לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

אלבום טיול משפחתי


אני יודעת ששבוע שלם לא כתבתי. החורף הזה לא עושה לי טוב.

 

אבל הנה השמש יצאה ואני שוב כאן וזו סיבה לשמוח, נכון?

 

לפני שבועיים עשינו שרון ואני שבת יצירה ספונטנית וכבר מזמן הבטחתי להראות לכם את התוצרים, וסוףסוף זה הגיע.

 

הרבה פעמים כששרון נוחתת כאן יש לי משימות בשבילה, כי היא כזו ביצועיסטית מעולה שממש חבל לבזבז את הידיים הטובות שלה, אבל הפעם לא היו לי משימות מתוכננות. בגלל שהיתה שבת שקטה בחנות, החלטנו לאתגר את עצמנו ולעשות אלבומים קטנים בצורת חצי עיגול.

 

את התמונות הדפסנו בשחור לבן, בגלל שנגמר לי הדיו במדפסת... אבל האמת היא שמאחר ומדובר באלבום פצפון והדפים שבחרנו היו ממש צבעוניים, השחור/לבן מתלבש עליהם ממש טוב.

 

הייתי בפרץ של נדיבות, אז כל החומרים יצאו ממזוודת ה scarlet lime השמורה בד"כ בסטנדרטיים ברינקסיים לחלוטין...

 

שרוני תעלה את התוצר שלה אצלה בבלוג ואני, שוב, אתן לתמונות לדבר בשבילי...

 

 

 

  

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

ותמונה של האלבום כולו, הטבעת הוחלפה בינתיים בטבעת צבעונית:

ולכמה עניינים טכניים -

* את ההדבקה עשיתי הפעם עם דבק רב תכליתי (זה אלבום שצפוי להרבה מישוש והעדפתי חוזק על אורך חיים).

* תעזבו אותי ממונחים בהנדסה, אבל האורך של הקו הישר הוא 12.5 ס"מ.

* אחרי שהכל היה גמור צבעתי את השוליים עם אקרילי בצבע שמנת. מבחינתי אין בעייה שהצבע קצת מטפס על העיצוב, אבל אם למישהו זה בעייתי אז אפשר לצבוע קודם, או להשאיר את השוליים טבעיים.

 

והכי חשוב- היה מולטי כיף!

 

משהו קטן וטוב (11)2009

יש כל מיני, אבל 21 ס"מ נוספים לכנרת (גם אם זה במחיר הסבל שלי...) - שווים הכל, לא?

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 1/3/2009 10:22   בקטגוריות אלבום, אתגר, חברות, מיני-אלבום, עיצוב אלבומים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)