לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

עסקת חליפין


היום, לאחר תלאות רבות (ובאיחור של שבועיים) הגיעו לחנות החותמות המקסימות של Djeco. חמש ערכות - נסיכות, אבירים, פיות, חווה וגינה. וכל חותמת יותר חמודה מהשנייה.

 

כמובן שלא התאפקתי ולא הסתפקתי בללטף. החלטתי להכין כרטיס לאביר הפרטי שלי, בתקווה שיקפוץ לבקר בבלוג...

 

הנה הכרטיס:



וקצת הסברים -

את הכרטיס הכנתי לבד, כי הכרטיסים שיש לי קצת קטנים מדי. דף הרקע התחתון הוא מחבילה של K & company שיש לי כבר המון זמן גם בגלל שאני מתקמצנת עליה וגם בגלל שלא תמיד מתאים לי השילוב של סגול עם ירוק. דף הרקע הסגול הוא מחבילת Rustic שאני ממש אוהבת ולא מפסיקה להשתמש בדפים שלה. הדף הירוק מתחת לכיתוב ולהחתמה הוא דף קארדסטוק מאחת החבילות של DCWV. החותמת היא כאמור מערכת חותמות האבירים וצבעתי אותה בעפרונות אקוורל פושטים לגמרי. את הקסדה ואת פינות הכיתוב קישטתי עם אבני חן בצבע לילך. את ההחתמה והדף שמתחתיה חתכתי עם הנסטביליטיס הכיפיים והחדשים שלי. כבר ברור לי לגמרי שזו אחת הקניות היותר שימושיות שלי (עכשיו אני צריכה את העיגולים...).

 

אז זה הכרטיס שלי.

 

ואיפה עסקת החליפין שבכותרת?

אתם רוצים בלוגולדה - נכון?

ואני רוצה עוד מנויים - גם נכון.

 

אז ככה:

בראשון לינואר 2009 (יום ההולדת של האביר שלי) אחד מקוראי הנאמנים יזכה באחת מערכות החותמות של Djeco (לפי בחירתו) ובנוסף אני אתרום 50 ש"ח לארגון התנדבותי על פי בחירתו.

 

אבל ההגרלה תתקיים רק בתנאי שבתאריך הזה יהיו לי לפחות 250 מנויים לבלוג (כרגע יש לי כמעט 150 מנויים). אם לא, תהיה בלוגולדה אחרת במועד אחר.

 

אז מה אתם צריכים לעשות?

כדי שההגרלה תתקיים אתם צריכים לעודד את החברים שלכם להצטרף כקוראים לבלוג...

וכדי שאתם תזכו - אתם צריכים להגיב לפוסט הזה...

 

ובקיצור - בתאריך 1.1.2009, בהנחה שיהיו לי למעלה מ-250 מנויים לבלוג, יזכה אחד המנויים מהמגיבים לפוסט הזה בערכת חותמות לפי בחירתו ובתרומה של 50 ש"ח למטרה היקרה ללבו.

 

עכשיו זה בידיים שלכם.

 

________________________

משהו קטן וטוב #58

עוד פחות מ-48 שעות האביר שלי צפוי לחזור...

נכתב על ידי קסם שימושי , 4/12/2008 18:06   בקטגוריות how to, בלוגולדה, דיווחי חנות, האיש שאיתי, חו"ל, חומרים, כרטיסי ברכה, אבירים, חותמות  
116 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)