לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

על שלושה דברים העולם עומד


ואנחנו לא נדבר עליהם היום...

 

אבל כן יש לי שלושה דברים שאני רוצה להגיד (ועוד אחד, קטן וטוב):

 

התגובות לאתגר העיצובי היו מחממות לב, גם לי וגם למעצבות, ולפי כמות ההיענות אין לי ספק שהפרוייקט ירוץ הרבה יותר משלושת החודשים להם הוא תוכנן בתחילה. אני מתנצלת שלא הגבתי אישית לכל התגובות, אבל אתן יכולות להיות בטוחות שקראתי ונהניתי ואמרתי בלב תודה לכל אחת ואחת.

 

בשבת קיימנו בחנות סדנת יצירה חופשית שהוצעה לבנות פורום עיצוב כרטיסים ואלבומים בתפוז. זה לא שאני מפלה או מזמינה דווקא קבוצות מיוחדות, אבל בתפוז מתקיים מנגנון סדנאות מרשים שמנוהל ביד רמה ובאופן מדהים על-ידי נווית (שהיא בכלל אישה מרובת כשרונות. כדאי לבקר בבלוג שלה וגם בבלוג הפוטושופ המדהים שלה. עכשיו נווית הגדילה לעשות ופתחה בלוג שמהווה מנגנון עידכון ורישום לסדנאות, ומומלץ מאוד להירשם לקבלת עידכונים ממנו.

 

היתה שבת מקסימה, גם מבחינת מזג האוויר וגם מבחינת האווירה. וגם קיבלתי מתנות כיפיות, שזה תמיד כיף. את הריבה הנהדרת אני לא יכולה לתת לכם לטעום וגם לא את התה, והברבור שביר מדי מכדי ש/אבדוק איך הוא מסתדר ברשת, אז מה שנשאר לי לחלוק איתכם כאן הוא צמד הקנווסים המופלאים שקיבלתי מזיקוקית - האישה, החיוך והתלתלים...:





אז תודה ענקית לכל המשתתפות המקסימות בשבת היצירתית שלנו. היה כל-כך מוצלח, אז החלטנו להפוך את זה למסורת - השבת האחרונה של כל חודש (דצמבר יהיה חריג בגלל המכירה של ארטא) היא הזדמנות להיפגש וליצור באווירה הכי קסומה שיש (זוכרים את בלוג הסדנאות ממקודם? ההרשמה שם)

___________________________________

משהו קטן וטוב #57

המאמן טס לאמריקה. ההתראה היתה כל כך קצרה שלא הספקתי להזמין כלום (מי ידע איפה הוא יישן?) אבל הוא הבטיח לנסות ולקנות. ואז אתמול אני מקבלת טלפון: "אני במייקלס ואני הולך להשתגע...". עכשיו נותר לחכות לראות מה יצא לי מזה...

נכתב על ידי קסם שימושי , 2/12/2008 16:42   בקטגוריות דיווחי חנות, חברות, חו"ל, חוויות, מתנות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)