אני עדיין לא מאמינה D;

ממש התאהבתי במחכנס ובעובדה שהוא אפילו לא צמוד! הוא יושב בול D:
שמעתי מחברות שאנשים מתחילים לדבר עליי , שרזיתי מלאא..שאני רזה ושאני..אני..בולמית.
אוף.
וואי אני אפילו עוד לא מעקלת שאני כל כך קרובה למשקל 50 ומשו.
יהיה נהדר לראות את זה על צג המשקל....
חלומי !
תכף בצפר וקניתי תיק חדש , ציוד חדש ואני נורא שמחה..זה נותן לי מוטיבציה להתחיל לכתוב בעיפרונות החדשים , במחברות הגדולות החדשות שלי ובקלסר המושלם שלי :]

רק הבגדים ביאסו.......הייתי בכמה חנויות..מדדתי כל מיני מידות 36-38-40.....40 היה גדול..
אבל בעיקרון השאר עלו וממש שמחתי..אבל הם עשו לי מעיין אשליה שיש לי זין..מה שלא סביר שיהיה לי בגילגול הזה..פחחח..
אז המכנסיים לא היו יפים לי..אחרי החנות הראשונה אמרתי לאמא "אמא..זה אני..יש לי מבנה גוף איום"
והיא ענתה "לא , תירגעי..זה רק הגיזרה של החנות"........
ואני בראש "כן..בטח >.>".
אחרי שסרקנו עוד 4 חנויות שעשו לי זין היא נכנעה והגיעה למסקנה שאני הגעתי אליה כמה שעות קודם >.>
אז נורא נורא התבאסתי :\
אבל..איזה כיף לי..חקרתי לעומק את הבגדים שיש לי בארון
מצאתי 3 גי'נסים חדשים שלא עלו עליי ועכשיו הם עולים כמו טטהל'ה D:
והם ניראים לא רע..
ועוד מכנס לבן חמוד שעולה , מכנס גלישה בצבע חום-וורוד ממש יפה.. , חצאית גי'נס ממש יפה שקניתי מח"ל לפני 3 שנים..שעולה עליי DD::: והיא ממש ממש יפה.. , אממ אה כע ועוד כמה מכנסי ספורט חמודים.

אבל הכי עשה לי את היום למצוא את המכנס החאקי ההוא מכיתה ו'.
בכיתה ז' הוא כבר לא עלה..בכיתה ח' אחרי הדיאטה הראשונה הוא עלה והייתי מאושרת..
בכיתה ט' שוב פעם טפחתי והוא לא עלה אפילו עד לבירכיים..והנה עכשיו..מצאתי אותו!
מדדתי אותו והוא עלה כמו גדול ^^ ואפילו היה רפוף עליי..הוא היה גדול לי D:
אני במידה שהייתי בכיתה ו'........יאי >_<
אוף..איזה תיסכול..כולם סביבי מגדלות ציצים ורק לי אותה מידת חזייה מכיתה ו'..
כאילו מה?!...לא השתנתי מאז?!..מה נסגר..
אין לי ציצי גדול בשיט..כולן בשיעור ספורט רצות וקופצים להם הציצים ורק לי לא...טוב לא רק לי אבל עדיין
אמרתי לאמא והיא אמרה "אל תדאגי , מה שהטבע לא נתן לך המנתח יתן לך"....
רמז עבה שאני צריכה להתחיל לחסוך כבר מעכשיו לשתלי הסיליקון העתידיים לבוא..
אין לי מושג איך אני יעשה את זה..אפילו חור באוזן אני מפחדת לעשות.
ציצים באמת חשובים עד כדי כך?..מי צריך אותם בכלל..אפשר להסתדר בלעדיהם..
כן..בטח..לכי תעבדי על מישהו אחר -_-
ציצים הם הדבר הכי מושך לעין , הם נשיים והם ממלאים את החזייה של הביקיני!!.
נמאס לי לשים חזייה ולהראות כמו קרששששש..............בעעעעעעעעעע.................
אוקי..להרגע..ציצי זה לא הכל בחיים...
אבל מה קרהה יש ילדות שהציצי שלהם מגיעים עד ערב הסעודית ויש בנות שקרש יותר מפותח מהן..למה ה' לא מחלק הכל שווה בשווה..לא פייר מה שהולך פה..
ואו..ממש ממש חפרתי הפעם............ואתם בטח אפילו לא תגיבו..כי מי יגיב על פוסט כזה מטומטם XP
יאללה לילה טוב..
מקווה מחר בבוקר לקום עם ציצים!......( Yeah right )
נכתב על ידי LightGirL , 18/8/2007 01:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,773
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLightGirL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LightGirL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)