לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

אתגר עיצובי - 2


נר ראשון של חנוכה כבר כאן ויחד עם כל האור והחום הוא הביא עימו גם את האתגר העיצובי השני.

 

להזכירכם -

בכל חודש אני מעבירה קיט קטן עם חומרים זהים לשלוש מעצבות. כל אחת מהן מתבקשת לעצב דף אלבום בגודל 30*30, כשהנושא לבחירתה. מותר להוסיף קישוטונים ולהשתמש בחותמות, אבל במידה - כך שלא יאפילו על החומרים הזהים. אחרי העיצוב מתבקשת כל מעצבת גם להוסיף כמה מילים משלה על היצירה.

 

החומרים שהועברו החודש אל אילאיל, מורן וקרן היו:

*  שני דפי רקע חלקים בצבעים צהוב ואקווה, מתוך ערכת החיסכון Rustic.

*  שני דפי דוגמה דו צדדיים: sea spray ו-summer breeze מסדרת Esperance.

ניטים מרובעים בצבעים מתכתיים

מסגרת מתכתית

*  סרט חום וחוט כסוף 



והנה מה שהן בחרו לעשות איתם.

 

לפי בקשת הקהל מובאת קודם כל תמונה קבוצתית, ורק אחר כך הפירוט:

 

אילאיל

אני חייבת לציין שזה לא היה פשוט בכללללל!!!!!

בעיקר עם הסרטים!!

החום קצת שבר אותי

אבל השתמשתי בחבר טלפוני (-: והיא עזרה לי קצת...(זה בחוקים, לא?)

אז קצת על העמוד שלי

כמו שאפשר רואה לא הוספתי כמעט שום חומר נוסף והחלטתי ללכת נטו עם החומרים שקיבלתי. הדבר היחיד שהוספתי זה את הראב און הפיצי שהציפור אומרת ואת האותיות הלבנות במסגרת.

החלטתי ללכת עם הדפים עד הסוף, בעיקר כי הם היו מאד יפים ומוצלחים משני צדדיהם כך שניצלתי את 2 הצדדים בהם, בעיקר לציפורים ולפנים של המסגרת.

הדפים נתונו לי הרגשה של צבעי חורף (חום ותכלת) והתמונה הזו של ליריי בן השנה וחצי היתה פשוט מושלמת להם, בעיקר בשל התאמת הצבעים שבתמונה והנושא.

הציפורים לא באו עם שום מוטיב מסויים אלא סתם כרעיון חמודי קישוטי ועיצובי,  הסווירלינג של הדף זורם עם הפאות המעוגלות של התמונה והמסגרת שלה.

והמסגרת ממתכת נראית נהדר בתור מסגרת לג'ורנאלינג שלי

כמו שאפשר להבין היתה לי בעיה קשה עם הסרטים, לבסוף החלטתי לעשות מחוט הכסף רגליים לציפורים, ולנסות להחביא כמה שיותר את הסרט החום כך שיראה אבל בעיקר לא יראה :) נראה לי שהצלחתי איתו לא רע :)

זהו בערך.

מה דעתכן?

אני מאד!!!!! מרוצה

:)

תודה על האתגר נשיקות

אילאיל

 

מורן

ישר אחרי שראיתי את האתגר הראשון, התלהבתי, אהבתי את הרעיון שכמה יוצרות ישתמשו בחומרים זהים ויתנו פרשנות משלהן, הסתקרנתי לראות גם איך אני אתמודד עם הכתבה של חומרים שאני אולי לא מתחברת אליהם...

רצה הגורל והתבקשתי להירתם ברגע האחרון להכנת האתגר חודשי, קיבלתי את החומרים ורצתי להביא את החבילה מהדואר. במבט ראשון ממש אהבתי את הדפים, אבל לאלמנטים הקישוטיים לא התחברתי כול כך... שברתי את הראש איך לחבר את הניטים המרובעים למסגרת המוכספת אל הסרט החום (שממש לא היה לטעמי...) ואל כול אלו עוד להוסיף את החוט הכסוף...

הייתי אובדת עצות , אבל אתגר הוא אתגר אז התיישבתי למשימה.

הדפים , הדוגמא והצבע יש שלחו אותי אל שתי התמונות שבחרתי, הם התאימו לי בדיוק בצבעים.

הדפים הם בעלי שני צדדים ןזו תמיד דילמה איזה צד לבחור, אחרי ניסיונות רבים החלטתי שאני גוזרת את הדוגמא המסולסלת מדף אחד (ומחזיקה חזק חזק אצבעות לא להרוס אותו) ואותה מדביקה על דף עם דוגמא קצת יותר רגוע, את התמונות הכנסתי מתחת לחלק שגזרתי וקצת הסתרתי אותן.

עכשיו החלה החשיבה האמיתית, את המסגרת ממש לא אהבתי בצבע המקורי שלה וידעתי שאצבע אותה, ניסיתי עם דיו אלכוהולי אבל לא אהבתי שנשאר הברק של הכסף אז עברתי עם צבעי קרקל של טים הולץ ועליהם עם דיו חום, כבר נראה לי טוב יותר.

את הסרט החום (שכמו שאמרתי ממש ממש לא אהבתי) בחרתי "לטשטש" עם שלל כפתורים (ותודה למור על התמיכה הנפשית), בצורה שיראו אותו אבל הוא לא יהיה בולט ממש.

ועכשיו, איפה אני מכניסה את החוט כסף ?????

הרגשתי שחסרה לי כותרת לדף, ולימור לא צרפה שום אלמנט שיהיה המרכזי אז החלטתי להוסיף לי כותרת קטנה שלא תעפיל על החומרים אבל כן תהיה מרכזית בדף.

האותיות הראשונה צופתה בדף מן הדפים שקיבלתי , שויפה והוחתמה מעט בדיו חום על מנת להכהות אותה, האות השנייה נצבע בצבע של טים הולץ ועליו הוספתי עוד חלק מין הדפים שקיבלתי שחתכתי באופן חופשי והחתמתי .

והאות האחרונה נשארה בצבע האפור שלה ועליה ליפפתי את החוט הכסוף (דווקא בסוף ממש אהבתי אותו.

הניטים, הוכנסו בצורה חופשית לצד התמונה, וזהו הדף מוכן!!

3 שעות אחרי שקיבלתי את הערכה בדואר האתגר הושלם, למרות כול הקשיים אני אוהבת את התוצאה ושלמה איתה מאוד, אני כבר סקרנית לראות מה הכינו האחרות...

מורן

 

קרן

הדפים עצמם משגעים, אבל יש עליהם דוגמאות גדולות שקצת מאבדות מהאפקט שלהן אם גוזרים אותם לחתיכות קטנות ולכן החלטתי ללכת בגדול ולעשות כפולה של דפים. הדפים גזורים ביד חופשית בכוונה כדי ליצור מראה לא אחיד. כל הדפים מודבקים ואז תפורים במכונת תפירה כדי להוסיף טקסטורה. כל האלמנטים מיושנים בדיו פיגמנטי חום (גיליתי שהדיו דיסטרס החום שלי בהיר מדי) על מנת שיהיה איזשהו קשר עם סרט האורגנזה החום.

אני שונאת צבעים מטאליים – ולכן שיניתי את הצבע של המסגרת הכסופה ללבן עם אמבוסינג חם.  עם הסרט הכסוף והניטים עוד הסתדרתי...

 

אחלה אתגר!

 קרן.

 

נכון שזה מקסים לראות איך אפשר לצאת מאותה נקודת מוצא ולהגיע למקומות אחרים?

 

אני מודה, בשמי וגם בשמכם, למעצבות הנפלאות שחלקו איתנו את כישרונן. מעניין מה יקרה כאן בחודש הבא...

 

ואם אתם רוצים להיזכר בחודש הקודם

אתגר נובמבר - דיילי, הגר וענת

 

משהו קטן וטוב #61

הלילה זה מתחיל - מכירת חנוכה שלנו... החל בחצות - 24 שעות ובהן 8% הנחה על כל החותמות בחנות -למעט חותמות בלה (בשבילן תצטרכו לחכות לנר שמיני). ההנחה תינתן בכל ההזמנות שתישלחנה בין השעה חצות לשעה 23:59 מחר. חג שמח לכולנו

נכתב על ידי קסם שימושי , 21/12/2008 20:36   בקטגוריות אתגר, דוגמאות, דיווחי חנות, חברות, חומרים, סייל, עיצוב אלבומים, פרוייקטים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)