לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיר וירטואלית פרפר כחול


העיר היחידה שתעשה לכם פרפרים בבטן......

Avatarכינוי:  •צוות פרפר כחול•

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הבית של לי כהן


הבית של לי כהן

שמי: לירון

שם דמות: לי

שם משפחה: כהן

גיל: 18

עבודה: רופאה-4,800 שקלים.

-לא לשכוח להזמין משכורת פעם אחת בשבוע-

מין: נקבה

מצב משפחתי: מחפשת חבר להכיר

דרך ליצירת קשר:

אייסיקיו-486127746

הנה אני:

-דמות מס' 128-

הכסף שלי:

1,000 ש"ח.


הבית שלי:

____________________

__________

_____


הילדים שאימצתי:

____________________

__________

_____


החיות שאימצתי:

____________________

__________

_____


הבגדים שלי:

____________________

__________

_____


הדברים שלי:

____________________

__________

_____


התכשיטים שלי:

____________________

__________

_____


מוצרי הטיפוח שלי:

____________________

__________

_____


השתתפתי ב...:

____________________

__________

_____


הייתי ב..:

____________________

__________

_____


המתנות שלי:

____________________

__________

_____


הדואר שלי:

____________________

__________

_____


התיק שלי:

(כרטיסי אשראי, פלאפונים, רישיונות, תעודות זהות, וכו'..)

____________________

__________

_____


הקנסות שלי:

____________________

__________

_____

נכתב על ידי •צוות פרפר כחול• , 16/9/2007 20:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כריס פארקר ב-17/9/2007 19:58
 



הבית של מורי תורג'מן המנהלת


הבית של מורי תורג'מן

שמי: מור

שם דמות: מורי

שם משפחה: תורג'מן

גיל: 19

עבודה: מנהלת העיר-אינסוף שקלים.

-לא לשכוח להזמין משכורת פעם אחת בשבוע-

מין: נקבה

מצב משפחתי: רווקה

דרך ליצירת קשר:

 אייסיקיו-304437660

הנה אני:

-דמות שהיא הכינה-

הכסף שלי:

אינסוף ש"ח.


הבית שלי:

מבחוץ:

חדר השינה שלי:

הסלון:

המטבח:

חדר עבודה:

שירותים:


הילדים שאימצתי:

שם: עמית

גיל: 15

מין: זכר

הנה הוא:

החדר שלו:

_____

הבגדים שלו:

_____

הדברים שלו:

_____

הוא רשום ב...:

_____

הציוד שלו:

_____

הוא היה ב..:

_____

הדואר שלו:

_____

 

שם: אדווה

גיל: 17

מין: נקבה

הנה היא:

החדר שלה:

_____

הבגדים שלה:

_____

הדברים שלה:

_____

היא רשומה ב...:

_____

הציוד שלה:

_____

היא הייתה ב..:

_____

הדואר שלה:

_____


החיות שאימצתי:

____________________

__________

_____


הבגדים שלי:

____________________

__________

_____


הדברים שלי:

____________________

__________

_____


התכשיטים שלי:

____________________

__________

_____


מוצרי הטיפוח שלי:

____________________

__________

_____


השתתפתי ב...:

____________________

__________

_____


הייתי ב..:

____________________

__________

_____


המתנות שלי:

____________________

__________

_____


הדואר שלי:

____________________

__________

_____


התיק שלי:

(כרטיסי אשראי, פלאפונים, רישיונות, תעודות זהות, וכו'..)

____________________

__________

_____


הקנסות שלי:

____________________

__________

_____

נכתב על ידי •צוות פרפר כחול• , 15/9/2007 22:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ונדי ב-4/10/2007 23:44
 



שדרת אופנה-בוטיקים ברחבי ונציה


ברוכים הבאים לשדרת האופנה,כאן תוכלו לקנות בגדים בזול מהבוטיקים הגדולים של ונציה.

ככה נראה אזור הבוטיקים:

יהיו סירות שיבואו לקחת אתכם מגדה לגדה.

בכל בוטיק יש עד 10 פריטים 5 פריטים של בנות ו-5 פריטים של בנים.

הבוטיקים:

בוטיק מס' 1:

המעצבת של בגדי החנות אומרת:"הבגדים כאן הם בגדים מחויטים אך בין לבין תמצאו איזה ג'ינס או טרנינג=)"

1.-35 ש"ח

2.-40 ש"ח

3.-35 ש"ח

4.-40 ש"ח

5.-30 ש"ח

6.-60 ש"ח

7.-55 ש"ח

8.-35 ש"ח

9.-45 ש"ח

10.-30 ש"ח

בוטיק מס' 2:

המעצבת של בגדי החנות אומרת:"הבגדים הם בגדים לנוער במיוחד,אך אם הסגנון שלך הוא זרוק זה המקום"

1.-45 ש"ח

2.-30 ש"ח

3.-50 ש"ח

4.-50 ש"ח

5.-25 ש"ח

6.-65 ש"ח

7.-35 ש"ח

8.-50 ש"ח

9.-45 ש"ח

10.-35 ש"ח

בוטיק מס' 3:

המעצבת של בגדי החנות אומרת:"הבגדים כאן הם בגדים בהשפעת סרטים העוסקים בפיראטיות"

1.-50 ש"ח

2.-40 ש"ח

3.-55 ש"ח

4.-30 ש"ח

5.-25 ש"ח

6.-65 ש"ח

7.-50 ש"ח

8.-40 ש"ח

9.-20 ש"ח

10.(בגווני בגדי הפיראטים)-35 ש"ח

בוטיק מס' 4:

המעצבת של בגדי החנות אומרת:"בחנות זאת יהיו סטים,אך גם יהיו פריטים יחדים"

1.-80 ש"ח

2.-80 ש"ח

3.-80 ש"ח

4.-80 ש"ח

5.-20 ש"ח

6.-50 ש"ח

7.-60 ש"ח

8.-45 ש"ח

9.-40 ש"ח

10.-50 ש"ח

בוטיק מס' 5:

המעצבת של בגדי החנות אומרת:"ברוכים הבאים,כאן תמצאו כל בגד בכל סגנון"

1.-50 ש"ח

2.-45 ש"ח

3.-60 ש"ח

4.-35 ש"ח

5.-60 ש"ח

6.-50 ש"ח

7.-55 ש"ח

8.-45 ש"ח

9.-40 ש"ח

10.-30 ש"ח

 

זהו,

נורא השקעתי,אני כבר שעה יושבת על זה,יש כאן כמה בגדים נורא נורא נדירים חסר למי שלוקח את זה!!

זה מקורי לנו,הרעיון התמונות,מי שיעתיק את התמונה של השדרה אני יפתח עליו עצומה ויגיש תלונה בבית המשפט של ישרא.

אנחנו משקיעות ומחפשות דברים שיהיו רק לעיר הזאת,וילדים בני 11 באים ולוקחים הכ-ל,זה ממש ממש חוצפה.

כל הזמן יש פה דברים חדשים ואנחנו לא מזניחות את העיר לרגע.

אז בבקשה,תחסכו מאיתנו את העצבים.

 

אוהבת מלאמלא,

ליוש

נכתב על ידי •צוות פרפר כחול• , 13/9/2007 17:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועוש ב-4/10/2007 18:52
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

24,521
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•צוות פרפר כחול• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •צוות פרפר כחול• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)