לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Moon Godess


Just one bite... it won't hurt... much...

Avatarכינוי:  קלאודיה באת'ורי

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

צוציק סוטה, מחשבות ודריסה המונית...


יש איזה ילד אחד מהבצפר, שתי שכבות מתחתיי שפעם היה חבר של "חברה" שלי... והוא די יצור קטן וגועלי... גועלי בהתנהגות הכוונה... הוא חש מעצמו יותר מידי ויש לו ממש חוצפה... פלוס הוא סוטה לאללה... קיצר ביום רביעי בבוקר באתי ב9 ורבע לבצפר... (איזה כיף לי! ביום רביעי אני לומדת מ9 עד 12!!!!) ואני ראיתי את ידיד שלי בדרך למעבדה, אמרתי לו שלום ואז החוצפן הקטן הגיע... נתתי לו חיבוק אבל הבעיה הוא המשיך אותו הרבה יותר מידי OO"... איכסה... אחרי זה הוא החזיק את היד שלי ואני כזה חושבת "אוקיי אני ישתף פעולה, עוד מעט צילצול ואני יפטר ממנו" שרית עוברת מאחורי והמעצבנת לא שמה לב שאני במצוקה! חכי חכי כשאת תיהי במצוקה! חחחחחחח אחרי זה היא התקרבה אמרה שלום... והוא עדיין לא עזב אותי ואני כזה מנסה לתת לה בעיטה שהיא תעזור לי!!! לא הצליח TT_TT... ואז הוא אמר לי "אז מה...? מתי את באה אליי?" "למה שאני יבוא אלייך?!" ואז הוא נתן מבט כזה ועשה כזה עם הגבות שלו עם חיוך מגעיל... אני כזה מסתכלת עליו כאילו WTF?!... ואז הוא אמר לי "עזבי את זה שאני קטן... אני יטפל בך טוב..." חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ממש ממש ממש התאפקתי לא להתפקע מצחוק... "אני רגילה להסתכל קצת יותר למעלה..." (הוא נמוך ממני באיזה 10 ס"מ) "אז מה?! את לא יותר מה את מפסידה..." "אני מדברת על גובה מאוד ספציפי.." הכוונה לגבריאל שהוא יודע שהוא חבר שלי... "את בטוחה שאת לא רוצה לעשות סיבוב?!" "אני ישאר עם המנה שלי, תודה רבה..." "את לא יודעת מה את מפסידה.." בדיוק באה המורה שלי אז אמרתי לו שאני חייבת לזוז לשיעור והסתלקתי... אחרי זה סיפרתי לבנות והן כזה מסתכלות עליי בגועל "איזה ילד סוטה ומגעיל... גם לי הוא עשה משהו בסגנון.." שחר אמרה... "וולאד רוצה לתת לו מכות כבר מהרגע הראשון שהוא ראה אותו.." אליזבת' אמרה... גם גבראיל ראה אותו פעם אחת והוא לא בדיוק מחבב אותו מאז... והם בכלל לא דיברו... חחחחחח מעניין מה הוא יעשה כשאני יספר לו היום על מה שקרה... אמרתי לגבריאל שיש לי סוג של רכילות אז אני כבר יספר לו ביום שישי (הוא נשאר שבת) ואז אני יוכל לחפור לו בשקט כמה זמן שאני רוצה ואז להרגיע אותו במקרה הוא ירצה לרצוח את הצוציק... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא יודעת מה איתו אבל אותי זה מצחיק לאללה ^_^

 

אז זה היה הדבר הכי מעניין שקרה לי השבוע פחות או יותר... חוץ מהעובדה שגבריאל התקשר באיזה 1 ורבע בליל יום שלישי...עוד שנייה התאבדתי עד שהוא מתקשר...

פאקניג שיט... אני אמורה להיות היום במחזור... ועדיין לא קיבלתי XPPPPP עכשיו אני בהיסטריה שאני יהיה בהריון... ודווקא החודש זכרתי לקחת את כל הגלולות בזמן!!!

דיברתי עם אופיר ביום רביעי בערב וכמובן שהגאון מזכיר לי מה אני רוצה לעשות לגבריאל שהוא יחזור... TT_TT אני יאלץ בסוף לאנוס את אליזבת' בגללו!!!! הוא משגע אותי בכוונה!!!!!! וגם גבריאל לא בדיוק עוזר! הוא והתמונות הפוטוגניות שלו + רמיזות בטלפון... טוב יותר נכון אני רומזת... אבל זה לא אשמתי שהוא סקסי TT_TT... קיצר למרות שאני לא יכולה לגאול אותה מבתוליה אני כנראה סתם יאנוס את אליזבת' בשמי ובשם וואלד...

אה כן... עברתי טסט פנימי השבוע ^_^ ייאי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל מצד שני... לא רוצה טסט אמיתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 TT_TT אני מפחדת!!!! מרוב לחץ אני בטח ידרוס בית ספר יסודי שלם!!!!!!!!!!!!! ומה אז אני יגיד למורה?! "מצטערת שחתיכות נדבקו לתחתית של האוטו"?!?!?!?!?!?!!!? לאאאאאאאאאאאאאאאאאא רוווווווווווווווווווצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצהההההההההההההההההההה...

חפרתי. ביי...

נכתב על ידי קלאודיה באת'ורי , 25/1/2008 14:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופשבוע מתוק-מר...


כל השבוע היה ריק.. מבולבל... סתם העברתי את הזמן... היו לי גם מצבי רוח ביום רביעי חמישי...

 

ביום חמישי הייתי עצבנית על משהו אז במקלחת כשסיימתי את עם הסכין גילוח ובאתי להוציא אותה בנתיים מהמקלחת היה לי איזה פלאש כזה... ממש ראיתי את עצמי חותכת את פרק היד עם הסכין... וזה לא היה כדי להתאבד אלא כדי שיכאב לי... 

אני אף פעם לא חשבתי ברצינות לחתוך את עצמי... אבל אולי המחשבות הדרמטיות שלי פלוס המצב רוח מפיקות ביחד מופע שאמור לספק אותי... אמרתי לעצמי שאני יבקש ממנו להכאיב לי למחרת... אני בוטחת בו...

אני כנראה רוצה שיכאיבו לי פיזית כי אני כל כך רגילה במערכות יחסים שמכאיבים לי נפשית, אז העניין הפיזי הוא תחליף...

 

כשראיתי אותו למחרת הכל הסתדר לי בראש... כבר לא הייתי עצבנית או עצובה... פשוט שכחתי הכל... פתאום להכל היה הגיון...

יצאנו וראינו חברים שלו וסוג של שלי (התחלתי להכיר אותם להתחבר אליהם)... היה סבבה תכלס...

ביום שישי ב4 לפנות בוקר התחלתי להציק לדקל, רז והג'ינג'י... הם נרדמו אחד על השני בחדר של גבריאל... אז דיגדגתי אותם וגנבתי להם גרביים, מידי פעם גונבת ממנו נשיקה או שתיים... הוא מצד שני בא עם מפזר חום ושם אותו קרוב לכפות רגליים שלהם... עוד שנייה נשרפו להם הרגליים... אבל תכלס היה מצחיק לאללה... והוא הוריד שיר חדש של NICKELBACK... ממש שיר טוב... וקצת רקדנו בזמן שהוא התנגן ברקע... הוא לא מתבייש לרקוד כמו בנים אחרים...

 

ביום שישי בבוקר העלבתי אותו אבל לא מתוך זדון... וכשבאתי אליו הוא כבר הראה לי מה דעתו בעניין... סוף סוף גבר שיודע להזיז אותי... עוד סיבה למה אני אוהבת אותו...

 

יש לי בחילה לעזאזל... זה תקוע לי בגרון...

 

הוא גורם לי להיות מאושרת... ואף פעם בחיים שלי לא הייתי מאושרת... אני מופתעת מההתנהגות של עצמי... זה נראה לי מוזר לחייך כל הזמן אבל זה עולה טבעי על הפנים...

נכתב על ידי קלאודיה באת'ורי , 20/1/2008 00:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על ניתוחים פלסטיים?
כל עוד זה מהשסיבות הנכונות זה סבבה...

האם עברת ניתוח כזה בחייך?
האממממ תאורתית כן... אבל זה היה רק כדי להוריד צלקת לא יפה...

האם את מתכוונת לעבור?
אולי.... לא ממש חשבתי אם אני באמת יעשה...

למה לדעתך אנשים עוברים ניתוחים שכאלה?
כדי להרגיש טוב יותר עם עצמם... זאת סיבה טובה... אבל יש אנשים שעושים את זה כי ככה החברה מכתיבה... זאת סיבה ממש רעה...

אילו ניתוחים לדעתך הם טובים ואילו מוגזמים לעבור?
אף ניתוח לא טוב... אבל אם כבר ניתוחים טובים אז שאיבת שומן וקיצר קיבה לאנשים ששוקלים כמו שני אנשים ביחד... זה בשביל להציל את החיים שלהם... ולדעתי זה מוגזם לעשות שתלי חזה בגול יותר גדול מC זה כבר עצום, לא נוח ולא יפה...

באיזה איבר בגוף לעולם לא תעשי ניתוח פלסטי?
לא יודעת... אולי בעיניים?!

איפה היית רוצה לעשות ניתוח?
הייתם צריכים לשאול איפה אני לא רוצה... בכל אופן: אף,בטן,רגליים, לחיים, ידיים ושפתיים... אני צעירה מידי בשביל קמטים...

אם היית רוצה, למה?
כדי להרגיש יותר יפה... בשביל הביטחון העצמי שלי והנוחות שלי...

איזה ניתוח היית רוצה שיהיה?
ניתוח מוחי לשינוי מפוסטמות וניאנדרטלים לרמה בינונית של אינטליגנציה

נכתב על ידי קלאודיה באת'ורי , 13/1/2008 19:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקלאודיה באת'ורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קלאודיה באת'ורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)