לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Moon Godess


Just one bite... it won't hurt... much...

Avatarכינוי:  קלאודיה באת'ורי

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

געגועים ומשפטים הזויים...


אני פאקינג מתגעגעת אליו... אינעל אחותו הצולעת... שיתקשר כבר! לא איכפת לי אם הוא צריך לגנוב למפקד שלו את הטלפון... XP כוסעמק... ביום שישי הבנתי שזה מאוד מטריד כמה מחשבות שובבות אני חושבת עליו ביום אחד... אבל דיברנו הרבה באותו יום פלוס הוא סיפר לי סיפור קטן שהרגיע אותי לפחות עד עכשיו פחות או יותר... זה לא הקטע שאני רוצה לעשות אותו (בכמה צורות) אלא יותר שאני רוצה להיות איתו... אני יראה אותו ביום חמישי ואז הגמילה תיפסק... גמילה זה חרא... מי רוצה בכלל להיגמל ממנו?!?!?!?

 

משפטים לא קשורים:

 

עוד מעט יש מבחן ואני וג'ינג' נלמד ביחד היום... הוא סבבה דווקא די השתפר בזמן האחרון בתור בנאדם פחות אינפנטיל... גברים תמיד היו ותמיד יהיו ילדים אינפנטילים אבל כל עוד הם יכולים לשלוט על עצמם זה סבבה והרבה פעמים חמוד ^_^

 

וואי נזכרתי באיזה פרסומת בטלוויזיה של YES ורואים שם איזה דוס רוקד חחחחחחחחח נקרעתי לאללה כי גם גבריאל עושה קטע כזה לפעמים חחחחחחחחחחחחח

 

האמממממ הדיאטה לא מצליחה XP אינעל אחותי הצולעת XPPPPPPP

 

יש לי עכשיו C אבל נשבעת לכם אם הוא יגדל אני מה זה עושה הקטנה... הם במילא גדולים מידי לטעמי XP

 

אני עושה צמיד בצבעים שמתאימים לו... יצא דווקא די יפה ^_^ חבל שהוא לא אוהב לשים צמידים TT_TT

 

כרגע אני מאיימת על ידיד שלי במסן כי הוא דיבר עם הבחורה שעכשיו איתו ב"הפסקה"... למה לאיים עליו?! כי הוא סיפר לי למחרת!!!!!!!

 

עוד מעט שיעור נהיגה נוסף... יאיי ^_^

 

הייתה לי את ההזייה הכי מוזרה... סתם שמעתי את השיר PINK של אורסמית' ואז חשבתי איזה מוזר זה אם כשאני יבוא ליום הורים אצלו בבסיס אני והוא נרקוד עם זה OO"............ כפי שאמרתי מוזר והזוי... מזל שאחרי שתי שניות חזרתי לעצמי (זה לא כל כך רחוק חחחחחחחחחחחחח)...

 

 

 

טוב אין לי מה לכתוב פה יותר... חייבת לזוז... צ'או...

נכתב על ידי קלאודיה באת'ורי , 7/1/2008 15:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקלאודיה באת'ורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קלאודיה באת'ורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)