לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

משהו גדול וטוב


האיש שלי חזר!

 

 

אם תבדקו את הפוסט הקודם תגלו שמאוד נזהרתי מפני הג'ינקס. לא כתבת "הוא חוזר בעוד 48 שעות" אלא סייגתי וכתבתי "אמור לחזור עוד 48 שעות". זה לא עזר לי... והטיסה שלו התעכבה ב-12 שעות.

 

לפיכך התייצבנו הבוקר בחמש בנתב"ג. אני ונסיכה אחת ורודה, בפיג'מה ורודה, עם נעלי בית ורודות וחמודות ועטופה בשמיכת הפליז עם ציור מיני שהפרופסור הביא לה מיורודיסני. היא היתה חמודה להפליא וממש נהנתה מההרפתקה ומכל התגליות לגבי מה אפשר לראות באמצע הלילה (כל מחזירי האור ממש בוהקים בחושך ורואים המון כוכבים) ומה כמעט אי אפשר לראות (מכוניות).

 

בחמש וארבעים ראינו אותו סוף סוף והנסיכה רצה לקראתו. אני אישה מנומסת אז חיכיתי ליד הפס הצהוב שעליו כתוב אסור לעבור. אחרי החיבוק שאלתי אותו מה פתאום הוא לקח מהדוד שלו תיק נוסף, והוא ענה לי "זה התיק סקראפ החדש שלך...". אז כן, למרות שהוא נסע עם הנחיייה לקנות ממש מעט דברים, ובעיקר בשביל החנות, הוא לא התאפק (אביר או לא אביר?).

 

אז הנה תיק הסקראפ החדש שלי:



זה תיק ממש מדליק, שכולו עם סקוצ'ים, כך שאת כל הכיסים הפנימיים אפשר להוציא כשעובדים ואת גודל הכיס האחורי שמיועד לניירות אפשר גם לשנות לפי הצורך.

חוץ מזה הוא קנה לי גם בייבי-תיק:



ובביקור ב scrap island (תודה לנתנאלה על ההמלצה) הוא ממש לא התאפק וקנה לי כמה דפים נורא יפים ושלוש חותמות שהוא בחר כי הוא אהב, ובכלל לא ידע שאני מפנטזת בדיוק עליהן כבר כמה זמן:






הדפים הימניים ביותר הם דפים מובלטים ועם נצנצים מתוצרת מליסה פרנסס. מי שמתלהבת - שתדבר עם נתנאלה...

 

חוץ מזה הוא הביא גם המון דפים יפים להפליא לחנות וכמה טרימרים של פיסקרס. אני מקווה להעלות הכל תוך כמה ימים...

 

נכון שבכלל לא רע בשביל נסיעה מפתיעה שכזו? והכי חשוב - הוא בבית!

 

_________________________

משהו קטן וטוב

גם זה צריך, לא?

המנויים אכן מתרבים ברשימה שלי, אבל לא בטוח שבקצב שיאפשר את קיום הבלוגולדה. אני עושה כאן ניסוי חברתי - אם טים הולץ יכול לגרום לקוראים שלו להביא את החברים שלהם ומגיע ל-2000 תגובות ביום אחד, אני בטח יכולה להגיע ל-250 מנויים (ולא, אני לא משווה את עצמי לטים הולץ, קטונתי...). קחו את זה כאתגר. ספרו על זה בבלוג שלכם (ואם עדיין אין לכם בלוג - אולי זה הזמן...), הזמינו את השכנים, תנו את כתובת הבלוג מתנה לחברה הכי טובה שלכם...

 

רק ימים טובים וחיוכים

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 7/12/2008 17:24   בקטגוריות האיש שאיתי, חו"ל, מתנות, תיק, בלוגולדה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)